Isnin, 4 Mac 2013

GEMPAR! Lepas Serang Sabah, Puteri 'Sultan' Sulu Cuba Fitnah Kerajaan Malaysia!!!

Portal media Filipina melaporkan Puteri 'Sultan' Sulu, Jacel Kiram memaparkan gambar yang salah tentang keadaan tentera Malaysia.

Sultan's daughter feeds media fake image of Malaysian casualties

Uploaded on 9:31AM
Princess Jacel Kiram, daughter of Sulu Sultan Jamalul Kiram III, shows on Sunday a purported image of Malaysian casualties after a clash between Malaysian authorities and armed followers of Sultan Kiram in Lahad Datu, Sabah. A similar photo of the Princess appeared on the front page of the Philippine Star. GMA News Online has verified that the image is fake, and most probably of dead Thai soldiers killed in Thailand in 2007. The image of the Thais has previously appeared elsewhere on the Internet. Danny Pata

http://www.gmanetwork.com/news/photo/33470/sultan-s-daughter-feeds-media-fake-image-of-malaysian-casualties

Apa kejadahnya ni woi! Dah la kau arahkan pengikut kau ceroboh Malaysia dengan senjata, bunuh anggota PDRM, sekarang ni kau nak fitnah Malaysia pulak?

Adakah dengan cara ini kau nak naikkan semangat pengikut kau yang masih ada di negara ini?

Kepada pembaca yang tengok gambar asal yang terpapar di tablet 'puteri' tersebut, boleh ke sini : http://www.documentingreality.com/forum/f10/dead-thai-soldiers-87702/

*Sebar-sebarkan pembongkaran kejahatan fitnah 'puteri sultan' Sulu ni supaya rakyat Malaysia tahu hakikat sebenar.

15 comments:

pahang ku berkata... 4 Mac 2013 12:50 PTG

Tuan..mohon linkkan blog pahangku.com Terima Kasih

Tanpa Nama berkata... 4 Mac 2013 1:09 PTG

Babi laknat ni muka tak malu ngaku puteri konon.
Macam mana babi yang kena reject Filipina bulat-bulat ni berani serang Malaysia?
Jadi hewan peliharaan siapa babi-babi laknat ni?

Tak heran kalau Filipina babi yang lain menyokong padahal kesultanan sulu tak mereka akui.
Tamak nak mampos, pulau sendiri melarat, ada hati nak rampas tanah negara lain.
Filipina negara Kristian, mungkinkah gologan Kristian ada jadi provokator dan penyedia?

Tanpa Nama berkata... 4 Mac 2013 1:39 PTG

hahaah kantoi

Tanpa Nama berkata... 4 Mac 2013 2:11 PTG

ENTAH APA YANG DIJANJIKAN OLEH PIHAK TERTENTU SEHINGGAKAN PUAK-PUAK sULU NI BEGITU BERANI YE...KALAU TAK 'BESAR' TAK BERANI BEGINI.

Tanpa Nama berkata... 4 Mac 2013 2:38 PTG

dia yang puteri palsu..ada hati nak tuduh orang lain. sedar diri la woi..

RoyalFamily berkata... 4 Mac 2013 4:28 PTG

maaf la aku post dalam B.I la nnt senang PUTERI babi ni nak baca:


HOI, you shitless slut! the pic u post was from Thailand incident year 2007, Shitless WHORE you Fucking worthless piece of shit! you cant even be in a fuckingdom as you were told, I'm from 1 of Malaysia state Royal Family cant even imagine what lies had you done! telling your people lies was something stupid!

GO TO HELL!

Tanpa Nama berkata... 4 Mac 2013 9:39 PTG

Kill'em All...bastard pirates!!! Who the hell the Sultan Sulu is....

SSPanzer berkata... 5 Mac 2013 4:34 PTG

Kekadang kesian bebenor aku tengok kerabat Raja Sulu yang tak berkerajaan ni.. Bengong tahap ape tah.. Akai tak de.. pendidikan takat mana ler.. Buta IT.. IQ pun sama tahap dgn keldai.. Ikut sedap dia jer.. mentaliti mcm berok.. Tak tau malu... Sulu pun tak dapat nak berkuasa.. perasan nak jadi Raja Sabah.. Pigi raa... Jgn kau fikir bangsa Suluk ke... Tausug ker.. Moro ker.. hebat sgt... Melayu dah merdeka.. korang masih lg dijajah.. Disebabkan mentaliti, sikap korang yg mcm lanun ni.. sampai bila pun korang jadi cam ni

Anti Terrorist berkata... 6 Mac 2013 8:47 PG

Hello filthy moron ! u know how to use the tab, oh i'm 'impresssed'.

Tanpa Nama berkata... 6 Mac 2013 9:07 PG

Please -Stop refering this women as Princess . But I have no objection if you refer her as "Terrorist Princess"

Tanpa Nama berkata... 6 Mac 2013 4:14 PTG

Kenapa Sultan Sulu tidak faham. Kalau anda jadi rejim terrorist. Mana lah Tanah Arab nak bantu duit. Sebab kalau bagi duit pegi beli senjata.

Sekarag makin miskin, sanggup bunuh sama Islam gara2 minyak

Tanpa Nama berkata... 7 Mac 2013 8:25 PG

dan mereka mengaku mereka adalah islam, sedar ke tidak puteri tu dia dah buat fitnah...sama je bila taksub politik agama boleh di pusingkan demi kepentingan....

Tanpa Nama berkata... 7 Mac 2013 5:54 PTG

Say a dah tengok....memang penipu betina ni... Dia ingat org mlysia ni bodoh it ker?

Tanpa Nama berkata... 11 Mac 2013 3:50 PTG

Spesis liwat sama sahaja dimana mana diseluruh dunia ... puteri main pondok pondok boleh .. spesis macam ni memang patut dihina dan di bunuh ...

Tanpa Nama berkata... 11 Mac 2013 7:14 PTG

ni namanya bodo piang...nak bodokan orang...sendiri terkantoi bodo...hahaha..lawak betul la "puteri kerajaan sulu" ni...sama macam puteri kerajaan pasir berdengung kut..hehehe...elok heret dia sama ekstradisi sekali dengan ayah dia sebab buat jenayah kat tanah Malaysia..baru dia tau mana kerajaan sebenar kalau compare dengan istana setinggan depa tu...puteri konon..piii rahhh...hak tuihhh!!

Catat Ulasan