Khamis, 10 Januari 2013

PANAS! Rahsia Anwar Ibrahim Korek Maklumat Sulit Kerajaan Terbongkar!!!



Kalau pembaca dengar ceramah Anwar Ibrahim, seolah-olah semua 'rahsia' Kerajaan ada dalam tangan pembangkang.

Apabila Anwar Ibrahim dan pembangkang terlalu banyak mendedahkan 'rahsia' Kerajaan maka Anwar dan rakan-rakan berjaya mewujudkan persepsi bahawa ramai kakitangan Kerajaan sokong pembangkang.

Jom tengok macam mana cara Anwar Ibrahim 'korek' rahsia Kerajaan.


Tak percaya??? Kalau tak percaya, boleh tengok pendedahan yang dibuat RBF.

Sekarang mari saya tunjukkan kepada anda satu persatu.....


Harakah mendakwa surat di atas adalah surat dari Kementerian Kewangan kepada persatuan.

Jelas kertas di atas bukanlah satu surat tetapi merupakan hanya satu MEMO. Dalam amalan kerajaan untuk dihantar kepada pihak luar mereka menggunakan surat. MEMO adalah untuk kegunaan dalaman sahaja. 

Rujuk kepada NO RUJUKAN MEMO- Tertera perkataan KKM/WP. Dalam urusan kerajaan KKM kebiasaannya dirujuk kepada KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA, manakala untuk KEMENTERIAN KEWANGAN menggunakan rujukan MOF. Jadi bagaimana mungkin surat daripada Kementerian Kewangan menggunakan nombor rujukan Kementerian Kesihatan Malaysia ? 
Baca selanjutnya di sini : http://www.rbfonline.net/2013/01/kantoi-kantoi-kantoi-ikuti-pendedahan.html

Begitulah 'hebat'nya pembangkang merekayasa dokumen rasmi Kerajaan yang kononnya ada di tangan mereka.

*Itulah cara Anwar Ibrahim korek rahsia Kerajaan. Sambil korek hidung, dia boleh reka cerita macam mana lagi nak tipu orang yang dengar ceramahnya.

4 comments:

Tanpa Nama berkata... 10 Januari 2013 8:59 PTG

ha ha ha... dia kan pakar korek, tak heran lah tu... depan, belakang, atas, bawah semua dia boleh korek... korek, jangan tak korek...

Tanpa Nama berkata... 11 Januari 2013 5:07 PTG

kerajaan mungkin ada sasarannya sendiri jika tidak mahu ambil tindakan terhadap fitnah2 yg dilemparkan...jika dah banyak sangat fitnah yg dilemparkan..silap2 1 atau 2 fitnah tu termakan jugak oleh rakyat...tapi masalahnya,jika kita layan si 'kaki fitnah' dan konco2nya ni...silap2 kita yg jadi tunggang langgang...ibarat 'anjing yg menyalak2 sewaktu kita lalu..' adakah kita nak menyebok2kan diri dengan membuang masa menghalau anjing tersebut..atau kita cakap kat tuan punya anjing tu supaya jangan menyalak? so,kisah anjing ni...makhluk ni milik ALLAH swt..bacalah doa supaya anjing takut dan lari lintang pukang..!!

Tanpa Nama berkata... 12 Januari 2013 10:18 PG

...dia ni memang pakar korek...korek depan belakang...

Tanpa Nama berkata... 5 Mei 2013 9:18 PTG

manusia tak pernah puas dgn apa yang mereka ada... Bersyukur la kita apa yang ada...

Catat Ulasan