Isnin, 16 Julai 2012

Poster Khas Untuk Mazlan Aliman

MyMassa jumpa poster ni kat FACEBOOK.

Klik untuk besarkan imej


Kerajaan Kedah di bawah pimpinan PAS pun beli saham FELDA. Macam mana Mazlan Aliman kata FGVH tak bagus?


Sebenarnya ini tujuan Himpunan Oren hari tu.



Perbodohkan ahli untuk penuhkan kantung PAS.


*Fikir-fikirkan.

6 comments:

BUDAK BENTENG berkata... 16 Julai 2012 9:07 PTG

Pas hipokrit...

Tanpa Nama berkata... 16 Julai 2012 10:01 PTG

pas dan derma tidak dapat dipisahkan.

akulah69 berkata... 16 Julai 2012 10:44 PTG

peneroka dapat 800 saham... isa samad 180,000 saham.... hehehe... memang hebat idea isa samad.... bahagian 225 orang peneroka tuuu.... laki shahrizat-ratus juta, anak sidek hassan-puluh juta, anak mahathir-billion+hasil arak lagi... hebat..hebat... KUIN di kedah, zaman umno...400 orang jer student, zaman pas...8000 mohon...hebat..hebat... abdullah atong SU DUN Perak zaman rampasan kuasa...eh.eh..eh.. joint PR??? hebat..hebat...

Tanpa Nama berkata... 16 Julai 2012 11:14 PTG

akulah69 bodoh. aku anak peneroka. aku tak bantah pun. yg gi bantah entah siapa2. bukan peneroka pun. peneroka dapat 20% keuntungan fgv setiap tahun. kalau katakan untung 100 juta. 20 juta masuk kantung peneroka dan dibahagi sama rata. peneroka untung even tanah kebun dia tak senarai pun. tanah kebun still kami usaha. hasil kami dapat bulan2. kalau fgv berkembang maka untung pn semakin byk. keuntungan tak statik. makin lama makin byk untung. ini yg pembangkang takut. takut undi peneroka pd pakatan yillek.

Tanpa Nama berkata... 16 Julai 2012 11:16 PTG

pas dah kantoiiiiiiiiiiiiiii. patutlah rafizi ckp isu fgv bakal backfire pakatan... hohohoho

hanizam berkata... 17 Julai 2012 9:26 PG

akulah69...

ko dengki ke tak dapat saham tu??? 800 unit saham pun dah kira bagus...ko darapkan berapa harganya sekarang bila dah naik???

sekurang-kurangnya orang lain bersyukur dapat saham tu...ko ada??? ha..ha..ha..

kalau bagi banyak unit pun belum tentu mereka ni beli habis...kalau nak banyak, jadilah pengurusan tertinggi...

aku rasa, kalau ko kat tempat ISA SAMAT, silap-silap, takda unit saham untuk peneroka...ko rembat bersama kroni ko sendiri...

jangan jadi macam PAS yang dah sesat...buat demo kata itu ini tak bagus, sedangkan mohon sampai 1 juta unit, dapat 500 ribu unit, tu ape namanya???

IBLIS pun menangis tengok perangai PAS dari pemimpinnya sampai pengikutnya yang dungu...

Catat Ulasan