Rabu, 13 September 2017

POLIS & AMBULANCE DIKERAH BERJAGA-JAGA DI KLCC, ADA ORANG NAK BUNUH DIRI ? 4 PILIHAN SAHAJA

Semalam Malaysiakini menyindir tuduhan-tuduhan Rafizi ke atas Perdana Menteri kita supaya pembaca berhati-hati dengan tuduhan Rafizi yang tidak boleh dipercayai. Baca semula di sini

Hari ini, Presiden Trump mengirim senyuman yang menyakitkan hati nurani jiwa raga minda audio visual Rafizi Ramli yang tidak habis-habis memfitnah bukan sahaja Perdana Menteri tetapi juga memfitnah Azmin Ali, Latheefa Koya dan Haji Hadi. 

Rafizi tersedu terkedu terduduk melihat gambar-gambar di bawah. Munginkah untuk membayar maluan Rafizi akan mengambil tindakan menenangkan fikiran jiwa raganya! Agak-agaknya yang mana pilihan Rafizi? 

(A) Belajar Hisap Rokok 2 kotak tanpa henti? 
(B) Telan ubat tidur 5-7 biji? 
(C) Jarum untuk menenangkan fikiran? 
(D) Terjun Bangunan Harakiri macam Jepun bayar maruah malu? 

Ada juga yang mencadangkan supaya Rafizi DAN NurulIzah kembali menyertai sokongan UMNO supaya bolehlah bersama ikut serta bertemu Presiden Trump, daripada hasad dengki tak sudah-sudah, asyik menyalak dari luar dan asyik meracun masyarakat dengan berita-berita palsu.

Terpulang kepada Rafizi, apa pun diharap tidak ada sesiapa di dalam INVOKE terjun bangunan hari ini ! Polis dan Ambulance dan orang ramai di kawasan KLCC diminta alert nombor 999.







KHAS UNTUK RAFIZI




7 comments:

Tanpa Nama berkata... 13 September 2017 9:08 PG

President GILA dan PM Kleptokrat!!

Penyangak jumpa Penyamun!!! Sajak lah tu!!!

Kak radi berkata... 13 September 2017 1:12 PTG

Rafizi menangis berguling guling tengok gambar PM Najib dgn Preseden Tramp

Tanpa Nama berkata... 13 September 2017 6:28 PTG

Kesian fizi...fitnahnya semakin tak laku

Tanpa Nama berkata... 14 September 2017 3:32 PG

dulu obama dtg sini siap berselfie bagai kalau melayu mudah lupa lah.. hr ni trump pulak..hr tu dah jumpa kat arab saudi sambung plak kat us.. apa nak buat walaupun madey n the geng dah melabur dlm kempen clinton berjuta2 tak menang jugak.. menusia merancang Allah juga merancang.. dan perancangan Allah spt inilah

Tanpa Nama berkata... 14 September 2017 4:26 PTG

Amerika tunduk kepada Mesia. Hebatnya Najib, sepatutnya rakyat meraikan PM utk 1 bulan dengan mengangkat patungnya dari Perlis ke Singapura.

Tanpa Nama berkata... 14 September 2017 6:25 PTG

Nampak cam nak minta restu trump untuk adakan PRU di Malaysia.

Tanpa Nama berkata... 16 September 2017 3:08 PTG

"Nampak cam" tu imeginasi sendiri kan..aku tak nampak pun..

Catat Ulasan