Jumaat, 28 Disember 2012

VIDEO SEKS TERKINI ANWAR TERSEBAR DI JAKARTA


PENYEBARAN VIDEO SEX MENJELANG LAWATAN ANWAR IBRAHIM KE JAKARTA


Jakarta 26 Disember: Menjelang lawatan Ketua Pembangkang Anwar Ibrahim ke sini pada awal Januari 2013, telah tersebar luas menerusi internet terutama BalckBerry Video Sexnya dengan seorang wanita Cina tetapi ada kelainan dari yang tersebar di Malaysia.

Kelainannya adalah tepat seperti yang diramalkan oleh Anwar Ibrahim sendiri yang tersiar dalam Suara Keadilan 26 Disember iaitu "Dulu muka macam Anwar, tetapi perut buncit, tetapi sekarang muka macam Anwar, perut pun dah kempis."

Penyebaran ini meluas terutama sekali di kalangan para wartawan dalam dan luar negara yang berpusat di Jakarta, pemimpin-pemimpin agama Islam dan juga rakan-rakan rapat Anwar sendiri.

Anwar dijangka akan berucap kepada wartawan-wartawan luar negara (FR) di Jakarta pada 10 Januari depan, tetapi lokasinya belum diumumkan kerana menurut penganjurnya ditakuti ada pihak-pihak yang mahu mensabotaj majlis itu kerana merasakan Video itu memalukan orang Islam, terutama penyokong-penyokong Anwar di Indonesia.

Seorang wartawan Indonesia terkemuka dari Media Tempo yang melihat Video itu memberitahu,  "Hebat sekali pukulannya Pak,dia bisa jadi Phonographic Actor."

Penyebaran Video terbaru ini berlaku begitu pantas berikutan kenyataan yang dibuat oleh wartawan  Zainuddin Maidin (Zam) di wawancara di  TVOneIndonesia, mengatakan Anwar sebagai seorang homosexual dan juga pengembang pluralisme agama.

Sementara itu, seorang pegawai perhubungan Pak Gus Dur dalam dialog secara langsung dengan Zainuddin Maidin di stesen TV yang sama, pada kali kedua yang disaksikan oleh lebih 100 juta orang di Indonesia, telah menafikan anggapan Zainuddin bahawa semua orang Indonesia menyokong Anwar dan mensifatkan ini sebagai paranoid.

Di Kuala Lumpur Suara Keadilan keluaran 25 Disember, menyiarkan ucapan Anwar Ibrahim di suatu perhimpunan Jelajah Merdeka Rakyat di Petaling Jaya baru-baru ini menyatakan bahawa UMNO dan BN sedang mereka-reka video fitnah baru terhadapanya menjelang Pilihan Raya Umum ke 13.

Menurut Anwar, video baru itu ada dua visi, iaitu "dulu muka macam Anwar, tetapi perut buncit, sekarang muka macam Anwar, tetapi perut pun dah dikempiskan."

Video Anwar perut bunci itu dipercayai adalah versi yang diterbitkan oleh PKR sendiri dan orang ramai  mengkagumi kepantasan kerja kumpulan media PKR yang dapat bertindak seperti kilat bagi mengelirukan orang ramai dibandingkan media team UMNO.

Beberapa orang pakar perang saraf menganggap, bahawa cara penyebaran Video Sex Anwar Ibrahim itu adalah tidak bijak kerana dilancarkan oleh "Datuk T" yang diketahui sebagai musuh Anwar dan berkepentingan politik dan wang, berbanding penyebaran Video Sex Menteri Kesihatan, Chua Soi Lek yang lebih berkredebeliti dan berkesan kerana tidak nampak tangan yang menyebarkannya.

Bagaimanapun sekarang lebih ramai orang yang mempercayai Video Sex Anwar itu oleh kerana penyebaran menerusi BlackBerry adalah lebih jelas wajah sebenar pelakonnya. Kesannya yang paling buruk akhir-akhir ini, ialah pengikut-pengikut Pas telah mulai memisahkan diri dari program Jelajah Merdeka Rakyat PKR. Di Dungun Terengganu baru-baru hanya beberapa gelintir manusia sahaja yang hadir

KOMEN:

Soalnya, bagaimanakah Video Sex Anwar Ibrahim yang dikatakan oleh Anwar Ibrahim masih direka-reka untuk fitnah oleh UMNO dan BN telah tersebar dengan meluas di Jakarta.

14 comments:

Tanpa Nama berkata... 28 Disember 2012 8:16 PG

Waduh bikin ribut lo, kayak gini bisa panasaran Julia Perez.

Tanpa Nama berkata... 28 Disember 2012 9:16 PG

Anwar the porn actor! bisa sama Maria ozawa ngak?

Tanpa Nama berkata... 28 Disember 2012 1:00 PTG

Kat mana boleh dapat ya...??

Tanpa Nama berkata... 28 Disember 2012 2:51 PTG

Cocok sekali jika di gabung sama Maria Ozawa, pasti si Maria Ozawa akan tobat ini kali... bapak anuar pasti gak bisa lupa ...

