Rabu, 23 Oktober 2013

Bukti Bergambar : Hanya Dengan Menjadi Ahli PAS, Anda Akan Mudah Dapat Tanah Di Selangor.

Satu penyelewengan yang perlu rakyat Selangor tahu.


Sumber : FB Cywar Putrajaya

Lihatlah bagaimana anak Selangor ditipu oleh PAS. Hanya dengan menjadi ahli PAS, anda akan dipermudahkan untuk mendapat tanah di Selangor walaupun anda bukan lahir di Selangor.

Tanah milik anak negeri dijadikan umpan oleh pembangkang untuk meraih sokongan. Akhirnya, anak Selangor akan merempat di bumi sendiri.

MyMassa masih ingat, dahulu anak Selangorlah paling bertuah semasa BN memerintah. Dari segi pelajaran, mereka mendapat kemudahan Yayasan Selangor. Setiap insentif Kerajaan Negeri, anak kelahiran Selangorlah yang dapat dahulu.

Tapi pembangkang tahu mereka takkan dapat undi dari anak jati Selangor. Mereka tahu bahawa ramai anak Negeri Pantai Timur, Utara dan Selatan menetap di Selangor mencari rezeki. Sebab itulah segala kemudahan anak Negeri Selangor telah dieksploitasi untuk meraih undi pemastautin dari negeri lain.

MyMassa berpandangan sudah tiba masanya DYMM Sultan Selangor masuk campur dalam hal tanah. Janganlah sampai semua tanah telah tergadai kepada anak Negeri lain sehingga tiada yang tinggal untuk anak jati negeri sendiri seperti kera di hutan disusukan, anak di rumah mati kelaparan.

*Mohon maklumat ini disebarkan kepada anak-anak jati Negeri Selangor.

6 comments:

Tanpa Nama berkata... 23 Oktober 2013 3:09 PTG

Tapi dulu UMNO bagi berpuluh puluh ekar kpd Datuk2 Tan Sri, ni kan orang biasa , tak kiranya dari negeri mana, kalau iklas nak cucuk tanam adalah wajib sesebuah kerajaan menunaikan janji tersebut untuk membantu rakyat.

Tanpa Nama berkata... 23 Oktober 2013 4:01 PTG

Kalau ikhlas nak tolong rakyat, nape kene daftar bulan hijau ek? Bukan rasuah tanah ke tu.

Tanpa Nama berkata... 23 Oktober 2013 4:08 PTG

PAS pun sama macam UMNO !!!!! penipu besar

Tanpa Nama berkata... 23 Oktober 2013 7:36 PTG

Eh ye ke? Orang PAS kata tak sama la mereka dengan UMNO. Mereka dah dapat tiket free ke syurga walaupun tutuh betina dalam bilik hotel. Kalau UMNO, si pelaku confirm masuk neraka. Sama ke?? Sudah tentu lain kan....

Ros Yati berkata... 29 Oktober 2013 10:20 PG

Kalu kira cam itu UMNO jauh lebih berasuah dari PAS , UMNO adalah kuda rasuah , tak dapat dibandingkan dgn sesiapa, jauh kedepan dlm hal ini, sebab tak pernah kalah dlm PRU, pakai jentera2 kerajaan untuk menipu, makluk yg tak kenai malu.

Tanpa Nama berkata... 29 Oktober 2013 10:23 PG

Kerja UMNO ialah buat cerita pasal orang lain , pakai anjing yg bernama Cawangan Khas buat cerita, ambe gambar dsbnya, sunting gambar. Bangkai hidup lebih baik dari UMNO.

Catat Ulasan