Rabu, 8 Ogos 2012

Gambar Terbaru Ostad Leman Raja Lawak Lepas Masuk PAS.

Sebelum masuk PAS.


Selepas masuk PAS.


Tang mana yang berubahnya tu Leman?

*Pendapatan la berubah. Dah ceramah atas pentas PAS memang masyuuukkkk.

7 comments:

pok ngah nik ajis berkata... 8 Ogos 2012 4:59 PG

Duhai Leman. . Aku kenai hang sewaktu hang jual minyak belacak kat brekfel. . .yg aku tahu hang dok ceramah macamana nak asah,panjang dan membesarkan pistol orang lelaki. . .
Mana pi kayu yg hang tonyoh minyak belacak tu. . Lagi satu cerita hang loyer. . Apa dah jadi. ? Setau aku . .Kalau loyer tak cukup practis. .atau memang dah kena hack. .Lyklah jual ubat kat kaki lima. . .Hang org kola nerang kedah. . Memang pasai bom nombor satu. ,tu masuk raja lawak. .Tak cukup undi. .so. .Keluar awai. .Sbb cerita tak lawak langsung. .aku ingat hang debat dgn kumpulan shiru pun blm tentu menang. .

Tanpa Nama berkata... 8 Ogos 2012 5:21 PG

USTAZ LEMAN KEPALA BUTUH

Panglima Perang berkata... 8 Ogos 2012 8:51 PG

USTAZ KE MAMAT NI? MASUK PAS TERUS JADI OSTAD! OSTAD = EKOR KUDA!

usin berkata... 8 Ogos 2012 1:20 PTG

perasan baguih la leman la ni. masyukpun lebat. modal ayaq liuq...

Tanpa Nama berkata... 9 Ogos 2012 2:19 PTG

lahanat hamPAS

Tanpa Nama berkata... 9 Ogos 2012 2:23 PTG

Terbaik lah Leman
Tunggu gambar yg lebih seksi
Ha ha suka la aku tengok Ustaz Leman PAS nih

Tanpa Nama berkata... 16 Ogos 2012 10:13 PG

Sebenarnya kami pun tak sedaq wujud Leman Raja Lawak. Masuk keluaq awai sebab tak lawak. Jadi tak patut kat raja lawak. Sepatut dia ni Leman Raja Putaq belit. Kenapa dok promosi dia free2. Tang mana yang lawak tu.

Catat Ulasan