Jumaat, 13 Julai 2012

Inspektor mana yang menyesal tangkap dan penjarakan penjenayah?!! @Abby_Abadi112



Undang-undang apa yang menganiaya hidup orang?!! Si janda ini periksa atau tidak siapa sebenarnya kena tahan dalam ISA itu?!! Lagipun ada lagi ke ISA ini?!!

Itulah jadinya apabila masuk PAS. Otak secara tiba-tiba jadi sempit dan jumud. Makin keliru antara kebenaran dan fitnah. Apa sebenarnya yang si Abby ini ingin perjuangkan?!!

Adakah kejam sangat Kerajaan Malaysia ini dengan menggunakan ISA sesuka hati ke atas mana-mana rakyat ?!! Setahu kami yang masuk ISA ini pelampau kaum, pengganas dan komunis sahaja! Sekali lagi, ISA ini bukankah sudah dimansuhkan?!! Cuba tanya rakyat di bawah, adakah hari-hari mereka hidup dalam ketakutan dengan kemungkinan yang mereka akan ditangkap secara tiba-tiba ke dalam ISA?!!




Dan untuk pengetahuan bekas inspektor celop ini juga, kerana ISA sudah dimansuhkanlah perkara-perkara di bawah ini berlaku.







Jadi, selepas ini kalau rumah beliau kena bom atau kena rogol-liwat, jangan dok cari pertolongan Polis lagi. Polis itu kan kejam. Pergi mengadu pada ostad-ostad PAS yang kuat zahir batin itu.


*Ganas betul Inspektor Aleeza ya. Tidak lepas dengan pistol demi untuk memastikan keselamatan dan ketenteraman awam! Itu PAS tidak mahu kata kejam ke?!! 

5 comments:

Tanpa Nama berkata... 13 Julai 2012 3:55 PTG

Alasan pemansuhan oleh pembangkang senang je... supaya dorang senang mengganas..

Abby ..kalau ko tutup kedua2 mulut ko lagi baik...

Tanpa Nama berkata... 13 Julai 2012 4:16 PTG

suruh dia cari unit Anal pas untuk bantuan, ha ha ha

opsss silap amal

Anak Lenggong berkata... 13 Julai 2012 4:16 PTG

Ilmu dunia betina ni tahap SPM jee..lepas tu tubuh kumpulan Elite..dan selepas tu bermula lah dengan dunia artis dia sampai bela jantan..dah terasa tak berapa laku joint PAS kononnya nak dalami ilmu agama..ilmu agama apa yang dia dapat kalau dipentas ceramah PAS...tambah dosa kering lagi ada laa dengan dok menjatuhkan maruah orang lain dan membuat fitnah..

Woi.. betina kalau dah menyundal dari dulu jangan tambah dosa laa..kalau nak cari ilmu agama pergi lah belajar dan dekati tuan guru pondok..

Tanpa Nama berkata... 16 Julai 2012 11:40 PG

aku kesian kat ahli2 umno, kena tipu hidup2 dengan pemimpin dorang, melayu mudah lupa...

ZAYNNUN ABDUL berkata... 17 Julai 2012 12:45 PG

SAYA SOKONG DATO' AC MIZAL..

Catat Ulasan