Selasa, 7 Ogos 2012

Apa Kejadah PAS Sanggup Hina Hari Merdeka Dengan Logo Macam Ni!!?

Sanggupkah anda melihat Hari Kemerdekaan kita dihina sebegini!!!



*Sumber : FB Pencacai PAS.

15 comments:

Tanpa Nama berkata... 7 Ogos 2012 8:25 PG

pas porno...hari2 ingat seks je...

Tanpa Nama berkata... 7 Ogos 2012 8:58 PG

puak2 pas ni mmg bodoh nk mampos.....

Tanpa Nama berkata... 7 Ogos 2012 9:00 PG

menunjukan betape jahilnye org2 pas.....

Tanpa Nama berkata... 7 Ogos 2012 9:12 PG

yang 3 orang kat tu terlalu bodoh laaaa...senang2 buat fitnah mcm org lain tak da akal waras nak menilai...hahahaaa

Tanpa Nama berkata... 7 Ogos 2012 9:24 PG

Komentar di atas terkena sindrom selective truth.

Hanya mempercayai apa yang dipaparkan di Harakah atau Suara Keadilan.

Orang macam ni, tunjuk video Anwar pun dia tak percaya sebab ingat Anwar tu maksum.

Tanpa Nama berkata... 7 Ogos 2012 2:06 PTG

tgk tv3 juga - ingat dah tak tengok

Tanpa Nama berkata... 8 Ogos 2012 4:03 PTG

Salam Bro,kita semua kena beringat bahawa syaitan sentiasa mencari jalan untuk mengadudomba sesama kita.Marilah kita bermuhasabah agar semua yang baik akan menjelma.

Tanpa Nama berkata... 8 Ogos 2012 11:40 PTG

cuba bagi link FB mana ko amek.bkn pe...nk tau sape fitnah sape

Tanpa Nama berkata... 9 Ogos 2012 1:01 PG

puak2 pas ni mn nak caye bende2 cam ni,klu dorang nmpk pork nik tgh mnm arak ke main judi ke tpp dorang kate umno yg fitnah,ati klu dh htm cam ni lah.....

Tanpa Nama berkata... 9 Ogos 2012 10:03 PG

kesian dengan blogger nie..macam xde education.hurm again what can i say. Bitch please, you know you'll never win.

Tanpa Nama berkata... 10 Ogos 2012 1:47 PTG

orang kalau dah salah..sume pic..dia pakai helmet..hahaha

Tanpa Nama berkata... 12 Ogos 2012 7:01 PG

ape la korang ni..ada akal pikir2 la sikit..aku rasa mana2 pihak pun takkan buat logo yg mcm tu,diaorg bkn bdk2 hingusan,bkn org yg tiada pelajaran..cuma mgkn ada pihak yg cuba cetuskan pertelingkahan..

Tanpa Nama berkata... 13 Ogos 2012 6:39 PG

org yg buat artikel nih cam sial lancau

Tanpa Nama berkata... 13 Ogos 2012 10:07 PG

Tahu pula nak marah kalu terkena btg hidung sendiri. Logo yg BN buat kritik bagai nak rak.

Tanpa Nama berkata... 13 Ogos 2012 10:08 PG

Macam logo melancap jer aku tengok.

Catat Ulasan