Jumaat, 23 November 2012

Gempar: Gambar orang yang dituduh menolak Islam!


Anda perasan siapakah hamba Allah yang berbaju kuning, bersamping, serta bersongkok itu? Inilah orang yang dituduh menolak Islam? Inikah orang yang dituduh Murtad? Siapakah hamba Allah ini ?

Orang ini juga yang dituduh menggalakkan maksiat, dituduh perlbagai tohmahan. Tapi orang inilah yang duduk bersama rakyat, berdoa akan keselamatan bangsa Palestine di Gaza. Berdoa agar umat Islam disatukan serta diberikan keamanan di serata dunia.



Hamba Allah inilah, yang bernama Dato' Seri Najib Tun Razak, tunjak pimpinan negara, Perdana Menteri Malaysia ke-6 yang mengambil masa berdoa akan keamanan umat Islam Malaysia, bersalaman dengan jemaah-jemaah yang ada.

Orang inikah yang Murtad? Orang ini kah yang menolak Islam?

13 comments:

Tanpa Nama berkata... 23 November 2012 9:20 PTG

bukan maksut mcm tu... yg maksut sebenarnya umno tolak Pas.. sbb tu umno mcm tak ada agmo.. agamo gapo dio..

Tanpa Nama berkata... 23 November 2012 9:50 PTG

yg kata umno murtad tu la yg murtad sebenarnya...

Tanpa Nama berkata... 23 November 2012 11:03 PTG

PAS tu AGAMA ke..?xkan sb tolak PAS,mksd nye tolak AGAMA..?ngek.!!!

Tanpa Nama berkata... 23 November 2012 11:28 PTG

nama pun parti pas pis pus, olamak pas pis pus otak sempit.

Tanpa Nama berkata... 24 November 2012 12:19 PG

siapa yang beri kebenaran untuk bina lebih banyak kuil dan patung berhala di kelantan. Malah dia bina lebih banyak tokong dari masjid

taipingcentral_harapan melayu berkata... 24 November 2012 10:42 PG

http://taipingcentral.blogspot.com/2012/11/aku-seorang-lesbian-kenyataan-gadis.html

taipingcentral_harapan melayu berkata... 24 November 2012 10:43 PG

Mohon di link kan blog saya. Tq boss

Tanpa Nama berkata... 25 November 2012 9:14 PG

Apa kena mengena PAS dengan Islam? PAS cuma parti ciptaan manusia, kemudiannya diselewengkan atas nama Islam demi kuasa, demi angan-angan nak duduk di kerusi empuk sebagai Perdana Menteri. Banyak parti di dunia ini yang guna nama Islam dalam pendaftarannya, PAS juga begitu. Jadi PAS bukannya satu agama untuk dianuti...jadi tak perlu nak difikirkan teruk-teruk bila PAS murtadkan UMNO...buang masa aje, baik fikirkan bagaimana nak majukan umat Islam, bagaimana nak martabatkan orang Islam supaya tak jadi mangsa buli lagi. Mana mungkin PAS bercakap pasal yahudi...pasal sekongkol dengan syarikat yahudi... sedangkan pemimpin PAS sendiri yang sekarang ini dokong pemimpin PKR yang terang-terang bersahabat baik dengan tokoh-tokoh yahudi yang menyembelih saudara-saudara umat Islam kita di Iraq, Afghanistan, Palestin...Cakap tak serupa bikin langsung...!Sepatutnya masa Gaza diserang minggu lepas...Mat Sabu..Hadi Awang...Nik Razi lah yang sepatutnya lantang dan minta kebenaran untuk ketuai pejuang-pejuang dari Malaysia untuk berperang secara berdepan membantu pejuang Islam bertempur dengan tentera Israel...ada berani?...jawapannya dah tentu...tak berani kecuali cakap saja berdegar-degar dalam ceramah...kalau terbunuh nanti melepaslah peluang nak isi kerusi Perdana Menteri...dan kerusi pak menteri...lepas PRU13 nanti...

Tanpa Nama berkata... 27 November 2012 1:01 PTG

yg duk kata umno murtad to fitnah semuanya,
knape? terasa ker hahahaha.
utusan ,tv3,berita harian,semuanyalah puak hang punya.,

Tanpa Nama berkata... 27 November 2012 1:05 PTG

memperjuankan melayu xkemananya wahai der2 sekalian,
duk bawak melayu sampai akhirat pown xfaedahnya,
melayu dgn islam ? yg lebih penting islam,
yg boleh bawak sampai mati di akhirat nanti,
islam for all

Tanpa Nama berkata... 28 November 2012 12:43 PTG

Mana ada orang gila ngaku dia gila........

Tanpa Nama berkata... 29 November 2012 1:46 PTG

mana ad orang mengaku salah tapi mengaku salah..

Tanpa Nama berkata... 29 November 2012 7:41 PTG

haha letih baca semua orang bodoh yang bagi komen kat sini. IQ kurang 20. bijak skit dari cacing

Catat Ulasan