Sabtu, 9 Mac 2013

Insiden Lahad Datu : Adakah Rakyat Malaysia Bersedia Menghadapi Revolusi?

MyMassa kongsikan beberapa ucapan dan perancangan PKR untuk mengadakan revolusi ala Arab Spring di Malaysia untuk tumbangkan Kerajaan.




Bila tengok video ini dan nilai kembali apa yang berlaku di Sabah, MyMassa nampak sebahagian besar rakyat Malaysia bencikan keganasan dan keadaan tidak selamat.

Pakcik ini merenung nasib dia dan keluarga setelah terpaksa berpindah akibat insiden Lahad Datu

Jika anda semua tidak mahu revolusi dan keadaan tidak stabil berlaku di negara ini, pilihlah sebuah Kerajaan yang bertanggungjawab yang tidak meninggalkan rakyatnya ketika susah atau senang.


Bukannya parti yang menjanjikan bulan dan bintang sehingga dilantik sebagai Huguan Siou, tetapi langsung tidak menjenguk rakyat Sabah bila Sabah diserang.


Nak kata penerbangan ke Sabah penuh, tidakkah dia mempunyai jet mewah untuk membawanya berceramah di sana sini?



Tak cukup dengan jet mewah, dia juga ada helikopter untuk bawanya berkempen.


Sebagai rakyat Malaysia yang bertanggungjawab, pilihlah sama ada anda mahu keamanan atau revolusi?

West Attempts to Install Client Regime in Malaysia

The West has been propping up Malaysian opposition candidate Anwar Ibrahim for years.
Anwar Ibrahim, head of Malaysia’s opposition coalition, which includes the Malaysian Islamic Party (PAS), has spent a lifetime in the service of Western interests. Anwar Ibrahim was Chairman of the Development Committee of the World Bank and International Monetary Fund (IMF) in 1998, held lecturing positions at the School of Advanced International Studies at Johns Hopkins University, was a consultant to the World Bank, and a panelist at the Neo-Con lined National Endowment for Democracy’s “Democracy Award” and a panelist at a NED donation ceremony - the very same US organization whose subsidiaries are funding and supporting Bersih, a faux-pro-democracy Western-funded street movement that in fact was created by, and in the service of Anwar Ibrahim’s political ambitions.

Bersih’s street activism fits into a global pattern of Western-backed “color revolutions,” where meddling in sovereign nation’s political processes to install Western-client regimes is disguised as “democracy promotion.”

Anwar Ibrahim’s affiliations with Malaysian “Islamists,” the already active political subversion his US State Department-funded Bersih movement is sowing in Malaysia’s streets, and his Western backers’ habitual support for terrorism internationally as a geopolitical tool, raises the possibility that his opposition movement is complicit in the conveniently timed militant destabilization Malaysia now faces, only months before 2013′s general elections.

This may be why the Western media refuses to properly cover an otherwise very noteworthy conflict. The fact that these militants are emanating from long-time US ally, the Philippines, and the Philippines’ current role in assisting the US “pivot” towards Asia, and more specifically facilitating a proxy confrontation with China, illustrates the greater regional implications at play. The US intends to install client regimes in Myanmar led by Aung San Suu KyiThailand led by Thaksin Shinawatra’s despotic political dynasty, and in Malaysia led by Anwar Ibrahim. Together, this front will then be turned against Chinese interests as part of a long-planned desire to encircle and contain China.

It will be done so under ASEAN and at the cost of Asia’s stability and prosperity.
The future of Asia hangs in the balance, and therefore conflicts like Malaysia’s battle against armed extremists in Sabah may not be covered by the Western press, but it must be covered by the alternative press. The unhinged insanity that is now spilling blood on Malaysia’s shores, also represented by the West’s proxy Anwar Ibrahim and his attempts to provoke street protests against the ruling government, illustrates just how dangerous the current Anglo-American international order is, and how far its reach extends.

We must  identify the corporate-financier interests driving this agenda, – interests we most likely patronize on a daily basis, and both boycott and permanently replace them to erode the unwarranted influence they have used, and will continue to use against people the world over.

Sumber : http://www.globalresearch.ca/malaysia-invaded-100s-of-terrorists-land-on-beaches-western-media-mute/5325621

*Fikir-fikirkan.

2 comments:

mikey berkata... 9 Mac 2013 10:37 PTG

Hishammudin Rais ni ,kawan baik dia seeokor anjng...! Bukan saya nak tuduh atau fitnah.! Dia sendiri yang mengeluarkan ketanyaan ini diakbhar dulu,tinggai serumah...!(pls look from archive, NST if i not mistaken,kalau takde Star kut ???)

Mahzhab apa dia ni saya tak mahu tahu..!!??

Kekadang anjing suka menyalak tak tentu pasal, macam dialah.
Agaknya sekarang anjing dia ni dapat 'melalak phobia' sebab dia yang lebih melalak.

Dulu, katanya, Putra Jaya membazir duit dan akan di jual jika PKR memerintah.

Sikalang dia sibuk pula dah nak duduk disana.
Kesian anjing dia..Saya pun sayangkan binatang,tapi ada batasannya..

Dayan Dayak berkata... 10 Mac 2013 7:06 PG

SUARAM biaya militan Sulu
http://cerobohlagi.blogspot.com/2013/03/suaram-salur-dana-us2-juta-kepada.html

Catat Ulasan