Jumaat, 14 September 2012

Iklan yang boleh sebabkan perokok tegar berhenti merokok serta merta!




*Sesiapa yang tengok amaran ini pasti akan takut untuk merokok. Inilah baru dikatakan "SMOKING KILLS".  

7 comments:

Prince Righty I berkata... 15 September 2012 12:26 PG

Minta Kementerian Kesihatan letak kat semua premis2 awam dan swasta termasuk tandas awam satu di setiap 1km persegi... gerenti Malaysia bebas rokok serta-merta! :P

Kump. Anak2 Muda Keluar UMNO berkata... 15 September 2012 10:14 PG

(( Take Note )) Anda Tentukan - Rakyat Terengganu Atau Rakyat Selangor Rakyat Terbodoh?..


Saya mohon sangat2 agar semua anak2 muda mengundi PR pada PRU ke-13. Mesti undi PAS, PKR dan DAP. Kita mesti ambil serius soal ekonomi dan perpaduan kaum. BN telah meninggalkan banyak hutang di setiap negeri. Ini akan membebankan kita.. Percayalah. Lihat sendiri selangor, bila PR memerintah kurang 5 tahun, hutang selesai. Bandingkan dengan Terengganu yang diperintah BN sejak 50 tahun dulu... Kat mana hebatnya Pemimpin UMNO yang menafikan kewibawaan Pemimpin Pakatan Rakyat? Mereka pun tahu tapi tetap mahu menafikannya.. sememangnya betul..

Terang2 tak wujud perpaduan dalam BN. MCA dan MIC terang2 menolak BN.

Pastikan anda memberitahu rakan2, emak ayah dan saudara yang kurang tahu soal ekonomi dan perpaduan kaum.... Walaupun terpaksa berada dlm kem BN dan UMNO, pastikan undi anda tetap kpd PR.... Yakin dan percayalah, anda tak rugi apa2 jika bg peluang kpd PR malah untung..

Tanpa Nama berkata... 15 September 2012 2:22 PTG

Chai ngok fuckatan nak berhujah guna kepala lutut

Tanpa Nama berkata... 16 September 2012 4:45 PTG

JADI DALAM PR ADA PERPADUAN KE? JANGANKAN PERPADUAN, KESEPAKATAN PUN TAKDE. ORANG BODOH JE UNDI PR!

Tanpa Nama berkata... 17 September 2012 8:34 PTG

Komen ko ni mnunjukkan ko sgt bodoh

Saya Yati berkata... 19 September 2012 3:09 PTG

untuk Kump. Anak2 Muda Keluar UMNO :-

-PR memerintah kurang 5 tahun, hutang selesai-
* UNISEL nyer hutang da bayar ke?

-anda tak rugi apa2 jika bg peluang kpd PR malah untung..
* list kan apa untung nyer bila dpt air kotor...
* perpaduan apa yg nak dibagi kalau dlm PR xda sepahaman...fakta diputar belit...
* jnj yg tak ditepati

p/s:- dulu PAS ckp kalo msk BN murtad sbb campur org bkn ISLAM tp skrg camner lak???

Tanpa Nama berkata... 21 September 2012 11:41 PG

Kepada "Kump. Anak2 Muda Keluar UMNO" ... anda memang ngokkkkkkkkkk

Eloklak tu suruh orang undi PRosak. yang berkuasa DAPig. tanah di Selangor kena curi, harga rumah jadi melambung tak tentu pasal, orang Melayu ada Ijazah dapat kerja hanya di bayar gaji 20% daripada orang Cina, Melayu tak mampu beli rumah, kawasan penuh dengan Cina dan pengundi Cina, Melayu makin erpinggir. Masa BN dulu mana harga rumah tinggi sangat?
Peniaga kecil kena halau oleh BN?
gerai-gerai Melayu diruntuhkan oleh BN?
Cina makin kurang ajar, bila DAPig memerintah, Khalid Ibrahim jadi boneka sahaja.
Cina makin gila kuasa, padang di Kelana Jaya dirampas untuk dibuat Condo mewah yang akan diduduki oleh orang Cina yang akan mengundi DAdan seterusnya menguasai ekonomi, pemerintahan, kerjaya, hartanah di Selangor. Melayu???? jadi Melayu di Singapura, ada ijazah jadi jaga, jaga setor.
Kekayaan Cina juga disalurkan pada pendatang Myanmar, Vietnam, Indonesia, Bangladesh, Pilipin dan lain-lain. kenapa tak embik Melayu bekerja? walhal lebih murah dan tiada bayaran untuk ajen, visa, permit dan lain-lain?

Ada UNISEL pun, semua kontraktor Melayu dibuang atau tidak dibayar, dan kontraktor Cina diambil dengan kos yang berkali ganda lebih tinggi.

Lynas - 100% Cina mengamuk sebab kontrak di beri pada Melayu. DAPig dengki dengan kejayaan dan kehebatan Melayu

Air Selangor-DAPig dengki juga sebab Melayu yang dapat pampasan dan kontrak. Percayalah, kalau Cina yang dapat, harga air akan melambung tinggi.

Ingatlah, kalau Cina memerintah, Melayu akan terpinggir, jadi penggemis di Tanah/rumah sendiri. Mereka tu asal-usul lanun dan banduan yang di bawa oleh British untuk kerja melombong bijih timah di Perak.

mereka jugalah yang merasuah Pemerintah Inggris supaya memberi syarat supaya Cina dan India di beri kerakyatan sebagai satu daripada syarat untuk Kemerdekaan.

Mereka jugalah yang menipu Tunku Abdul Rahman untuk merampas Singapura@Temasik dari orang Melayu dan membentuk kerajaan sendiri.

Orang Cina juga yang merampas Melaka dan Pulau Pinang (Cina cakap 'Pineng')

Orang Cina jugalah yang merosakkan Bahasa Melayu dan mencampur adukkan bahasa melayu dengan inggris akibat keegoan mereka tidak mahu mendalami bahasa Melayu dan memang tidak mahu bercakap Melayu.

Setiap kali di temuramah oleh media, mereka akan bercakap bahasa Inggris, walhal berterabur.

Kutuk kerajaan rasuah, padahal mereka yang kuat rasuah

Kutuk Melayu, perkauman, padahal mereka yang perkauman...orang sekarang cakap racist@

Orang Melayu sendiri Meminggirkan bahasa Melayu dengan tunjuk lagak cakap inggris, walhal, berterabur, aku lain lah, aku MARA hantar gi US, lepas SPM dulu. Tapi aku masih sayangkan bahasa Melayu, kalau tak kita yang sayang bahasa Melayu siapa lagi?

Catat Ulasan