Tanpa Nama berkata... 28 Disember 2012 10:17 PTG

Saya mahu yang ENAK ENAK bang nuar

Tanpa Nama berkata... 1 Januari 2013 10:50 PTG

"Ya Allah Engkau Yang Maha mengetahui dan Maha Berkuasa. Aku memohon kepada-Mu agar Engkau musnahkah semua mereka yang mefitnah DS Anwar terlibat dalam video seks yang diheboh-hebohkan itu, amiiiin.

Tanpa Nama berkata... 1 Januari 2013 10:52 PTG

"Ya Allah Engkau Yang Maha mengetahui dan Maha Berkuasa. Aku memohon kepada-Mu agar Engkau musnahkan semua mereka yang mefitnah DS Anwar terlibat dalam video seks yang diheboh-hebohkan itu, amiiiin.

Tanpa Nama berkata... 1 Januari 2013 10:54 PTG

"Ya Allah Engkau Yang Maha mengetahui dan Maha Berkuasa. Aku memohon kepada-Mu agar Engkau musnahkah semua mereka yang mefitnah DS Najib terlibat dalam kes kapal selam dan Altantuya yang diheboh-hebohkan itu, amiiiin.

Tanpa Nama berkata... 1 Januari 2013 10:55 PTG

"Ya Allah Engkau Yang Maha mengetahui dan Maha Berkuasa. Aku memohon kepada-Mu agar Engkau musnahkah semua mereka yang mefitnah DS Najib terlibat dalam kes kapal selam dan Altantuya yang diheboh-hebohkan itu, amiiiin.

Tanpa Nama berkata... 3 Januari 2013 10:49 PTG

"Ya Allah Engkau Yang Maha mengetahui dan Maha Berkuasa. Aku memohon kepada-Mu agar Engkau tunjukkan segala kebenaran dan Engkau musnahkah segala kemungkaran agar umat Islam di tanah air tercinta ini bersatu kembali, amiiiin.

Zek berkata... 5 Januari 2013 11:38 PTG

Ya Allah, Engkau Yang Maha Mengetahui, Yang Maha Pemurah dan Maha Berkuasa. Aku mohon pada Mu Ya Allah, tunjukkanlah kebenaran di antara DS Najib dengan Anwar Ibrahim.

Aku hanya dapat melihat diantara keduanya, DS Najib berani bersumpah di masjid bagi membuktikan kebenarannya sedangkan Anwar tidak berani melakukannya. Kedua Anwar tidak berani menyerahkan Darahnya untuk di uji DNAnya. Ketiga Anwar tidak berani bersumpah di Mahkamah apabila dia diminta untuk membela diri. Dia hanya memberi keterangan tanpa disoal oleh pihak pendakwa. Keempat Anwar telah menangguhkan perbicaraan berpuluh kali sehingga mengambil masa 3 tahun lamanya. Kelima Anwar telah mengarahkan penunjuk perasaan untuk merusuh di BERSIH 3. Keenam Anwar telah mengarahkan rakyat supaya berhimpun di mahkamah pada hari diumumkan keputusan perbicaraan. Ketujuh Anwar telah bersepakat dengan negara luar untuk menjatuhkan kerajaan BN. Kelapan Anwar telah menyokong LGBT dibenarkan di negara ini dan penggunaan nama ALLAH digunakan oleh orang Kristian. Kesembilan Anwar telah membohongi rakyat dengan peristiwa 16 Sept 2008 yang kononnya dia telah mendapat sokongan daripada 30 lebih ahli parlimen BN untuk menyokongnya menjadi PM Malaysia sedangkan sebenarnya tiada seorang pun dari Ahli Parlimen BN yang menyokongnya. Kesepuluh Anwar telah mengisytiharkan sokongan padu keselamatan Negara Israel yang menjadi musuh Islam.

Ya Allah, aku mohon petunjuk dari MU apakah petanda-petanda ini tidak cukup untuk Mensabit Anwar bukan dipihak yang benar. Hanya Engkau Ya Allah Yang dapat menunjukkan kebenaran yang hakiki. Amin. Ya Rabbalalamin.

Tanpa Nama berkata... 7 Mac 2013 11:22 PG

Ya..Allah sesungguh nya kami berlindung pada mu dari tipu daya syaitan yang di rejam..ya Allah ampun kan dosa kami , keluarga kami , dan muslimin muslimat..mukminin dan mukminat ,dan kami mohon pada mu peliharakan kami dan keluarga kami dari azab api neraka mu..ya Allah berikanlah kebaikan dengan balasan kenikmatan kebaikan dan kau berikanlah kejahatan dengan azab kejahatan...dan kami bermohon kau berikanlah kejayaan dan kemenangan kepada jalan ketakwaan....Amin ya rabal alamin...

dinda berkata... 20 April 2013 8:39 PG

astagfirullah,,,,sesungguhnya kebenaran pasti akan terungkap. yakinlah bahwasanya allah itu maha adil dan bijaksana. semoga allah seantiasa memberi kemudahan untuk menyelesaikan masalah ini, teruslah bertawakal dan minta petunjuk kepada allah..smoga ada jlan keluarnya,,,,,,,,,,amin

Tanpa Nama berkata... 23 Mac 2014 7:06 PG

siapa yang bohong akan mendapat karma

Catat Ulasan