Sabtu, 14 Julai 2012

Himpunan Oren dapat sambutan di seluruh dunia!




*Siapa kata Himpunan Oren anjuran Pas hari ini tidak berjaya? Sampai semua sami Buddha di Thailand pun turut serta berhimpun bagi mendoakan FGVH gagal. Malah, dalam berkumpul untuk jadi kufur nikmat, sempat lagi orang lain jatuh kafir. Tahniah Pas!

7 comments:

Tanpa Nama berkata... 14 Julai 2012 11:25 PTG

tak nak buat himpunan selamatkan kohilal ka. er mana pkr mana dap pas keseorangan dalam himpun ni. pelik.

Tanpa Nama berkata... 14 Julai 2012 11:43 PTG

Kenapa perlu sama kan doa umat islam dengan sami buddha?perlu kew d'bangga kan?

Tanpa Nama berkata... 14 Julai 2012 11:48 PTG

Kalau dari segi warna samalah. Nampak pelik bila ada persamaan warna.

Tanpa Nama berkata... 15 Julai 2012 12:41 PG

Aku sangat tertarik slogan gambar yang last tu patut ada lagi iaitu "makan duit anak yatim Memali haram"

Tanpa Nama berkata... 17 Julai 2012 1:23 PTG

PKR dan DAP xjoin sekali diorang ni sebab nanti kena balik kat diorg slogan tu.... " KAFIR"

Tanpa Nama berkata... 18 Julai 2012 10:47 PG

persamaan didalam kedua-dua perhimpunan ini adalah dari segi warna pakaian dan ada acara mengutip derma.keh keh keh

Tanpa Nama berkata... 19 Julai 2012 4:11 PTG

dalam gambar menunjukkan betapa tertibnya demonstrasi kali ini bukan macam bersih 3.0, hahaha

Catat Ulasan