Jumaat, 13 Julai 2012

Pemimpin DAP Hina Anggota RELA. @KP_RELA @relamalaysia

Mengapa pemimpin DAP ini mempertikaikan keberanian anggota RELA yang berkorban masa, tenaga dan nyawa demi keselamatan rakyat? Malah pemimpin DAP ini juga memperkecilkan pengorbanan anggota RELA dengan sedikit bayaran yang mereka terima.



Tindakan rondaan anggota keselamatan adalah untuk menunjukkan kehadiran berkuasa. Dengan adanya kehadiran PDRM, Tentera dan RELA, maka penjenayah mungkin berfikir dua kali sebelum buat jenayah.

Itulah resam pembangkang. Apa yang Kerajaan buat semuanya tak betul walaupun ianya telah terbukti berkesan menurunkan kadar jenayah.

Anda boleh nilai sendiri tahap pemikirkan pemimpin DAP. Adakah jenayah yang berlaku di depan mata polis atau di belakang mereka? Kalau berlaku di belakang, tidakkah dengan meningkatkan rondaan maka jenayah akan dikurangkan?


*Bodoh punya pemimpin DAP!

1 comments:

Tanpa Nama berkata... 14 Julai 2012 12:21 PG

jenayah sekarang semakin kurang tapi kualiti jenayah tu yang bahaya, sekarang tiap2 hari boleh dengar orang kena bunuh.....

dasar kerajaan yang membuka pintu kepada pelajar asing nigeria - tipu orang/latih jadi pegedar dadah, Myammar - Bunuh rakyat sendiri bila mabuk.

tu tak temasuk dengan port judi kuda dah sampai tahap tak terkawal hampir dengan balai pun dibiarkan, sawit mahal tapi kena curi oleh penagih dadah dan taik judi.

Catat Ulasan