Isnin, 9 Julai 2012

Semboyan untuk semua sibertrupers BN! @HairieOthman sudah pandai cari gaduh!




Nampaknya Hairie Othman telah mengisytiharkan perang ke atas siber truper BN. Si sengal ini ingat dia boleh serang pejuang Alif Ba Ta seperti mana dia berlakon menyerang tentera Jepun agaknya.

Hairie Othman telah menempah satu musibah yang akan mengakibatkannya menghadapi hari-hari yang tidak menentu. Beliau tidak belajar sejarah. Beliau gagal melihat bagaimana GODfather Nombor WAHID DAP terpaksa mengambil DRIP di hospital kerana serangan kami. Itu belum cerita bab plaster di dahi lagi.

Beliau juga lupa bagaimana Anu Ghairah Tuhannya dan jambu kesayangan di telanjangkan beberapa kali oleh kami. Jadi jangan cuba-cuba bermain api bro! Buruk padahnya nanti! 


Buat rakan-rakan siber truper sekalian, Dato' AC Mizal telah bangkit pertahankan parti keramat kita. Jadi apa kita tunggu lagi?!! Jom lanyak si Hairie pengemis hamPAS ini selumat-lumatnya! Biar putih tulang, jangan putih mata!


* Lu banyak bunyi la Hairie...Hari ini baru satu posting bro. Milosuam dengan Kerajaan Singapore pun goyang kami buat, lu apa ada hal?!!

8 comments:

Tanpa Nama berkata... 9 Julai 2012 7:32 PTG

Hairie ni sudah meletakkan diri nya ke tahap yg lebih hina dari seorang pengemis.

Tanpa Nama berkata... 9 Julai 2012 7:33 PTG

Budak hairie ni masuk pas sebab nak berbini lagi..apa lagi..kasi sebat sampai membelah bumi. jangan bagi chance. dulu aku suka gak budak ni masa belum sesat..sekarang nak ikut parti ajaran sesat..terus aku menyampah..truperumno jgn bagi chance..lipat habis habisan sampai dia rasa menyesal lahir kat dunia ni

Neilkie69 berkata... 9 Julai 2012 7:42 PTG

Dah tak laku di layar perak maka sanggup bawa uncang untuk mengemis...itulah bila maruah diri dah hilang. Kesian mak bapa dia...

Tanpa Nama berkata... 9 Julai 2012 7:50 PTG

taubat nasuha.! dosa yg lepas jgn di ulang! kalau ulang itu tubat sambal! taubat aku?!,,,pedas sambal ini!

anti bohmau berkata... 9 Julai 2012 8:19 PTG

alahai...hairie ni bercakap macamla dia tu maksum! tapi mungkin jugak bila masuk agama pas tu!!

utk pengetahuan hang hairie,

ahli umno tak perlu nak buat kerja tadah plastik dlm ceramah mcm hang duk buat tu...dosa tau tipu org kampung! sepatutunya hang pi bantu depa, bukan ambik duit depa!

Tanpa Nama berkata... 9 Julai 2012 9:17 PTG

aku cari rezeki tak perlu pun menadah plastik, tak perlu pun ceramah menghina dan memperkecilkan orang lain..
kalau cari makan dgn cara kamu skrg..kamu fikir berkat ka hairie ooooi?

anjing berkata... 10 Julai 2012 8:55 PG

Dah mula mengemis...tadah uncang hijau....
Tak malu ke..tak ada maruah ke....
duit yang di kutip pi kemana...sapa dapat...untuk apa...berapa banyak.......halal ke....masyaAllah.....nama pun pelakon yang bijak berlakon dengan watak yang diada-adakan untuk mengelirukan serta mengabui mata masyarakat dunia...bertaubatlah...jangan tau buat saja...

Tanpa Nama berkata... 11 Julai 2012 6:01 PTG

hello bro hairie.. boleh bagi 5 hujah(sikit Jer Tu) yg bernas dan berFAKTA bagi membuktikan PAS perjuangkan Islam, selain berjanggut,berserban dan berjubah. Kita org follow.

Catat Ulasan