Khamis, 24 Januari 2013

Hikmah Maulidur Rasul. Fitnah Jahat Kafir DAP Terkantoi.

Tahniah blogger Unspinners kerana membuat pendedahan ini.

PR yang sebar risalah nak bakar bible


... tapi tuduh Perkasa. Risalah atas dah tunjukkan hasrat mereka.

Tengok saja risalah di bawah ... itu risalah stail sapa?


Baca Flying Kick SINI

Dato Ibrahim Ali kata secara bersantai mencadangkan dalam ceramah suruh mana-mana orang Islam yang terima Bible yang diberi secara niat jahat untuk melanggar peraturan melarang dakwah Kristian kepada orang Islam supaya dibakar saja. 

Ia hanya memarahi mereka yang berniat nak murtadkan orang Islam dan bukan suruh tidak hormat ugama lain atai kitab agama lain.

Bagi mereka yang mahu Ibrahim Ali disiasat atas tuduhan hasutan, betul cakap Dato Dr Chua Soil Lek supaya seluruh negara (maksudnya pembangkang lah tu) patut disiasat untuk hasutan juga!!!

Nanti kita jelaskan kegiatan sebar bible ini ada kaitan dengan agenda Negara Kristian untuk satu  objektif masa terdekat.

Sumber : http://theunspinners.blogspot.com/2013/01/pr-yang-sebar-risalah-nak-bakar-bible.html

1 comments:

Tanpa Nama berkata... 27 Januari 2013 10:34 PTG

kah kah kah...perkataan TOBAT LAHOM tu selalunya Mat Sabu yg selalu guna dalam ceramah dia...
gaya penulisan dan bahasa ni macam puak2 'katak hijau' saja..kalau betul la diorang punya angkara, sedih sangat...habis jahanam orang Melayu pakat jilat bontot Cina.
tapi kalau puak2 'babi' yang buat, memang betul2 haram jadah diorang ni, wajib diperangi.

Catat Ulasan