Khamis, 7 Mac 2013

Insiden Lahad Datu : Gambar Dalang-dalang Penceroboh Berdarah Arahan Sultan Sulu. Mana Satu Yang Asli?


Adakah gambar pertemuan Nur Misuari dengan Jamalul Kiram super impose (gambar 1)?


Atau gambar Dato' Sri Najib jumpa Altantuya yang ori (gambar 2)?


Jika gambar 1 yang lebih asli, kenapa puak pembangkang lebih percaya cerita PI Bala daripada kaitan Anwar dengan dalang-dalang pencerobohan berdarah Lahad Datu?

*Bila otak dah kena brainwash dengan pemimpin mereka, tunjuk video China doll pun diorang tak percaya. Bangsa pemakan dedak memang macam tu bro.

1 comments:

Tanpa Nama berkata... 7 Mac 2013 11:55 PG

Setiap kali tengok gambar DS najib duduk di meja dgn perempuan dan lelaki tu, rasa lucu sangat. DS Najib kan tinggi orangnya. Kalau paras badan Najib berada di tahap sama paras dgn dua lagi manusia di meja tu, kenapa kaki Dato Najib tak terjulur keluar dari bawah meja tu ya??? kah..kah..kah..

Nampak sangat MBB ni tak ambil kira ketinggian Najib ketika buat kerja tu... hihihi....

Catat Ulasan