Isnin, 4 Mac 2013

Insiden Lahad Datu : Benarkah Ini Istana Sultan Sulu?

Gambar yang sedang tersebar di twitter.


Jika benar ini istana Sultan Sulu, di manakah Sultan Sulu mendapat sumber kewangan untuk membiayai satu operasi ketenteraan untuk serang Lahad Datu?

Adakah mana-mana pihak yang menaja Sultan Sulu untuk menggunakan 'tentera MNLF' yang diketuai oleh Nur Misuari untuk serang Sabah?

MyMassa harap Kerajaan mewujudkan satu Suruhanjaya DiRaja untuk menyiasat siapa sebenarnya dalang dalam perkara ini.

15 comments:

bourne identity berkata... 4 Mac 2013 11:32 PG

cantik lagi istana2 orang Indon, Bangla dan Myanmar di tapak2 pembinaan di Malaysia.
Anwar Al Juburi kan banyak duit...mintalah dia.

Tanpa Nama berkata... 4 Mac 2013 2:42 PTG

jika benarlah ini istana sultan sulu, dari mana dia dapat sumber kewangan untuk beli M16, bot pancung, peluru dan hantar penceroboh ke Sabah?

Tanpa Nama berkata... 5 Mac 2013 10:12 PG

tanya itu anwar ibrahim...

MATA MU LA.... berkata... 5 Mac 2013 1:26 PTG

Tanya Si ANU la..Si ANU pandai bekata2.

Tanpa Nama berkata... 5 Mac 2013 3:27 PTG

tggu abis ops besaran2 ni,pihak polis akan siasat dan cari dalang.siapa x tau.tp kalo dah dpt tau org malaysia mmg patut di buang kuar dr ngara ini.

Tanpa Nama berkata... 5 Mac 2013 8:39 PTG

buang luar negara nak buat pe?nanti dia menghasut lagi.hukum je macam geng almaunah.baru semua tahu negara bukan untuk dijual tapi dimakmurkan.

Anti Terrorist berkata... 6 Mac 2013 8:42 PG

Sorry to say, macam setinggan je.

Tanpa Nama berkata... 7 Mac 2013 12:04 PG

Bodoh. Tanya najiblah sapa dalang nta. Sbagai PM Sharusnya dia bijak mgunakan kuasa. Spatutnya segera mbincangkan perihal pencerobohan serta kselamatn rakyat . Nie takk.. Smpt lg berpolitik. Kata "rakyat DiDahulukan ,Pencapaian DiUtamakan".Tapi sekarang apa yg kita lihat ialah"politik DiDahulukan,Rakyat Di Abaikan"!!

Tanpa Nama berkata... 7 Mac 2013 8:31 PG

Tanpa Nama berkata... 7 Mac 2013 12:04 PG<--inilah orang kata bodoh sombong mampus tak terajar...cuba baca balik siapa yang sibuk mempolitikkan kes lahad datu ni bila matinya perwira?

1.tian chuak kata apa sandiwara bukan
2.apa pulak kata2 BANGSA malaysia<--DAP diam bodoh islam sama islam apa dia nak kisah tapi salahkan BN, tu yang dekat india tu boleh pulak dorang kutip derma kat malaysia haram jadah nak buat
3.orang macam kau yang tak nak bukak mata otak dan hati, baca lah sikit berlambak-lambak keluar berita kat paper filipina tu SUMBER DARI PERISIKAN PILIPINA KALAU SALAH SAMAN LAH PILIPINA SEBAB BUAT FITNAH ADA BERANI KE PAKATAN HARAM

Tanpa Nama berkata... 7 Mac 2013 11:31 PG

ANON 12.04.KO ADA OTAK ATAU TAKDE?ATAU DALAM KEPALA KO ADA TAHI SAJA?

Cubit-cubit berkata... 7 Mac 2013 4:14 PTG

Hai! Raja, raja apa?
Raja Kiram.

Kiram apa?
Kiram Karam.

Karam apa?
Karam kapal.

Kapal apa?
Kapal korek.

Korek apa?
Korek juboq

Tanpa Nama berkata... 10 Mac 2013 11:11 PTG

anuar 65tahun dah, ada masa tambahan 5 tahun lagi selepas tu senyap .

Tanpa Nama berkata... 12 Mac 2013 4:54 PTG

u tanya lagi i saman ...hahaha

Syazwanee Mohd Ghazali berkata... 15 Mac 2013 10:26 PTG

betul ker nih???

Syazwanee Mohd Ghazali berkata... 15 Mac 2013 10:27 PTG

betul ker nih???

Catat Ulasan