Jumaat, 20 Julai 2012

Blogger Pembangkang Gelakkan Anak Nik Aziz Kerana Kebodohannya.

Entri kutukan dari Penarik Beca.



Baca seterusnya di sini : http://penarikbeca.blogspot.com/2012/07/saya-simpati-nik-abduh-dia-dah-try.html

Yang ni pulak dari Aduka Taruna.





Baca seterusnya di sini : http://adukataruna.blogspot.com/2012/07/video-kebodohan-doktrin-jenama-oleh-nik.html


*Macam mana nak jadi pemimpin kalau anak buah pun tak respek. Harap jaja nama bapak je.

2 comments:

Tanpa Nama berkata... 20 Julai 2012 2:21 PG

Dia orang gelak...sebab salah kerajaan BN ! Rais Yatim dah lama tak tayang filem filem lakonan AR Tompel...jadi kerinduan tu terubatlah..

Posible.. posible...

Tanpa Nama berkata... 20 Julai 2012 8:38 PG

Nak buat camner, pemegang kunci syurga ade pada N.Ajis. Anak dia nak cakap camner pun bukannya N.Ajis kisah. Camtu la didikan N.Ajis pada anak-anaknya, yang jadi gikgu pukul anak murid pun ade. Sekarang pengikut-pengikut dia pun dah terikut cara nabi N.Ajis tu.....

Catat Ulasan