Isnin, 31 Disember 2012

Gambar Kekejaman Mogok Lapar!









Mogok lapar ka nih? Makanan berlambak-lambak. Ini Mogok Lapar mengada-ngada namanya....
Berikut kronologi penemuan kami;
Gambar utama: Pukul 12.28 – ada peserta menerima bungkusan nasi.
Gambar 2 dan 3: Pukul 12.55 – peserta keluar mencari kuih dan makan sepanjang perjalanan balik ke lokasi mogok lapar.
Gambar 4: Pukul 1.18 – Dua orang Peserta mogok pulang ke hotel.
Gambar 5: Pukul 1.32 – Dua orang peserta mogok lapar makan di restoran berhampiran Masjid Jamek.
Gambar 6: Pukul 1.41 – Seorang lagi peserta mogok lapar datang makan di restoran yang sama.

*Sumber: MYKMU & Uncle Google

9 comments:

Tanpa Nama berkata... 31 Disember 2012 4:27 PTG

Padan Muka Najib Razak

1. Sejak dia jadi PM, kes jenayah, bunuh membunuh, ragut, samun, tembak curi, rumah urut adn pelacuran bertambah.

2. Cina tak hormat Islam
3. Cina tak hormat undang-undang, lawan keputusan mahkamah pasal LYNAS.
4. Bahasa Melayu makin hancur, PM bodoh tak mau cakap Melayu 100%. Perubahan = Tramsformasi, kenduri=Resepsi, Tanggapan/Tekaan = Speku...PM hina bahasa Melayu terang-terangan.
5. Tiada pembangunan nyata, asyik tabur duit sana-sini.
6. Tidak mengambil tindakan terhadap Cina-cina lahant yang anjurkan Demo Anti-LYNAS. PM takut Cina babi.
7. PM paling bodoh dalam sejarah Malaysia dan Melayu.

Budak ngerimos berkata... 31 Disember 2012 4:41 PTG

Anon 04.27

Kau ni org yang tidak bersyukur dgn nikmat :

1. Tau kenapa x lapor? Sebagai seorg khalifah, kalau perbuatan salah seorg pemimpin yang salah, kenapa x tegur secara profesional?
2. Cina tak hormat islam : Sebab org2 seperti ko lah yang diperkudakan org DAP utk kepentingan politik. Penang nak jd Singapore ke 2 ko tau ka?
3. Kes LYNAS sda selesai dan ada pandangan dari org yg lebih profesional, ko lebih profesional dan lebih tinggi ilmu, cuva buat pendedahan sikit beserta fakta. Kalau ada telor, mari aku tengok sikit laporan ko.
4. Bahasa melayu tak hancur. Mata dan hati ko yg hancur. Sistem pendidikan masi memertabatkan bahasa melayu itu sendiri di sekolah. Tak nampak ka guru2 tu mengajar? Bahasa melayu dan english tu diguna tingok keperluanlah dimana beb. Takan ko nak berucap depan dunia antarabangsa guna b.melayu. Profesionallah sikit. Kita mesti belajar. Makin bnyk bahasa. Lagi bagus...
5. Tidak ada pembangunan? JLN RAYA MANA PEMBANGKANG BUAT? Universiti mana pembangkang buat?
6. Tidak perlu guna kekerasan. Biar ralyat yg menilai.
7. Ko org yg paling BODOH sebab fakta pun tarak nak menyalak lebih.

Aloq Laloq berkata... 31 Disember 2012 5:47 PTG

wa tak sangka pulak mymassa ade reader banggang macam Anon 04.27..haha!!!

Tanpa Nama berkata... 31 Disember 2012 8:01 PTG

kenapa Anon 04.27 tue?? Lupa mkn ubat ke?hahaha.. Xpayah layan org mcm ni.makin d layan sukalah dia, siap bertepuk punggung lg.suruh main jauh2 suda..suhhh..suhh..

faizal huzaifah berkata... 31 Disember 2012 9:20 PTG

mogok lapar.hahahahahahahahahahahahahahahahah... meme lawok

Tanpa Nama berkata... 1 Januari 2013 1:40 PG

Anon 04.27 tu yg btul... Tanpa nama n aloq laloq yg dh lalok... hakikatnya mmg benar apa yg Anon 04.27 katakn.. realiti hidup...perkara yg benar bila didengar oleh pendusta akan memedihkn...anyway...aku sokong korg psl x sokong pemogok2 bengong tu... cuma jgn la racist...

Tanpa Nama berkata... 1 Januari 2013 5:19 PG

Bodoh betul penyokong PR, semua benda pihak dia yang buat tapi salahkan orang lain.

Tanpa Nama berkata... 1 Januari 2013 5:44 PG

Ni boleh masuk maharaja lawak mega ni.. ni ganti bandung jokers.. wakakkaka... guna nama Kuantan Jokers..

Tanpa Nama berkata... 1 Januari 2013 12:41 PTG

inilah mogok dapat duit...pemogok UPAHAN PR dia tak bangang tapi BANGSAT HARAM JADAH!!!...MOGOK MAKAN TAPI TETAP MENGTEDARAH GAK!!!..untung ramai cer

Catat Ulasan