Khamis, 21 September 2017

PARTI PRIBUMI BERSATU GUNA ARTIS KAKI SEKS

Hafizi Harris – Kenal Fathia Latiff artis Malaysia penyokong parti PPBM? Jenis kaki kondem kerajaan dan berlagak diva. Mesti anda pernah baca tulisan dia dalam media sosial.
Artis nama Fathia semua perkara dia salahkan. Dari minyak naik dengan kereta mewahnya, gaya hidupnya malah hingga nak angkat beg dalam kapal terbang pun salahkan pramugari. Pendek kata artis ni memang suka dikecam.
Kerana kuat jilatannya terhadap Mahathir atas nama anak muda, PPBM mempergunakannya sebagai hos santai online bersama anak muda. Namun dikecam kerana Standard IQ rendah bertanya soalan bodoh kepada Mahathir.
Nasib Mahathir tak jawab “Tak Tahu”.
Hari ini padan muka artis bunga ni apabila video menari berahinya sehingga nampak payu dara menjadi tular dan diselar oleh netizen.
Kini mulalah menangis-nangis merayu jangan kecam dan fitnah. Masa buat tak fikir. Ini sahaja standard artis menyokong PPBM ni. Jenis kaki maksiat dan kaki disco (macam Syed Saddiq Ketua Armada).
Artis macam ini yang perlu menjadi contoh kepada rakyat terutama anak muda?
Oklah baca sendirilah cerita artis PPBM ni.
https://www.rotikaya.com/fathia-latiff-menari-berahi-produ…/
Semoga anak-anak muda tidak terpengaruh dengan kaki disco Syed Saddiq dan yang terbaru ini. Semoga Allah melindungi anak-anak muda daripada topeng-topeng seperti ini yang banyak dalam Parti Bersatu. 

4 comments:

Tanpa Nama berkata... 21 September 2017 5:38 PTG

bakat seni nya xkemana bakat sexs nya yg menjadi..mcm dia sorang je ade buah dada

Tanpa Nama berkata... 21 September 2017 6:30 PTG

In Blogger memang Besar punya SIal!!!

Jenis apa ko ni??

Jenis Haram Jadah yang suka menfitnah orang!!!

SIAL!!!

Tanpa Nama berkata... 21 September 2017 6:32 PTG

Bloger berlagak Alim dan Baik!!!

Tapi kaki fitnah orang!!!

Blogger Haram Jadah!!

Tanpa Nama berkata... 21 September 2017 10:05 PTG

Jauhi perangai macam tu.

Catat Ulasan