Isnin, 4 Jun 2012

GEMPAR! Gambar Dato' Eskay Terkena Penyakit Misteri (Busung)!!?

Penyakit busung

MyMassa dapat gambar dari kiriman e-mail. Pengirim memaklumkan dia pernah menghadiri program Dato' Eskay. Menurut pengirim e-mail, gambar ini telah lama berada dalam simpanannya. Cuma dia baru perasan bila belek-belek folder gambar miliknya. Inilah gambar yang dikirimkan kepada MyMassa.

 
Pelik bukan kenapa MyMassa kata Dato' Eskay kena penyakit busung. Dalam gambar di atas nampak perut Dato' Eskay normal, tidak membuncit pun. Gambar yang menunjukkan Dato' Eskay kena penyakit busung adalah gambar yang ini.

Berbeza sungguh perut Dato' Eskay dalam gambar biasa dan dalam video skandal Anwar Ibrahim. Perutnya dalam video tersebut terlampau besar seolah-olah kena penyakit busung. Sebenarnya, itu adalah kesan kamera CCTV yang digunakan telah menyebabkan objek yang dekat kelihatan cembung. Sebab itulah juga perut Anwar Ibrahim juga kelihatan buncit dalam video tersebut.

Bila MyMassa baca kenyataan Johari Abdul yang dia menolak individu dalam video tersebut adalah Anwar Ibrahim kerana faktor perut dan punggung memang tak kena sebab Dato' Eskay pun nampak buncit tetapi hakikatnya tidak.

PETALING JAYA: Ahli Majlis Pimpinan Pusat KEADILAN, Datuk Johari Abdul, pimpinan KEADILAN yang ‘dijemput’ melihat rakaman pita seks yang dikaitkan dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim, menafikan lelaki dalam video berkenaan adalah Anwar.
Ketika membuat pendedahan itu dalam sidang media di Ibu Pejabat KEADILAN tengahari tadi, Johari berkata beliau yakin mengenai perkara itu berdasarkan beberapa faktor berikut:
1. Pada awal rakaman, terdapat seorang lelaki lain yang sedang menguruskan rakaman video pada ketika orang yang mirip Dato’ Seri Anwar Ibrahim masuk ke dalam bilik. Sewajarnya orang itu (yang mirip Dato’ Seri Anwar Ibrahim) sedar bahawa perlakuannya akan dirakam. Mustahil sesiapa yang waras akan melakukan adegan sedemikian kecuali dia diupah.
2. Tempoh masa rakaman yang menunjukkan muka si pelaku adalah terlalu pendek. Ditambah dengan rakaman yang dibuat di dalam hitam putih; menyukarkan untuk betul-betul mengesahkan identiti si pelaku.
3. Bahu si pelaku terlalu lebar dan tegap berbanding bahu Dato’ Seri Anwar Ibrahim.
4. Bahagian belakang si pelaku (punggong) juga berisi dan jelas berbeza dengan tubuh badan Dato’ Seri Anwar Ibrahim.
5. Di akhir adegan, si pelaku bangun dan tubuh badannya dirakam dengan jelas. Perutnya adalah buncit dan terlalu besar jika dibandingkan dengan perut Dato’ Seri Anwar Ibrahim.
6. Warna kulitnya adalah terlalu cerah dan hampir tidak dapat dibezakan dengan warna kulit wanita terlibat. Menurut Johari, selepas mengadakan pertemuan tersebut, beliau menyatakan kesediaan untuk membawa beberapa ahli parlimen KEADILAN agar mereka juga dapat menonton video berkenaan dan bertemu Rahim Tamby Chik.
http://www.harakahdaily.my/saya-tonton-individu-dalam-video-bukan-anwar-%E2%80%93-johari-abdul

MyMassa suka meminjam artikel yang pernah dikeluarkan oleh AIDC yang mana portal tersebut mempersoalkan bagaimana Johari Abdul boleh kenal sangat dengan perut atau punggung Anwar Ibrahim. Adakah mereka pernah berkongsi kamar?

Johari Abdul Pernah Lihat Anwar Bogel?

Adakah Datuk Johari Abdul pernah melihat Anwar berbogel ? Itu pertanyaan penulis bila mendengar penjelasan beliau pada program solat hajat video seks Anwar Ibrahim, Stadium Melawati, Shah Alam, 28 Mac lalu.

Kata Johari, beliau tahu 4 perkara berkaitan Anwar Ibrahim dari saiz perut, punggung, bahu dan warna kulit dan yang menariknya berulang kali dia mengaku gambar tersebut adalah Anwar Ibrahim.

