Rabu, 6 Mac 2013

SURAT MANTAN POLIS KEPADA MBB

SAUDARA INI MENJAWAB FITNAH MANUSIA BERHATI BINATANG
Seawal pencerobohan pengganas di wilayah kedaulatan negara kita, seorang manusia yang tidak berhati perut mengeluarkan kata-kata "itu semua sandiwara" sahaja. Sungguh menjijikkan, di negara kita ada juga Manusia berhati Binatang entah apa berjawatan Wakil Rakyat. 

Sungguh memalukan bangsanya dan keluarganya, jika dia membawa limau manis ke kubur nenek moyangnya, nescaya dia kena sumpah seranah atas Keceluparan  mulutnya.

Manusia ini sudah Cuak dan ketakutan. Dia sudah menggigil bila menerima lebih 1000 sms mencaci mengutuk dan menghinanya. Dia sudah mahu lari, lari ke mana? Gali kubur sendiri dan tanam diri sendirilah.

Manusia ini tidak sanggup menunggu anggota-anggota VAT69 dan Komando 7 Batalion balik dari Sabah. Sungguh menggerunkan jika Manusia Ini yang berhati Binatang itu dilenyek sampai jadi Roti Canai. Kemudian dihumban di dalam kandang anjing Buldozer.

Anak-anak kecil yang tidak faham bapa-bapa mereka mati ditembak pengganas, tetapi Manusia Ini berkata "itu sandiwara saja".

Isteri-isteri yang menunggu di rumah tetiba menerima jenazah suami masing-masing, Manusia Ini Berkata "Itu Sandiwara Sahaja".

Ibu bapa yang menanti kepulangan anak-anak mereka berjuang mempertahan kedaulatan negara, Manusia Ini berkata "Itu Sandiwara Sahaja".

Kalau manusia ini berada di Jakarta, ini jam juga manusia ini jadi Mendiang. Mati Kojol! Saksikan Cina-Cina seumpama berhati binatang Manusia Ini dibakar hidup-hidup di Jakarta. Cina Tidak Berhati perut ini mahukan kejadian ini http://www.youtube.com/watch?v=Mhru48BS82k berlaku di Malaysia.

Anggota ATM dan Polis kita masih berjuang di Lahad Datu, Kunak dan Semporna dan Manusia Berhati Binatang ini berkata "Ini Semua Sandiwara".

Jika kamu anak, isteri, ibu bapa dan keluarga yang terkorban itu, apa perasaan kamu?

***War-Warkan Sehingga Manusia Berhati Binatang Itu Memohon Ampun dan Maaf kepada Keluarga Anggota VAT69 dan ATM dan seluruh Umat Islam di Malaysia!

Allahu Akhbar Allahu Akhbar Allahu Akhbar

***MBB MERUJUK KEPADA "MANUSIA BERHATI BINATANG".






3 comments:

Tanpa Nama berkata... 6 Mac 2013 1:18 PTG

si sial haram jadah tian chua tu dah mintak tolong dengan polis-polis untuk menjaga keselamatan dia!!! MEMANG HARAM JADAH PUNYA TIAN CHUA... SETELAH DIA MEMAKI MENUDUH POLIS MACAM MACAM KEMUDIAN MINTAK TOLONG POLIS????....MEMANG HARAM JADAH SIAL CELAKA DIA YANG BERNAMA TIAN CHUA!!!

Tanpa Nama berkata... 6 Mac 2013 4:26 PTG

Bila pula Tian Chua hina polis..? Kamu ada bukti..? Kamu la tukang fitnah nombor satu.. memalukan bangsa..sekarang Tian Chua dah buat report polis dan Polis tolong siasat..

Tanpa Nama berkata... 6 Mac 2013 9:14 PTG

kamu tanpa nama 4:26 ptg kenapa kamu bangang sangat..otak kamu bebal sangat..mungkin kerana kamu sudah terlalu banyak membaca akhbar keadilan sebab tu otak kamu jadi terlalu bodoh sebodohnya untuk menerima kalau ada sesiapa memaki pemimpin idola kamu macam si tian chua tu yang pernah menghina polis di dataran merdeka, mengigit telinga polis dan bermacam lagi !!!....tanpa nama 4:26 SEMEMANGNYA BODOH PUNYA ORANG!!!

Catat Ulasan