Selasa, 10 Julai 2012

RAHSIA PENYERANG BERANI MATI PUTRAJAYA

 

IMAM MAHDI PKR

Petunjuk Siapa Penyerang - Yang Juga Blogger - di JPM Sudah Ditemui - Mengaku Imam Mahdi - Benci Polis Tentera - Hina Para Mufti !!!


Sebentar tadi dengan izin Allah panglima sudah temui sedikit info yang dirasakan boleh membantu PDRM untuk mengenalpasti latar belakang si penyerang yang dikatakan bernama Khalil Afandi Hamid berusia 47 tahun.
Berdasarkan kenyataan pihak berkuasa yang menyebut nama beliau seperti di atas. Namun selepas dicari ada sedikit perbezaan di mana ada tambahan 
'A.Hamid' pada tulisan di blog beliau. Wallahu A'lam.

Didapati beliau menggunakan nama samaran ariff afandi bin khalil afandi hamid dan sejak Mac 2011 beliau sudah mahu melawan kerajaan dengan cara sendiri atas dasar Kerajaan dikatakan zalim.



Lihat persamaan parut di bahagian bahu dan juga sedikit kesan luka di perut antara kedua gambar ini 

Gambar pertama sewaktu muda di atas adalah gambar profile beliau yang ditemui di sebuah blog tanpa posting bertajuk http://gilaapamanusia.blogspot.com/  

Berdasarkan gambar penyerang siang tadi anda boleh kenalpasti wajah tidak berubah dan mungkin gambar ini ketika beliau muda. Turut ditemui ialah akaun FB beliau di sini http://www.facebook.com/khalil.afandi.1

Dipercayai beliau mula menulis blog pertama bermula September 2010. 
Di blog satu lagi ditulis Mei 2012. Dengan lokasi keduanya ditulis Seri Kembangan Selangor. No hp beliau ialah 01116342016 manakala no IC ialah : 650724106631 

Di ruang 'about me' beliau menulis :


Hidup ini bukan untuk diANJINGkan bagai Polis Diraja M'sia dan Tentera

Ternyata si penyerang mempunyai jiwa yang bencikan anggota keselamatan. Selain itu Mufti Perak dan Mufti Johor juga digelar 'pengampu sultan'

Beliau dipercayai kahwin 11 tahun yang lalu dan berasal dari Taman Medan berdasarkan tempat mengundi yang ditemui di dalam rekod SPR. Adakah beliau berasal dari Taman Medan tempat lubuk PAS sejak dahulu hingga sekarang ? 

Jika berdsarkan kisah Zulkifli Nordin diserang seperti artikel AIDC di sini http://www.anwaraidc.com/?p=25395 memang jelas situ adalah lubuk tegar penyokong PAS. Dan tempat ramai 'samseng' yang pernah mencetuskan pergaduhan antara kaum akibat selisih faham ketika kenduri kahwin antara kaum Melayu dan India.



Antara yang ditulis beliau bersandarkan nama gelaran 'ariff afandi bin khalil afandi' :




ariff afandi bin khalil afandi said...


Salam sejahtera,


Aku suruh isteriku buat blog yang baru untuk aku.... aku namakan 



"GILA APA MANUSIA"



Aku akan bicara secara bersemuka pada pemerintah ataupun sesiapa.

Tidak ku peduli nak jadi apa.. Aku akan usaha sampai berjaya. Gila apa manusia.



Tidak aku sombong .... tidak juga bangga... aku juga manusia biasa.



Diusia muda tatkala aku tak kenal aku ini siapa.... kamu penguasa negara hanya mampu membiarkan saja.... kupukul sesiapa ku suka tak ku peduli Neraka. 



Kini diusia tua 47 tahun umurku... sudah aku kenal aku ini siapa... aku adalah Raja Dunia.



Diam semua kamu! Tatkala aku bicara.. hidup kamu ini untuk apa. Susah sengsara manusia kamu biarkan saja..... kamu semua memang celaka. 



Hormat lah kamu pada Raja.... aku peduli apa. Aku datang merampas singgahsana... turun kamu Sultan Gila dari tahta... kini aku nak ambil alih kuasa.



Saat dan tika sempadan takdir dari PEMUNYA... aku pasti datang meregut kuasa dari jantung-jantung setiap yang bernama Raja.



Ikut aku atau kubunuh semua... aku tak peduli kamu siapa.... Kerana apa?



Aku adalah Raja Dunia anugerah dari Allah Tuhan ku.



MAHA SUCI ALLAH
Tentang Mufti Tan Sri Harussani diungkapkan begini :  
Memanglah dari raut wajahnya pun dah tergambar...... cannot be trusted. Dia inilah yang dikata pendusta dalam ugama. Yang peliknya dia ceramah cerita pasal ulama suuk. Habisnya siapa dia yang ulama suuk. Jawapannya semua kamu adalah ulama suuk dan  inilah yang manusia gelarkan Alim-alim kucing. Sana kencing sini kencing habis semua sudah hancing. 
Tentang mantan Mufti Johor Dato Noh Gadut dilabelkan oleh beliau sebagai pengampu Sultan Johor.

Setakat itu dahulu penemuan hamba terhadap penyerang di JPM siang tadi. Semoga ia membantu memahami siapakah diri penyerang dan pemikirannya. Agar jangan ada yang berkata penyerang ini upahan Umno/ BN untuk mencipta gelombang militan dan subversif terhadap PAS. Jelas perkataan yang ditulis mencerminkan ideologi penganut mazhab politik PAS yang kuat menghina para mufti selain polis serta kerajaan yang ada hari ini termasuk Raja Melayu kita.

Bukalah dada dan pasangkanlah telinga serta celikkanlah mata.

Tahniah Mymassa ucap kepada YDP Blogger Pembela Negara (BPN) di sini http://www.penembak-tepat.com/2012/07/petunjuk-siapa-penyerang-yang-juga.html

7 comments:

Tanpa Nama berkata... 10 Julai 2012 9:26 PG

sudahlah bro... bukan mamat ni hentam nik aziz jugak.. agak2lah kalo nak buat fitnah

Tanpa Nama berkata... 10 Julai 2012 9:54 PG

dia hentam semua orang KECUALI Tun Dr. Mahathir hahaa itulah kehebatan Tun Mahathir, orang gans pun boleh berteleku.

Tanpa Nama berkata... 10 Julai 2012 10:41 PG

MUNGKIN JUGA DIA NI ADA BIPOLAR DISORDER-MANIC PHASE. MASALAH PSIKIATRIK...AKA GILA..

Mat Rambo berkata... 10 Julai 2012 11:45 PG

Perut Boroi macam Mat Sapu.

Tanpa Nama berkata... 10 Julai 2012 3:03 PTG

Bak standard kata pembangkang : polis jahat !! Sengaja nak huru hara kan keadaan.

Tanpa Nama berkata... 10 Julai 2012 8:36 PTG

Alfatihah je lah. dia dah meniggal pun..

Tanpa Nama berkata... 11 Julai 2012 7:00 PG

GILA...

Catat Ulasan