Rabu, 28 November 2012

GEMPAR! Gambar Melayu Bengong Angkat Lim Kit Siang Sebagai Perdana Menteri!!! #PAU2012

Terkejut MyMassa tengok gambar ni.


Sumber : http://jawaber6.blogspot.com/2012/11/kenyataan-armand-kejadian-ceroboh-pwtc.html

Adakah benar wujud Melayu Bengong macam ni sampai tak kenal siapa PM Malaysia?

Kalau dia penyokong PAS, sudah PAS akan angkat gambar Haji Hadi.

Tetapi kenapa gambar Lim Kit Siang?

Mohon rakan-rakan yang ada di kawasan tersebut boleh beri sedikit ulasan.

*Bodoh tak boleh nak diajar, pandai tak boleh nak diikut.

8 comments:

Tanpa Nama berkata... 28 November 2012 7:55 PTG

Kawan tengok muka dia ni pun macam anak-baranak Lim Kit Sial. Mungkin benih keturunan komunis kiasu ada dalam darah puak R (Rosak, Robek, Rosak, Rogol). Apa pun memang DAP dah bayar Melayu haprak ni.

Tanpa Nama berkata... 28 November 2012 8:57 PTG

Bangang lagi bahalol tahap dewa...

Komunis tua tuh kalo dah dpt kuasa kat Malaysia neh,,ko dgn keturunan ko dulu dia hapuskn sbb dah xberguna utk dia...

Mangkok jamban neh la jenis Melayu yg mudah layu bile kene belai dgn cina DAPig..di belai dgn wang hengget...nape la ko kecik2 xmampos..dah tua memalukn agama, bangsa dan negara...

Tanpa Nama berkata... 28 November 2012 9:46 PTG

kalau LKS jadi PM, dah tentu lebuhraya & jambatan PP dimusnahkan sebab dia yang membantah pembinaannya.

Tanpa Nama berkata... 28 November 2012 9:56 PTG

Pemuda umno takde telor. kalau aku ade kt situ sure kene tarik masuk bilik, tutuh kasi lunyai.

amukjebat75 berkata... 28 November 2012 11:16 PTG

Apa kaitan dengan mamat patriot sebelah mangkuk hayun tu?

AnaQarbana berkata... 29 November 2012 7:11 PG

Janganlah orang yang beriman mengambil orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu yang ditakuti daripada mereka. Dan Allah memperingatkan kamu terhadap diri-Nya (siksaan-Nya). Dan kepada Allah jua tempat kembali. [Surah al-Imran 30:28}....dulu PAS guna surah/ayat ini terhadap UMNO kerana berkawan dengan MCA, MIC, PGRM...dan sekarang apa kata ulama PAS yang sama yang pernah gunakan surah/ayat ini......

Tanpa Nama berkata... 29 November 2012 11:23 PG

Gambar ni kena altered ke? Cuz kat berita tajuk lain kat blog ni jugak ada gambar mamat cina ni pegang poster yag sama tapi gambar tun abd razak... hmm...

Tanpa Nama berkata... 29 November 2012 11:49 PG

kepada tanpa nama di atas..komen anda akan didelete seperti komen saya semalam

Catat Ulasan