Selasa, 25 September 2012

PANAS! Orang Islam dihina chauvinist DAP di laman FACEBOOK! @NajibRazak @TunFaisal



Anda semua tengoklah sendiri betapa lemahnya bangsa/ummah Islam ketika ini. Walaupun dalam ketika saudara seagama mereka dihina sebegitu rupa pun, mereka boleh memaki sesama sendiri atas andaian bahawa pihak yang diserang itu tidak sama fikrah politik dengan mereka.

Mereka menggunakan kaedah siber bully bagi membuatkan pihak yang cuba menyampaikan kebenaran nampak berseorangan. Setiap komentar rakan-rakan pro mereka (yang mungkin telah diajak bersama untuk menyerang sebelum itu) akan di Like kan banyak kali supaya nampak seperti ramai yang menyokong mereka.

Sedih. Itu sahaja yang dapat kami coretkan kalau beginilah sikap melayu. Begitu beria-ria mempertahankan DAP. Walhal komentar asal tersebut tidak sebut langsung nama bangsa. Namun beliau telah dituduh rasis hasil ajaran UMNO.

Tidakkah melayu-melayu fuckatan ini merasa terhina apabila chauvinis pro-DAP tersebut menyebut "SEORANG LAGI MELAYU BODOH!" ?!! Mereka bukan melayukah?!! Apakah komentar tersebut tidak layak untuk dipertahankan atas dasar agama dan iman semata-mata kerana mereka membuat andaian yang beliau merupakan penyokong UMNO?!!

Sebenarnya apa yang kami cuba sampaikan di sini adalah kaedah siber truper fuckatan dalam memastikan kebenaran tidak sampai kepada umum. Mereka telah dilatih sebegitu rupa oleh NED (CIA) selain mendapat sokongan daripada LUAR NEGARA untuk memastikan mana-mana pihak yang cuba menyampaikan kebenaran dapat di"padam"kan daripada alam maya.

Kini mereka menumpukan di laman Sinar Harian kerana mereka merasakan bahawa ramai yang atas pagar akan ke sana bagi mendapatkan berita. Untuk itu mereka akan membanjirkan komentar yang pro-fuckatan dan mengeji UMNO bagi mewujudkan persepsi bahawa kebanyakan rakyat sudah membenci parti keramat tersebut.

Bukan UMNO tidak boleh lawan, namun dari segi logistik dan sumber, UMNO pasti akan tewas juga. Mereka ini bukan setakat dibayar untuk bersiap sedia 24-7, tetapi mereka juga telah disusun sebegitu rapi dalam tempoh persediaan yang agak panjang.

Jadi, apa yang kita boleh buat adalah, usahalah sekadar yang termampu. Mereka boleh membuli dan menipu, tetapi mereka juga mungkin lupa yang Allah SWT itu sentiasa berada di pihak yang benar.

2 comments:

Man driver berkata... 25 September 2012 1:16 PTG

SEBENARNYA BILA PAKATAN RASIS MEMERINTAH ORG2 MELAYULAH YG RUGI. MASA TU ORG2 MELAYU YG MNYOKONG MEREKA BARU TAHU LANGIT TU TINGGI KE RENDAH. WAKTU TU MENANGIS AIR MATA DARAH PUN TAK BERGUNA. SEDARLAH WAHAI BANGSAKU, BAHAWA DAP MENGGUNAKAN CARA YG HALUS UTK MENGUSIR ORG2 MELAYU DR TANAH AIR KITA SENDIRI

ABE berkata... 26 September 2012 12:03 PG

Maaf la. .hakikatnya ramai penyokong UMNO adalah penakut..takut sangat nk sebarkan apa jua isu ke media elektronik..cb tengok dlm blog pro kjaan, banyak isu isu yg blh kt share kt fb..knp xramai y bt??? Y nak share cuma isu masak apa hr ni, kucing aku makan mewah la ari ni, citer pasal artis, baju kat rumah x lipat la...x buka minda langsung...tapi nk ekonomi ngr berkembang....bl kjaan nak naik harga minyak,bising..mula la ugut nl undi pembangkang...BERANILA SIKIT!!!!!SHARE LA ISU ISU SEMASA DGN KENKAWAN DALAM FB TU....JANGAN JD JANTAN XDA TELOQ...trupers2 BN dh bw isu..banyak poster blh share klu nakymassa dh siap buat...nak tunggu lagiiiii???mengutuk dlm blog bukan main..JOM JATUHKAN PAKATAN!!!!

Catat Ulasan