Ahad, 16 September 2012

GEMPAR! Gambar Amoi Gesel 'Nenen' Pada Anwar Ibrahim Tersebar!

Gambar yang dirakam oleh Minaq Jinggo.


Pencacai pembangkang selalu serang peribadi DS Najib. Sampaikan video DS Najib menari dengan isterinya pun pembangkang nak politikkan.


Apa pandangan pembaca MyMassa bila gambar ini mengantoikan Anwar Ibrahim? Bayangkan kalau yang kantoi tu DS Najib atau TS Muhyiddin. Sudah pasti ianya menjadi muka hadapan Harakah dan Suara Keadilan.

Persoalannya, beranikah Suara Keadilan atau Harakah menerbitkan gambar seperti ini?

*MyMassa pelik bila video atau gambar menari pemimpin UMNO dengan isteri nak dijadikan isu. Kalau pembangkang benar-benar prihatin, kenapa video Anwar menari dengan wanita Cina ini tak pernah mereka suarakan?



6 comments:

Tanpa Nama berkata... 18 September 2012 3:31 PG

tu la...kerajaan bagus kerana banyak memberi pertolongan hasil dri pusingan ekonomi dri rakyat malaysia kita juga tp kerajaan patut kurangkn hiburan..haramkan bende yg patut..cri hiburan yg sebenar mengikut agama...haramkn judi n tutup genting highlands tu sume..hentikan penjualan arak tu sume..bru pas senyap kot..pas kan mahu malaysia ni negara islam...sbb pemimpin kite agama islam dan pemimpin kite bagus sbb de kakitangan kerajaan yg menolong bgi idea utk menyenangkan beberapa rakyat tapi baik baik pe kata yg haram atau makruh ditinggalkan..sbb pe yg sangkut paut sume akan ditanya di akhirat nnti..pemimpinkn contoh kepada rakyat dia..klu buruk jdi la buruk klu baik jdi la baik..klu bende wajib tak dpt laksanakn mcm mana yg lainkn.. aurat ke hudud ke..rasuah ke..duitharam ke demo ke..fitnah ke.. klu pemimpin berjaya mesti rakyat berjaya punyer..tp malaysia ni bnyak sngat nk pimpin smpai tk terpimpin..pentingkan agama dri kaum dahulu .. kite cri balik para2 ulama,ustaz ustaz mufti2 yg lagi arif bab agama.. takkn kite nak de sorg pakar ekonomi sorg pakar agama sedangkan dalam agama kite islam dh lengkap terangkn sume ekonomi agama undang2 macam mana nk bina negara ug maju..berpandukan alquran..bila soal hudud sume tolak sedangkan sape tolak hukum hudud dh terkeluar dri agama..ni tk patut dipersoalkan..yg patut adalah dilaksanakan..taknk dah duit2 haram...lgi bagus daif dri mkan duit yg de sngkut paut haram2 ni..mari la sume yg beragama islam bngun brkerjasama..senang jekn...ego tu bukan bawa ke akhirat pun..dri komen mencarut baik berdakwah..ok tk?.nik aziz pandai bab agama..najib pandai memimpin anwar pndai memimpin..sume dri golongan pandai..sepatutnyer mari la bergabung demi agama islam..buangkan ego tu..nik aziz tk slahkn najib mengawal ekonomi anwar tk slah klu mengawal ekonomi sbb dia menteri ekonomi dahulu..nii sume nak berbalah..klu betul kite sokong..klu salah kite bgi idea perbetulkan..bukan menyalah mengutuk memperli..bukan bangga kite kuat mampu bgi duit kt sume penyokong..bangun la bersama islam..sekian

Tanpa Nama berkata... 19 September 2012 12:44 PTG

Tanpa Nama says:
18 September 2012 3:31 PG

ekellehh..mamat ni lagi. woii gila ke apa..nampak sgt kau ni penyokong PAS..tapi janganlah bodo hamPAS sangat...sedih2 baca komen ko yg asyik copy paste ni..

Tanpa Nama berkata... 24 September 2012 9:34 PG

blog sengal oleh admin sengal...

Tanpa Nama berkata... 24 September 2012 9:39 PG

ko la sengal..yg ko bace gak nape??

manjung TIBAI berkata... 1 Oktober 2012 3:54 PTG

patut le sengeh semacam syok le tu...hampehhh

Stewardriz berkata... 2 Oktober 2012 8:32 PG

terkena tetek tu bukan disengajakan .......... takkan tu pun jadi bahan ...

Catat Ulasan