Sebagai lelaki normal tentu timbul pertanyaan bagaimana Johari Abdul dapat mengenal pasti sehingga tubuh badan pemimpin Parti Keadilan tersebut. Melainkan Johari pernah tengok Anwar Ibrahim berbogel sebelumnya atau adakah Johari pernah melibatkan diri dalam aktiviti berbogel atau seks bersama Anwar ?
Baca seterusnya di sini (http://www.anwaraidc.com/?p=8827)

Jadi kepada pembaca MyMassa yang terjumpa dengan penyokong fanatik pembangkang yang menolak skandal seks Anwar atas alasan perut dan punggung yang berbeza, tunjukkan mereka gambar Dato' Eskay. Adakah Dato' Eskay sebuncit dirinya dalam video tersebut? Fakta sebenar adalah kerana aspek teknikal CCTV tersebut yang merakam imej cembung bagi objek yang dekat.

Kepada Anwar Ibrahim, sila bersumpah laknat sebagaimana yang dilakukan oleh Salahuddin Ayub. Kalau Naib Presiden PAS pun boleh bersumpah laknat, kenapa Anwar Ibrahim masih menggunakan Yusuf Qaradawi sebagai alasan?






*Tajuk di atas adalah atas permintaan pengirim e-mail yang mahu berkongsi pengalamannya berjumpa secara face to face dengan Dato' Eskay yang ternyata tidak buncit. Anwar Ibrahim dan Azmin Ali WAJIB bersumpah laknat kerana Naib Presiden PAS sendiri telah letakkan presedent dalam soal ini.

13 comments:

Tanpa Nama berkata... 4 Jun 2012 1:07 PTG

BODOH SUNGGUH!!!...MELAYU SAMA MELAYU BERTEKAK PASAL PUNAI DAN PERUT...CINA SIBUK NAK JADI PERDANA MENTERI MALAYSIA KE 7..

Tanpa Nama berkata... 4 Jun 2012 1:31 PTG

cuba tengok perut sendiri, kalau dah umur 30 tahun ke atas dan jarang2 pergi gym confirm perut buncit antara sikit dengan banyak je.

Tanpa Nama berkata... 4 Jun 2012 1:33 PTG

ensem dato eskay ni ekk...

Tanpa Nama berkata... 4 Jun 2012 1:34 PTG

adoi..ni cte lama la..kan dieorang dah ckp camera tu wide angle..so nmpk gemuk sbb gmbar tertarik laterally..tak abis2

Tanpa Nama berkata... 4 Jun 2012 1:37 PTG

Cina setakat berangan aja le. Dia ingat org melayu tunggul ke?

Tanpa Nama berkata... 4 Jun 2012 10:51 PTG

oke je ak tak prgi gym slim je perut ak

Tanpa Nama berkata... 5 Jun 2012 9:40 PG

cit kenapa kita tak terfikir masa heboh perut boncit dulu.. harap my masaaa kedpn bila diperlukan nanti

Tanpa Nama berkata... 5 Jun 2012 11:42 PG

ambil 4-5 orang doctor, suruh anwar ibrahim check kote dia, biar bini dia ada skali kat situ takpa.

Halalan Toyyiban berkata... 11 Jun 2012 2:09 PTG

Udah-udah le tu... asyik2 nak cari kesalahan orang lain, awaktu bagus sangat ke?

Tanpa Nama berkata... 12 Jun 2012 4:26 PTG

Banyak hal berkaitan melayu, dari yang malas tak tahu berusaha sehinggalah dah jadi koporat tapi bersikap keparat disogok peluang berkroni. Usaha melayu jenis ini jelas tidak genuine, hasilnya menjadikan mereka lupa daratan dan berpuak-puak dengan menitikan platform politik untuk capai tujuan. Akhirnya sanggup bersengketa sesama bangsa sendiri lantaran lupa pada akar umbi dan jatidiri melayu sebenar! Saling Fitnah memfitnah, aib mengaibkan dah jadi satu prinsip menggila dalam mengejar populariti. Inilah bahang politik masakini.

Tanpa Nama berkata... 15 Jun 2012 3:02 PTG

Kenapa tak berani bersumpah macam Salahudin Ayub tu???

Tanpa Nama berkata... 16 Jun 2012 10:19 PTG

"Mulianya seseorang itu bukanlah disebabkan dia pandai berkata-kata dan mencantas kata-kata lain dengan lidahnya; ataupun kerana kepandaiannya dalam ilmu akademik. Tetapi, mulianya seseorang itu adalah kerana dengan sifat kasih ALLAh Ta’ala menyorokkan AIBNYA daripada diketahui oleh orang ramai..........BAGAIMANA AIB KITA TERHADAP ISTERI/ISTERI2, ANAK@ dan KAWAN2

Tanpa Nama berkata... 17 Jun 2012 1:23 PG

Cite pasal aib ni elok jgn bace blog politik. Pegi dgr cramah PAS / PKR, kalo x bukak aib org x sah. Jgn lupa letak komen yg sma kat blog pembangkang ek.

Catat Ulasan