Ahad, 5 Ogos 2012

Bukti Jumlah Sebenar Rumah Urut Di Selangor Ada 4000 Buah!!!!


Menurut MCA Selangor, jumlah rumah urut meningkat dari 800 kepada 4,000 sejak pembangkang memerintah.


Satu jumlah yang cukup banyak. Untuk makluman pembaca, jumlah masjid dan surau di Selangor tak sampai separuh dari jumlah tersebut.
Daripada jumlah itu orang Melayu mewakili 2.5 juta dengan kapasiti 259 masjid dan 939 surau. (sumber)
Apa yang menariknya, pusat urut ini turut dibuka pada bulan ramadhan.


Jadi di mana kesungguhan PAS sebagai Kerajaan Negeri mahu suburkan Islam di Selangor? Mereka hanya tahu perjuangkan menentang pusat hiburan dan maksiat semasa mereka menjadi pembangkang. Tetapi bila mereka berkuasa bersama DAP dan PKR, mereka terpaksa akur dengan kehendak rakan mereka yang 'menghalalkan' maksiat.


Sempena bulan Ramadhan ni, elok PAS Selangor buat taubat nasuha. Banyak sangat dosa mereka kepada rakyat Selangor. Agama yang mereka perjuangkan hanya untuk ke Putrajaya bukan untuk menegakkan agama itu sendiri. Jadi tak payahlah nak samakan perjuangan mereka dengan perjuangan Nabi Muhammad S.A.W. Tak payahlah nak guna agama untuk kutip derma jihad.


Kepada umat Islam, mari sama-sama doakan agar parti munafik dan penjual agama kepada DAP dan PKR ini dilaknat oleh Allah S.W.T.


*Doa-doakan.

3 comments:

Tanpa Nama berkata... 5 Ogos 2012 12:44 PTG

Laaa baru 4000....
Ayoh rakyat selangor mari kita naik kat ke 8000..pastikan kemenangan Pkr supaya target kita tercapai...
Nanti senang semua kaum ibu dan anak 2 negeri selangor kerja kat umah urut.....!
Ayuh mari kita pastikan anuar jadi pm....
Jais akan di bubarkan...
Jadi tak laa tangkapan khalwat woooo... Hooreee...
Kita leh kawin campur cam abc.. Tak yah. Agama...
Amacam padtikan anuar jadi pm...

Tanpa Nama berkata... 5 Ogos 2012 1:26 PTG

Apa ada hal..nak taubat apa nya..sokong jer PAS,PASti masuk syurga..

Tanpa Nama berkata... 5 Ogos 2012 4:56 PTG

klu la korang berani tanya kat orang PAS skrg ni pasal....mana telor pemimpin korang tentang rumah urut yg bercambah tu...aaah yg dorang marah sangat dulu tu masa masih jd pembangkang pasal rumah urat....apa jawpan dorang nanti?

Catat Ulasan