Selasa, 16 Mei 2017

DEBAT HANNAH YEOH vs DR KAMARUL, HANNAH YEOH MEMBISU, TAKUT !



Dr Kamarul Zaman Yusoff tidak gentar dengan laporan polis yang dibuat oleh ADUN DAP Subang Jaya, Hannah Yeoh terhadapnya hari ini berkaitan dengan penulisan satu artikel.
Beliau yang juga Pengarah Institut Kajian Politik Malaysia (MAPAN), Universiti Utara Malaysia (UUM) turut mengesahkan artikel bertajuk “Hannah Yeoh contoh hipokrasi terbesar DAP” adalah tulisannya dan sedia bertanggungjawab terhadap penulisan tersebut.
“Saya mengesahkan tulisan itu adalah tulisan saya dan saya mengambil tanggungjawab penuh ke atas tulisan saya itu.
“Saya tidak mempunyai sebarang masalah untuk memberikan penjelasan kepada mana-mana pihak, termasuk kepada polis, atau di mana saja, termasuk di mahkamah, sekiranya diperlukan.
“Saya akan mengemukakan bukti berkaitan dan bukti-bukti lanjut yang belum didedahkan mengenai agenda Kristianisasi beliau di dalam bidang politik,” katanya dalam satu kenyataan hari ini.
Hannah Yeoh kalau berani debatlah ! Kalau setakat report polis Bangla pun boleh report polis !  Ada berani ?

Bacaan tambahan ini menyokong kebenaran Dr. Kamarul.

7 comments:

shahsin berkata... 16 Mei 2017 8:35 PG

Tahniah Dr Kamarul. Berani kerana benar. Jangan biar kan Melayu di hina, di perbodohkan dan Islam di pijak

abasiah berkata... 16 Mei 2017 10:20 PG

Setuju DAP ini hipokrit

Tanpa Nama berkata... 16 Mei 2017 11:08 PG

Well done and thank you Dr Kamarul. You have the rt thing and on the correct track.We will givr u all tbe support.

Tanpa Nama berkata... 16 Mei 2017 5:58 PTG

Congrats, Dr Kamarul. You did great. We'll support you. may Allah bless you.

Tanpa Nama berkata... 16 Mei 2017 9:28 PTG

Benci dan Takut adalah dua perkataan yg sama shj taraf negatif energinya kalau ikut ukuran asas persepsi logik manusia. Pemimpin DAP telah di jangkiti sindrom Benci dan Takut ini. Kesimpulan nya pemimpin parti DAP itu cukup BENCI dengan orang Melayu yang melakukian perkara yang betul dan cukup TAKUT dengan Pemimpin Melayu yang berani kerana benar.

Mana mana bakal pemimpin Melayu kalau mahu menjadi kuat pastikan tuan tuan berpegang dengan perinsip yang rengkas tetapi tegas itu. InshaaAllah pasti selamat dunia dan akhirat.

Tanpa Nama berkata... 19 Mei 2017 8:32 PG

Tahniah Dr Kamarul.. sudah sampai masa ahli akademia juga turut memberikan pendapat dan pandangan. Saya tak sabar utk hadir kalau ada debat.. beritahu saja di mana dan masa debat ... saya akan hadir... insyallah.. gerakan kristianisasi ini perlu diawasi..

Tanpa Nama berkata... 20 Mei 2017 5:29 PTG

Pan kata Dap baik..

Catat Ulasan