Khamis, 19 Julai 2012

Geng Kutuk Proton Terkejut Tengok Gambar Ni.

Selalu yang kutuk kereta proton adalah penyokong pembangkang.

Bagi mereka, Proton adalah lambang kegagalan dasar Tun Mahathir.

Apa kata kalau MyMassa keluarkan gambar ni pulak.








Gambar ni MyMassa jumpa di Lowyat.net @ Lyn.


*Punya la malu dah kutuk Proton, ada penyokong pembangkang yang terpaksa cover macam ni.


17 comments:

Tanpa Nama berkata... 19 Julai 2012 2:27 PG

Adakah Proton tidak boleh di critic langsung Demi kebaikan?

Tanpa Nama berkata... 19 Julai 2012 2:42 PG

penah org kritik jenama kete lain.alahai,sbb jenama tu tan chong motor.bong siew honda.xde kn..ble melayu pnye sebok nk kritik.sbb pe?.sbb melayu tebal iri hati dlm kerak hati...

Melayu Atas Pagar berkata... 19 Julai 2012 2:44 PG

HAHAHA ... MANTAP MYMASSA, LONG LIVE PROTON!

abang berkata... 19 Julai 2012 9:21 PG

Melayu, melayu.....sedih...bila ferari terbakar...tak ada plak yg menyalak...

Tanpa Nama berkata... 19 Julai 2012 9:53 PG

hahahaha... aku setuju kepala nik ajis jadi lambang proton..
kalau sodok bontot orang atau bontot kena sodok kepala nik ajis kena dulu... hahahahahahaha

Tanpa Nama berkata... 19 Julai 2012 11:22 PG

bukan tak bulih kutuk; tapi biarlah kutukan membina, buka kutukan meruntuh semangat anak bangsa. kalau kutukan untuk memperlekehkan memang tak setuju.adat berniaga biasa lah untung rugi. setiap action , ada reaction nya so kita proact sebelum masaalah timbul. kadang kala slow action will create a disaster.

Tanpa Nama berkata... 19 Julai 2012 11:31 PG

Salam Bro,kita seharusnya berbangga dengan usaha anak bangsa kita.Bukankah kita mesti belajar dari kesilapan.Jangan dibandingkan umur proton dengan jenama lain.Sesungguhnya kesilapan itu akan banyak memberi pengalaman.HIDUP PROTON !

www.buyprotoncars.com berkata... 19 Julai 2012 1:24 PTG

Hidup PROTON..!!!

Pengumpul Lirik lagu berkata... 19 Julai 2012 5:39 PTG

kutuk2 gune jgk..heheh

hanya memerhati berkata... 19 Julai 2012 8:51 PTG

eleh..hidup proton konon, aku nak tnya korang, kia tu baper lama?..kalau banding forte ngn proton nih, macam bumi ngn langit la der..lu kna trima hakikat tu..mana hala tuju proton? buat keta just boleh naik p sana sini jer... gajet, teknologi? mana?????

zack berkata... 20 Julai 2012 12:32 PG

Buat proton pun dah kutuk selangit ada hati sebut soal gajet dan teknologi lain..lagilah teruk kena kutuk!

Dasar Melayu inferior tipikal tak pernah senang dengan hasil anak bangsa sendiri.

Tanpa Nama berkata... 20 Julai 2012 6:13 PG

kutuk proton, tapi puak-puak pakatan rabak tu beli jugak proton!

hahhaha

Tanpa Nama berkata... 21 Julai 2012 9:03 PG

Kepada Hanya Memerhati (19 Julai 2012 8:51 PTG),

KIA tu mula ditubuhkan pada 9 Jun 1944 di Korea Selatan, 34 tahun lebih awal berbanding PROTON. Atau kau cuma gunakan tarikh KIA Malaysia untuk buat perbandingan?

Unknown berkata... 23 Julai 2012 2:26 PTG

meh cite sket...kat asia tenggara, negara mana pengeluar kereta?
cube tgk sket, negara pengeluar keta ni la yg byk beri peluang pekerjaan kpd puak2 tak reti berterima kasih balik kampung..
dahtu kat perak, baru skejap memerintah da beli camry rege juta2..ape keje nye yeop?

Tanpa Nama berkata... 23 Julai 2012 11:16 PTG

Bro,ko beli kia,,ko tengok 2nd value compare ngan proton'''kia bole timbang kati..

Tanpa Nama berkata... 25 Julai 2012 4:57 PTG

aku tetap setia dengan proton.x dak gajet pun x pa asal x kena hujan dan panaih..syukur alhamdulillah...

Pas Bodoh berkata... 14 September 2012 1:53 PG

Bodohnya pengikut jumud PASPISUS ni,lambang Proton pon dia pi letak muka n.ajis,asal x suruh n.ajis bwat kereta jenama pas hahaha

Catat Ulasan