Rabu, 24 April 2013

Santai #GE13 : Video Stopa Ali Part 2 ?

MyMassa jumpa link ke video ini di ruangan komen blog ini.




Hebat Stopa Ali. Sampai sekuel filem 300 pun dengar cerita nak ikut warna spender Stopa kerana terlalu glamor.


* This is STOPA!!!

4 comments:

Tanpa Nama berkata... 24 April 2013 6:22 PTG

cakap banyak pun tak guna. kau tanggung lah sendiri dosa tu pak mus. kamu pun bukan lama lagi boleh hidup, rambut pun dah putih. paling lama 20 tahun. dalam kubur kau jawalah.

MEMORY ANNE berkata... 24 April 2013 7:24 PTG

mcm ni ke nk dikatakan ulama trhebat dlm pas ? ..nasib la ulama sbnar bnyk dah masuk dlm umno .. dlm pas hanya wayang dlm hidup smata ..

MEMORY ANNE berkata... 24 April 2013 7:30 PTG

mcm ni ke nk dikatakan ulama trhebat dlm pas ? ..nasib la ulama sbnar bnyk dah masuk dlm umno .. dlm pas hanya wayang dlm hidup smata ..

Tanpa Nama berkata... 25 April 2013 9:25 PG

PAS - Pejuang Arak dan Seks

Catat Ulasan