Isnin, 13 Mei 2013

Pertanyaan Dalam Gambar....

Adakah Di Malaysia Tak Cukup Tempat Solat?



22 comments:

Tanpa Nama berkata... 13 Mei 2013 8:09 PTG

semayang sebelah awek seksi siotttt...pergh!

Tanpa Nama berkata... 13 Mei 2013 8:33 PTG

Tak elok melambatkan solat, takut tak sempat nak dengar ceramah kebenaran, kebenaran, kebenaran.....takbirrr, bukan nak riak memang sebenarnya tak sempat karang tempat kena cilok susah nak dapat parking. Sekurang2nya minah sebelah tu akan tau bagaimana caranya kita melakukan solat. Lagipun nak tunjuk sikit kat puak-puak BN yang solat tu boleh di lakukan dimana-mana, bila-bila masa, termasuklah terutamanya bila mendengar ceramah tentang kebenaran, kebenaran...kebenaran... takbirrrrrrrrrrr. BN membazir sahaja bina semua masjid takut dari sumber haram, lagipun amalan puak-puak BN ni tidak dapat pahala!!!... Takbirrrrrrrrr!!!!

Tanpa Nama berkata... 13 Mei 2013 8:53 PTG

akibat terlampau taksub dan patuh pada arahan anwar aljuburi buat perhimpunan begitu lah jadi nya...tak sempat nak sholat kat masjid....

Tanpa Nama berkata... 13 Mei 2013 8:54 PTG

Nak nunjuk-numjuk.

Tanpa Nama berkata... 13 Mei 2013 9:00 PTG

Inilah kali pertama aku tengok dengan mata aku sendiri orang sedang sembahyang dikelilingi bidadari seksi!

Tanpa Nama berkata... 14 Mei 2013 2:45 PG

Hebat kamu tau dpt pahala gan dosa....

Tanpa Nama berkata... 14 Mei 2013 5:28 PG

KESIAN ORG CINA DAH DIPERBODOHKAN OLEH PAS.

Mohd Khairul Azmi Bin Repan berkata... 14 Mei 2013 7:36 PG

penyokong PR kat ats tu...korang ke yg bagi pahala???Rasulullah dah pesan solat di Masjid lebih baik...

Tanpa Nama berkata... 14 Mei 2013 9:02 PG

Ini rekaan ku semata2. Meah tu mai bulan, tkleh jemaah skali. Jadi dia cuma qomat je.. lps mamat2 tu bg salam, dia nk kena baca doa pulak... Depa kena cepat sebab lps pak seikh jubri slesai mandi junub tru beliau nk tazkirah UBAH... Tu yg tk pi solat kt surau...

Tanpa Nama berkata... 14 Mei 2013 10:59 PG

Assalamualaikum warahmatullah...toleh kanan tertengok awek seksi trus sambung...Alhamdulillah..

Tanpa Nama berkata... 14 Mei 2013 12:12 PTG

khusyuk ke tak tu

Tanpa Nama berkata... 14 Mei 2013 12:12 PTG

lol bila bagi salam pertama ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLAH toleh kanan ada amoi cun

Tanpa Nama berkata... 14 Mei 2013 12:29 PTG

khusyuk ke tidak masa solat tu jgn masa tgh berdiri solat yg kote bengkok pn naik sekali....sambil mata mnjeling2 amoi seksl tu..

Tanpa Nama berkata... 14 Mei 2013 4:47 PTG

Stopa Ali ada sekali solat ke? Jangan sampai lupa mandi junub dah ler.

Tanpa Nama berkata... 14 Mei 2013 7:38 PTG

Sekurang kurang dia solat pada waktunya. Dakwah pula dibuat secara tidak langsung.

Tanpa Nama berkata... 15 Mei 2013 9:14 PG

Dakwah macam aqidah nik aziz ke? Allah bersila lendik atas Arasy?

Ahmad Albab berkata... 15 Mei 2013 10:46 PG

Hahaha seronok kan dapat solat kat mana-mana.. Bila berhimpun beramai-ramai antara lelaki dan perempuan adakah tak bersentuhan kulit bila dah berhimpit-himpit.. Tidak kah perlunya mengambil wuduk sebelum solat?

Tanpa Nama berkata... 16 Mei 2013 10:40 PG

tak perlu hadirkan diri di perhimpunan yang tidak mendatangkan apa2 faedah..

buang masa..buang tenaga..lebih baik dok rumah jadi imam solat kepada anak bini...kompom2 dapat pahala berlipat kali ganda..

aku berani jamin depa tu takkan khusyuk solat kat tempat berhimpun ramai2 camtu..dengan bunyi bisingnya..mana nak mai khusyuk??

BN buat masjid banyak2 dikatakan membazir...bagi pendapat aku yang kurang ilmu agama ni..masjid yang dibina oleh BN tu akan diberikan ganjaran pahala yang banyak dari Allah S.W.T..
mendirikan rumah Allah takkan dapat dosa??

lagi membazir menghadirkan diri di ceramah politik kotor seorang pengamal homoseksual..

kita xtau pahala dan dosa seseorang hamba Allah tu kecuali hanya DIA saja yang MAHA MENGETAHUI..

di zaman nabi pun ada seorang hamba Allah yang sering melakukan dosa dan maksiat tetapi masuk syurga..so renung2 kan dan timbalah ilmu selagi nyawa dikandung badan...bukan timba dosa dengan mengatakan orang lain berdosa...

Tanpa Nama berkata... 16 Mei 2013 3:42 PTG

PERHIMPUNAN YG NI BUKAN PENTING SGT..BUKANNYA DARURAT..SAMPAI NAK KENA SOLAT KAT SITU..HIDUP RAKYAT KAT MALAYSIA NI XDE LA SUSAH MANA PUN..ISU SEKRG BUKAN MASALAH RAKYAT TAPI MASALAH KETUA2 PR NI KEMARUK NAK JD PM..RAKYAT YG TAKSUB DGN DIAORG NI YG SUKA LYN KERENAH KETUA2 PR NI..BUANG MASA!

Along Tiger berkata... 17 Mei 2013 11:54 PG

nak tunjuk baik kat awek sebelah tu..sexy bangat...jalan lah..hipokrit...ini semua poyo...

Along Tiger berkata... 17 Mei 2013 11:56 PG

kalau setakat nak tunjuk alim kat awek sebelah tu tak yah lah...riak..

Tanpa Nama berkata... 19 Mei 2013 3:01 PTG

kita dah pernah diperintah oleh Jepun dan British,Kau orng semua tak pernah merasa kan?
Kini kau orng semua nak diperintahkan oleh siapa pula?bersyukurlah kita dilindungi dan diperintahi oleh
Pemimpin2 yang jujur lagi adil pada semua.Apa lagi kau orng mahu? Hentikanlah perhimpunan2 yang
melalaikan .

Catat Ulasan