Jumaat, 13 Julai 2012

Masya Allah! Rasulullah SAW pun difitnah PAS!



Akibat sudah terlalu yakin masuk syurga, seorang penchacai PAS sanggup mereka-reka hadis Rasulullah SAW. Agaknya jika diprovok lebih lanjut, sudah tentu mereka akan kata Baginda juga adalah ahli PAS dan menyokong fuckatan!

Sesungguhnya Baginda adalah seorang yang maksum. Kata-kata Baginda adalah tulus dan tidak berdasarkan kepada apa-apa kepentingan melainkan Allah SWT dan Islam semata-mata. Ingat lagi peristiwa dada Baginda dibelah oleh malaikat ketika kecil bagi menyucikan hatinya?!! 

Jadi jikalau ada hadis Rasulullah SAW yang menolak orang UMNO sebagai umatnya, sudah tentu ada hadis yang jelas menyebut PAS sebagai parti pilihan Baginda?!! Nauzubillahiminzalik...

*Ramai penchacai PAS yang mencaci maki kami dengan pelbagai hukum pilihan mereka apabila artikel http://mymassa.blogspot.com/2012/06/panas-foto-muslimah-pas-pakai-bikini.html ini dikeluarkan. Sekarang, Rasullullah SAW difitnah sebegitu rupa, agaknya apa pula kata mereka ya?

7 comments:

abe berkata... 13 Julai 2012 11:42 PG

inilah yang dikatakan golongan murtad atau keluar dari islam...tidak percaya kepada rasul...pandai-pandai jer buat hadis sendiri.. manusia ini setaraf salman rushdi dan patut di BUNUH!!!!

QalamQabut berkata... 13 Julai 2012 11:56 PG

Tolong baca balik kata2 Norhisham tu. Ada dia cakap Rasulullah SAW? Ada dia cakap Nabi Muhammad?

Dia hanya sebut 'Nabi'. Dan aku rasa korang pun tau siapa 'Nabi' dia. Saje maleh aku nak sebut kat sini di pagi Jumaat yang mulia ni.

Tanpa Nama berkata... 13 Julai 2012 12:00 PTG

er nabi tu kata lebih baik bersahabat dengan iblis dari umno. terbukti dia maksudkan apa yang dia cakapkan dengan bersahabat dengan iblis. peliwat dan penzina mahu diangkat jadi perdana menteri. penentang islam dipeluk dicium. er dia tak pi lawat ka kapala pusing yang sedang sakit tu. ... sahabat kena la lawat sahabat.

Tanpa Nama berkata... 13 Julai 2012 12:19 PTG

Betul juga tulisan qalamqabut tu, nabi mana yang dimaksudkan? Jangan2 nik aziz mereka anggap ...... Tak tahulah aku, dah jauh sangat menyimpang org2 pas ni diharap adalah seseorang boleh membetulkan akidah mereka. Tapi selagi ada nik aziz, susahlah sikit kita nak buangkan rasukan keatas puak2 pas ni.

Tanpa Nama berkata... 13 Julai 2012 12:38 PTG

Org yg taksub PAS nie .. bila bercakap mmg tak kira dosa pahala... dia ikut sedap hati dia jer.. yg penting, dia nak tibai, nak maki, nak perlekehkan UMNO. Padahal bontot dia tahi berselerak dek kena tutuh oleh Al-Juburi disaksikan DApig.

Semuanya.. aku tak salahkan pengikut tp pemimpin yg mendidik pengikut untuk tidak beradab. Tidak menghormati ulamak kecuali jika ianya datang dikalangan mereka bahkan Bob Lokman itu dikatakan ulamak...

Sedarlah wahai pengikut PAS. Buka mata, buka hati.. berlapang dada bila mendengar hujah yang diutarakan oleh ulamak2 lain. Tanya lah bekas2 pemimpin PAS yg keluar, apakah sebab mereka keluar? kebanyakannya kerana mereka mendapati agama (hukum dan ayat ALLAH) dipergunakan sesuka hati dan ditafsirkan supaya mengikut kemahuan mereka...

Sekian

-PIE-

Tanpa Nama berkata... 13 Julai 2012 2:47 PTG

Oleh sebab tak disebutkan siapa Nabi tu jadi saya andaikan hadis tersebut diucapkan oleh Nabi Nik Aziz Nabi agama PAS...Pemuda tersebut dah gila agaknya.... inilah hasil ajaran PAS....

Tanpa Nama berkata... 13 Julai 2012 2:51 PTG

Bila jiwa dah kacau silap2 nanti dia ambil pisau dapor buka baju kemudian gi mengamuk kat KLCC pulak....

Catat Ulasan