Isnin, 9 Disember 2013

PANAS! Video Paramedik Lari Dikejar Perusuh Di Singapura Malam Tadi.


Kes berlaku di kawasan yang digelar Little India di Singapura malam tadi.

Pekerja asing mula mengamuk bila sebuah bas melanggar rakan mereka.

Sila baca di sini untuk rumusan kejadian tersebut : http://sg.news.yahoo.com/fire--rioting-taking-place-in-little-india--reports-152651999.html

Di bawah ini MyMassa kongsikan beberapa video berkenaan kejadian tersebut. Namun video ini yang paling tak dapat diterima akal. Paramedik dikejar perusuh warga asing.



Video-video lain adalah seperti di bawah:



Diorang ni belajar dari geng BERSIH ke cara terbalik kereta polis?


 



*Pekerja asing ni kat mana-mana tempat pun sama. Bila mereka mula ramai, dah nak tunjuk kepala.

16 comments:

Tanpa Nama berkata... 9 Disember 2013 7:58 PG

Maka kita harus kurangkan import pekerja asing... Masih ramai lagi rakyat tempatan.yg masih mengangur mencari kerja...

Tanpa Nama berkata... 9 Disember 2013 8:06 PG

Kebanyakan yg bawa masuk pekerja asing pun cina lahanat jugak. sbb pikir nak untung byk dengan tenaga buruh murah. Diorang bukan kira pun kalau ramai warga asing sbb negara ni bagi cina lahanat ni bukan negara diorang.

Tanpa Nama berkata... 9 Disember 2013 9:20 PG

biar mereka rasakan, merekalah menjadi dalang dengan apa yang terjadi di malaysia. yahidi lahaknat

Tanpa Nama berkata... 9 Disember 2013 9:27 PG

Hehe.. bila cina lantoi n paria hindu gaduh !!!

mat13 berkata... 9 Disember 2013 9:45 PG

Mesti polis dia orang rasa nak terkencing maklumlah manja sangat sebelum ni.Anyway undang2 tetap undang undang.Tengok apa hukumannya dan kita bandingkan dengan hukuman pencacai bersih.heheheheh

Tanpa Nama berkata... 9 Disember 2013 9:54 PG

benda ni pon boleh jadi kat malaysia kalau kita x berhati-hati... cuba bayangkan PATI and PADI (Pekeja Asing Dengan Izin) ni riot kat area KL.... haru biru dibuatnya nanti.... tapi selagi kerja buruh kasar dan cleaner dimonopoli oleh mereka ini... kemasukan PATI n PADI mmg susah nak dibendung... ada ke anak malaysia yang sanggup kerja buruh kasar nak dapat gaji 2k sebulan?? baik jadi peon.... walaupun gaji 900, tapi motor je yang penat... weekend boleh racing.....lagi enjoy... hehe... jangan mara aaa...

Tanpa Nama berkata... 9 Disember 2013 10:11 PG

Apakata ..Ambiga .. abg Non .. Marina Mahathir .. Pork Nick .. Aspan Alias ..Mso .. Tony Puaka ..Jefry Oii ...
Cuba bagi Komen tentang yg terjadi kat SINGAPORK..

Tanpa Nama berkata... 9 Disember 2013 10:55 PG

Assalam...
ada jew yg nak kerja...tp yg jd problem masaalah terbesar ..cekal dan tabah kah org m'sia memilih kerja kerja ini dgn lontaran kata kata kesat hinaan kejian dr rakyat m'sia sanak saudara org kg kawan2...sbb rakyat m'sia terlalu pentingkan status/darjat..satu ketika dlu pekerja kilang di gelar minah kilang kendian minah karen la nih baru kurang ckit...jd amat di alu alukan kiranya org m'sia belajar menghargai sebarang kerja halal spt kowea jepun dlln...dan org org yg menyandang jawatan cleaner/jaga/minah karen patut bangga kerana kita jugek menyumbang kpd negara walo khidmat seujung kuku...klo takdew pembersih longkang/penyapu /penganggkut sampah..bolehkah kita semua idup/lalu jalan ngan selesa....yg kununu kunun berdarjat/bijak bistari jgn perbodohkan/hina/caci org yg kerja sekadar kais pg mkn pagi kais petang mkn mlm....di duniaini tidak ada org yg bodoh dlm bidang memasing....

donlot berkata... 9 Disember 2013 11:10 PG

banyak juga yerr pendatang di spore, tapi rasanya bukan hanya kerana kemalangan semata-mata... mungkin ada sebab lain yang membuat dia org naik angin

Tanpa Nama berkata... 9 Disember 2013 1:25 PTG

banyak lah pendatang asing dibawa masok untuk mengundi oleh BN.................................................................................................anwar yang kata

Tanpa Nama berkata... 9 Disember 2013 1:30 PTG

ya lah .....ari tu mereka disuruh mengundi buat parti pemerintah tapi kalah oleh pembangkang singapura- tak dikasi upah lah....kalau di mesa menang kalah undi tak undi wang dibagi dulu

Tanpa Nama berkata... 9 Disember 2013 1:42 PTG

bila cina sama hindu bergaduh, 40 ribu melayu kena banjir. Tu lah dia, allah turunkan bala.

Tanpa Nama berkata... 9 Disember 2013 1:47 PTG

suruh lah Rosmah fikirkan . kan dia lebih bijak dari semua menteri mentri - kata bekas ketua NST

Tanpa Nama berkata... 9 Disember 2013 2:17 PTG

rasanye ni 40 ribu bangla yg anwar kate dia jumpe tu

Tanpa Nama berkata... 9 Disember 2013 3:14 PTG

Bginilh akibat bahana bila PATI & PADI jd ramai...pihk brkuasa yg brtangungjwb prlu ambil ikhtibar.

Tanpa Nama berkata... 20 Disember 2013 3:26 PTG

melayu pemalas

Catat Ulasan