Khamis, 9 Ogos 2012

Cer teka, solat siapa lebih khusyuk?!!



*Tengok gambar sahaja pun sudah nampak apa yang Allah SWT hendak dedahkan. Kenapa chai Nik Aziz tak ikut solat sekali belakang Tok Guru mereka?!! Takkan setakat tengok sahaja Tok Guru bersolat?!! Tak kiralah solat sunat ke, fardhu ke, takkan Allah SWT tutupkan hati untuk berimamkan Tok Guru sendiri?!!

Ke sebab Tok Guru tengah menunjuk-nunjuk kepada manusia?!!

6 comments:

Tanpa Nama berkata... 9 Ogos 2012 7:46 PTG

tok guru tayang hensem....hensem lagi ni..lagi ramai kerumun ambik gambar lagi bagus...imej n title kena jaga..walau tua tapi sasa...jangan tok guru jadi SASAU sudah...tak gitu tok guru?? baru DAPig KAPal Singh OKU mabuk tu tabik spring...

Tanpa Nama berkata... 9 Ogos 2012 8:02 PTG

pork nik menggunakan islam utk menarik perhatian org je,org yg terpengaruh ngan dia mmg bodoh....

ari berkata... 9 Ogos 2012 8:40 PTG

ran terbaik mantan pm tun,,,,,sya tabik spring,,,,,pok nik harapkan org tgk dia sembahyang nak glomer ambil gmabar ,,esok masuk blog,,n harakah,,nak top,,,,,konon terbaik,,,tapi hampas.....pas-parti ajarn sesat

Tanpa Nama berkata... 13 Ogos 2012 4:43 PTG

tu bukan sembahyang...kan tengah sembah pokok tu...org kat belakang tengah tunggu nik aziz bg kt dia nombot ekor, pasal tu berpusun menunggu

Tanpa Nama berkata... 14 Ogos 2012 1:02 PTG

Raya ni kalau dapat nak jumpa Tun nak beraya rumah dia ,nak minta maaf sebab banyak kutuk dia masa lalu.Sekarang dah tahu siapa benar siapa salah,siapa pemimpin sejati siapa pemipin hipokrit.Semuga Allah rahmati Tun.

Tanpa Nama berkata... 15 Ogos 2012 5:55 PG

Tun pemimpin terbaik dunia Islam dan dunia. Melayu hebat yang berjaya membawa Malaysia ke tahap yang tinggi sehingga dicemburui Amerika dan Yahudi. Banyak pengorbanan dan jasa Tun untuk majukan melayu dan Islam di Malaysia n dunia jika di banding dgn nik Aziz dan anuar yang hanya pandai bercakap tetapi tiada hasil malah suka memecah belah kan umat Islam. Bertaubat lah dan satukan umat islam sebelum kamu berjumpa Allah.

Catat Ulasan