Ahad, 14 April 2013

(GAMBAR) Inna lillahi wa inna ilayhi raji'un. Takziah Untuk Keluarga TG Nik Aziz. #GE13


Gambar yang MyMassa dapat melalui e-mail sebentar tadi. Pengirimnya pula tidak memberi apa-apa maklumat.

Selepas diselidik, mungkin gambar ini berkaitan dengan berita di blog Bro Jinggo (http://brojinggo.blogspot.com/2013/04/pru13-nik-aziz-jatuh-sakit-pasal-video.html).
Hasrat penyokong Pas untuk mendengar 'kata-kata hikmat' bagi dijadikan semangat menjelang Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) daripada Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat terbantut apabila Mursyidul Am parti mereka hanya berucap tidak sampai 10 minit di dalam program yang diadakan di sebuah padang berhampiran Pejabat DAP Pulai di sini malam tadi.

Nik Aziz, 82, yang kerap berhadapan dengan masalah kesihatan juga terpaksa duduk untuk menyampaikan tazkirah ringkasnya.

Bagaimanapun, Menteri Besar Kelantan itu langsung tidak menyentuh tentang pendedahan rakaman video seks terbaharu melibatkan seorang individu yang didakwa mirip Setiausaha Agung Pas, Datuk Mustafa Ali.

Selang beberapa minit Nik Aziz menyampaikan ceramah, segelintir pengunjung yang terdiri daripada kaum Cina dilihat meninggalkan kawasan berkenaan.

Sepanjang berada di lokasi ceramah, Nik Aziz juga terpaksa dipapah oleh Unit Amal Pas sebaik tiba dan meninggalkan majlis kerana kepenatan, walaupun sebelum ini menegaskan yang beliau akan bertanding dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) dan seterusnya hatta terpaksa berkerusi roda sekali pun.

Baca seterusnya di sini : http://brojinggo.blogspot.com/2013/04/pru13-nik-aziz-jatuh-sakit-pasal-video.html

Jika benar perkara ini berlaku, MyMassa ucapkan takziah kepada Tuan Guru dan keluarga TG Nik Aziz. Cuma MyMassa kesalkan, mengapa sampai perlu dipapah masih lagi mahu mengekalkan kuasa?




*Dahulu pemimpin yang sama menyuruh Tun Mahathir letak jawatan kerana terlalu tua. Adakah dia masih merasakan dirinya masih muda?

10 comments:

Tanpa Nama berkata... 14 April 2013 6:26 PTG

eloklah padam, kalau hidup dalam keadaan sesat dan menyesatkan

Tanpa Nama berkata... 14 April 2013 7:08 PTG

setuju...lebih baik padam lebih awal dari terus menyesatkan orang

Tanpa Nama berkata... 14 April 2013 7:45 PTG

Kalau pemadam tak da pakai blanco aje....

Kipas LED Pru13 berkata... 14 April 2013 8:44 PTG

Rumah kata pergi, kubur kata mari...kejadian mcm ni tuhan nak suruh tuan punya diri berfikir lama lg ke aku hidup http://kipasparti.blogspot.com/

Tanpa Nama berkata... 15 April 2013 9:45 PG

semoga rohnya dicucuri rahmat..amin..

Tanpa Nama berkata... 15 April 2013 9:49 PTG

lelong! lelong! kambing, untuk dijual!

Tanpa Nama berkata... 16 April 2013 12:39 PTG

anak siapa anda semua ini jgn kurang ajar dengan orang tua olih kerana dia peminpin parti pas ,anda tidak menghormati lgsung ilmu2 nya,paling tidak hormat la umur nya

Tanpa Nama berkata... 16 April 2013 2:46 PTG

la org ke tu..ingat dugong kene dukung td

Tanpa Nama berkata... 20 April 2013 2:40 PTG

takpa vigra ada cinadoll banyak lagi

Tanpa Nama berkata... 20 April 2013 2:42 PTG

woii... tak mati lagi la liat sungguh nyawa dia ni macam nafsu dia gak

Catat Ulasan