Jumaat, 26 April 2013

Tips #GE13 : Ketahui Cara-cara MACAI Membohongi Rakyat Malaysia.

MyMassa jumpa gambar ni di FB.


Beginilah caranya MACAI menipu rakyat Malaysia. Penonton yang boleh dibilang dengan jari dikatakan ramai.


Terpulanglah kepada pembaca untuk menilai setiap maklumat terutamanya datang dari para MACAI.

7 comments:

Jawa Bernam berkata... 26 April 2013 10:03 PTG

hahahaha...bilang sebelah tangan pun boleh...

Tanpa Nama berkata... 26 April 2013 10:12 PTG

Aksi yang dirakam ketika keganasan dicetuskan oleh penyokong politik ekstrem ------->>>>>>>> ohpilihanrayaku

Tanpa Nama berkata... 26 April 2013 10:24 PTG

ramai tu bilang 10, kalau 100 mega ramai.

Tanpa Nama berkata... 26 April 2013 10:49 PTG

Ramai dapat hidup dalam aman tenteram dibawah BN. Yang tak selesa, tak aman , tak tenteram dan tak puas hati adalah pemimpin parti politik pembangkang. Kemudian mereka jerit ajak semua jadi macam mereka....

Dengan berkat alfatihah, mari kita tolak Pembangkang.

Dareen berkata... 27 April 2013 1:08 PG

Yang datang 50 orang dikata 500,
Yang datang 100, dikata 1000,
Yang datang 1000, dikata 100,000.
Bangang! LAINkalilah!

Tanpa Nama berkata... 27 April 2013 5:44 PG

Dulu puak2 pembangkang tuduh bn kronisme, nepotisme, rasuah dan penyelewengan kuasa. Sekarang lepas bagi peluang memerintah 4 negeri, benda yang sama pun depa buat. Lagi teruk, rakyat pun tak dapat kebajikan apa pun.

Aku tetap sokong bn, sebab aqidah. PKR memperjuangkan pluralisme agama. PAS sudah dikawal oleh Syiah, sejak mat sabu jadi timbalan presiden. DAP dah tentu mau kaum Cina mengambil alih Malaysia, sejak zaman Lee Kuan Yew lagi. Jika pakatan menang, jangan terkejut mereka akan ubah perlembagaan, dan Melayu kehilangan Raja, Islam sebagai agama resmi dan hak istimewa. Insya Allah, puak2 "Melayu parang terbang" masih ada di negara tercinta ini.

Tanpa Nama berkata... 27 April 2013 1:23 PTG

uiihhh ramai tuu.. lebih dari sorang. hehehe!

tu laa.. mak suh pi skolah mengaji elok2, depa pi isap rokok dalam semak. nak bilang orang pon tak reti, apa lagi nk bilang duit harta negara berbilion.. lainkalilah.

Catat Ulasan