Selasa, 25 Jun 2013

Koleksi Gambar Troll Anwar Ibrahim di Parlimen 24/6/2013

Semalam hari paling bersejarah buat pengamal media siber kerana dalam satu hari sahaja pelbagai macam troll telah dicipta untuk mengenakan penyokong pembangkang dan geng-geng Black 505 khususnya. Posting pada kali ini Mymassa kumpulkan koleksi gambar troll yang kreatif, sinis dan sarkastik untuk tatapan semua.















#Geng Black 505 pasti meroyan. Nanti Mymassa kumpulkan plak status meroyan geng Black 505 di posting yang lain!

15 comments:

Tanpa Nama berkata... 25 Jun 2013 9:38 PG

wakakaka troll tahap maksima

Tanpa Nama berkata... 25 Jun 2013 10:40 PG

Ini pasti sandiwara UMNO. Itu bukan Anwar, tapi klon Anwar. Gambar tu buncit. Anwar tak buncit. Ini pasti superimpos. Dah buat lagi UMNO. KEH, KEH, KEH. ..

Tanpa Nama berkata... 25 Jun 2013 10:49 PG

Biar kelompok baju hitam tu melopong semua mulut mereka..anwar dekat dalam dewan macam tak ade ape berlaku..padan muka budak budak yang kena serang nyamuk bermalam di padang merbok..tak faham ke..anwar tu nak suruh Cina masuk perangkap,kau orang naik semangat apasal?cetek politik tapi tak ngaku, bodoh sombong..

Tanpa Nama berkata... 25 Jun 2013 10:53 PG

hahaaha,tak habis2 kena kencing pengikut dia

Tanpa Nama berkata... 25 Jun 2013 11:30 PG

" Saudara saudara sekalian , saya sesungguhnya telah di suntik dengan dadah hingga saya tidak sedar bahawa saya dengan tanpa rela hati telah mengangkat sumpah sebagai ahli parlimen siang tadi " ---- Abang Non

Tanpa Nama berkata... 25 Jun 2013 12:45 PTG

sebenarnya bukan kena kencing pun, tapi sanggup buat apa saja asal kan dapat imbuhan yg dijanjikan, walaupun tahu anuar menipu je.. agenda black 505 ni agenda dari pr, tapi tak nampak pun anak2 cina dap duk buat keja bodoh cam tu.. jd sedarlah anak bangsa ku, jgnlah kau jatuhkan maruah diri dan bangsa mu hanya kerana wang dan pengkhianat bernama anuar...

Tanpa Nama berkata... 25 Jun 2013 12:59 PTG

SEBAB LAGI DULU AKU DAH CAKAP....
CERDIKLAH SIKIT.......INI TAK, OTAK PAKAI OTAK BABI, SENANGLAH KENA TIPU..
KALAU ANWAR ATA MAKAN RUMPUT, MEREKA PUN MAKAN.
BODOH GILA KAN BUDAK BUDAK TU....ESP CHEGU BARUA.....BARUA ABISSSSSSSS

Tanpa Nama berkata... 25 Jun 2013 1:30 PTG

* 蒙古女郎阿旦杜亚炸尸案的两名特警被告上诉今日续审,控方坚称,阿旦杜亚之死与时任副首相纳吉毫无关系。

第二律政司顿马吉(Tun Abdul Majid Tun Hamzah)说,由于首被告阿兹拉已在抗辩供词中承认,其所做的事情都是自己所干。

他承认,本案第三被告拉萨巴京达认识纳吉,而另一名关键人物慕沙沙菲力(Musa Safri)则是纳吉的前随扈。

不过,他强调不能因此就把此案跟纳吉挂钩。

Tanpa Nama berkata... 25 Jun 2013 1:34 PTG

Anwar dah berbaik dengan PM , fitnah dan bodek blogger jalanan alamat tak laku lah.

Tanpa Nama berkata... 25 Jun 2013 1:58 PTG

hahahahahahahahahahahhhhhhhhhhhh.....

Jamila berkata... 25 Jun 2013 3:11 PTG

SIAPA YANG LIWAT SIAPA........HA HA HA KANTOI

alimedanbaru berkata... 25 Jun 2013 3:40 PTG

Najib , " Sorry la Nuar, aku dah pesan kat KPN, pada 24HB anak buah yang bertugas kat Padang Merbok jangan bawa peluru senjata". Jawab Nuar , " Patutlah tak ada orang ana yang mati syahid, dia orang tunggu tu polis lepaskan tembakan, bunyi Mat Sabu kentot adalah". Najib, " Mana boleh aku bagi dia orang senang-senang masuk syurga, biar diaorang rasa neraka dulu". Jawab Anuar, "Tak patut, tak patut".

Tanpa Nama berkata... 25 Jun 2013 4:15 PTG

Kerajaan patut ganti rumput di padang merbuk dengan sayur-sayuran salat ,kacang panjang, sengkuang dll. sayur yang boleh depa makan mentah.. kesian macai-macai makan rumput...kerajaan kenalah perihatin walau pun mereka macam lembu tapi mereka tetap manusia... Anuar tu lembulah sebab dia panjat kut belakang.!

Tanpa Nama berkata... 25 Jun 2013 4:37 PTG

Si Bodoh selalu di perbodohkan sb si bodoh seronok kena bodoh....Sampai mati pun Si bodoh sanggup di bodohkan...Soalan kenapa mereka(si bodoh) sanggeup di perbodohkan?...Jawapan nya sebab si bodoh memang bodoh dan sampai bila pun mereka hendak jadi bodoh.

Tanpa Nama berkata... 27 Jun 2013 10:06 PTG

si bodoh dibayar

Catat Ulasan