Isnin, 25 Jun 2012

Eksklusif MyMassa: Akhirnya Pintu Kedutaan Singapura BERGEGAR Sebentar Tadi!



Puak-puak ultra kiasu ingat apabila kegemparan Jumaat lepas hanya tinggal spekulasi, mereka ingat rakyat Malaysia tidak berani bangkit dan hanya pandai buat bunyi bising daripada jauh sahaja.

Namun, tanpa mereka menyangka, kira-kira jam 12 tengahari tadi, kira-kira 500 orang rakyat yang patriotik telah berarak ke pejabat mereka bagi mendesak TIGA orang diplomat yang kurang ajar itu diBERSIHkan terus daripada bumi Malaysia ini!


Orang ramai mulai berkumpul bermula kira-kira jam 12 tengahari

Rakyat patriotik mula berarak ke Kedutaan Singapura sambil bertakbir. Beza jauh dengan Takebeer ala PAS


Zul Kulim turut serta bagi menyokong perjuangan mempertahankan kedaulatan negara

Nyanyian Lagu "Inilah Barisan Kita" di hadapan Kedutaan Singapura

Polis terpaksa mengawal daripada berlaku sebarang kejadian yang tidak diingini

Jumlah rakyat yang semakin ramai

Memorandum yang diserahkan kepada Kedutaan Singapura


Namun, inilah bezanya perhimpunan yang berteraskan perjuangan yang hak dengan yang batil. Tiada siapa yang cedera dan tiada harta benda yang rosak. Semuanya berjalan dengan aman sekali tanpa sebarang cemuhan dan provokasi terhadap anggota keselamatan walaupun mereka mengawal keselamatan pihak musuh.

Tiada juga kelihatan satu tin pun gas pemedih mata yang dilepaskan dan mana-mana anggota Polis yang membelasah peserta demo. Tidak kelihatan juga kereta polis yang diterbalikkan. Mungkin demo ini tidak mendapat latihan yang mencukupi daripada CIA dan bantuan kewangan daripada Singapura.

Yang peliknya, mana pergi perusuh-perusuh berani mati PAS?!! Kata hendak ke Putrajaya? Ini orang sudah cuba cabul kehormatan negara. Kenapa tidak turun demo sekali?!! Sebab Singapura sokong fuckatan atas arahan UMNO?!!

Untuk negara Ultra Kiasu seberang tambak, ini amaran kami:


Jika dalam tempoh seminggu tiada permohonan maaf ataupun tindakan diambil terhadap TIGA ekor cina laknat itu, kami akan dedahkan lagi tindak-tanduk subversif anda terhadap rakyat Malaysia, dan kami jamin akan lebih ramai dan kerap lagi rakyat yang akan gegarkan pintu kedutaan anda!

Jangan sampai cina singapork pikir dua kali hendak masuk Malaysia sudahlah!


*Pernah termimpi saat orang Melayu kembali berkuasa di Temasik

31 comments:

TOKGURU86 berkata... 25 Jun 2012 4:05 PTG

Ayuh bangkit pejuang negara. Jangan dibiarkan pengkhianat dan orang asing cuba ceroboh negara kita. Jika perlu, sekat terus pemberian air kepada singapore.

Tanpa Nama berkata... 25 Jun 2012 4:09 PTG

Syabas rakyat Malaysia yang cintakan negara berdaulat. Jangan sampai kiasu kiasu ni perlekehkan undang undang antarabangsa.

Semoga mimpi anda bahawa orang Melayu kembali berkuasa di Temasik akan menjadi kenyataan. Insyallah, Amin.

Tanpa Nama berkata... 25 Jun 2012 4:10 PTG

lagi 10 tahun bro...

singapore jadi negara Muslim..insyaAllah

RH berkata... 25 Jun 2012 4:11 PTG

Alhamdullillah...
Inilah yg dikatakan patriotik.
Kita ada harga diri.
S'pore ada apa? Oppotunist!!

Tanpa Nama berkata... 25 Jun 2012 4:12 PTG

The S'pore news is typical Israel style reporting. Who will admit? S'pore must remember though they get Israel coaching and mentoring, we are not stupid like Israel bullying the Palestinians. This typical Jew style of sabotage. Remember now we will watching you closely...

mat upay @ awi berkata... 25 Jun 2012 4:17 PTG

Kami sokong pertahankan maruah negara!!

Tanpa Nama berkata... 25 Jun 2012 4:20 PTG

mimpi je lah... selagi orang melayu di malaysia ini tidak dapat bersatu padu tanpa berseteru tentang pahaman politik, selagi itulah s'pore akan selalu mencuba membuat trick untuk menghancurkan dari dalam.... pikir-pikirkanlah wahai kaum melayu di bumi malaysia ni... bersatu padulah untuk mempertahankan kedaulatan negara....

Tanpa Nama berkata... 25 Jun 2012 4:23 PTG

Kasi ajar sikit ini Singapork...kita orang Melayu beragama Islam harus memPERKASAkan kedaulatan negara kita dari ancaman musuh2 seperti babi di seberang tambak ni.

Orang Melayu Islam dalam PAS, PKR..apa tindakan anda? Ermmm..nak ke Putrajaya konon, esok bila suku sakat babi seberang tambak pelingkup Putrajaya, hangpa semua nak pi mana? Ingat senang2 ke korang nak bermegah di Putrajaya? Sampai ke mampus korang jadi pencacai tukang cuci taik babi.

Tanpa Nama berkata... 25 Jun 2012 4:27 PTG

CUT THE WATER SUPPLY TO SINGAPORE....BEING JOHOREANS...I LIKE ENOUGH IS ENOUGH WITH ULTRAKIASU NI...IT DOSENT PAYS TO BE NICE TO THEM.NO MORE PROSPER THY NEIGHBOUR ATTITUDE TOWARDS THOSE UNGRATEFUL CREATURES.BIARKAN MEREKA MINUM AIR KUMBAHAN YANG MEREKA DAH PROSES....YAK.

FIRST STEP CUT THE WATER SUPPLY LEPAS TU HOW ABOUT THE BRIDGE EK....FOOD FOR THOUGHT.

mie berkata... 25 Jun 2012 4:56 PTG

syabas ahli2 PERKASA...kami disini sokong 100% apa2 yang dilakukan oleh sahabat2 kita ni

Tanpa Nama berkata... 25 Jun 2012 5:29 PTG

Singaporean Bershit 3.0
1. Regina LOW Kay Yin (regina_low@mfa.gov.sg), First Secretary (Political) yang turut memakai baju kuning BERSIH 3.0.

2. Philomena AW Li Fen (philomena_aw@mfa.gov.sg), First Secretary (Political).

3. Ariel Eunice TAN Hwi Tiang (ariel_tan@mfa.gov.sg), Deputy High Commissioner and Counsellor.

Ingat, mesti hantam ketiga-tiga ekor ini. Menteri Luar Singapura, Shanmugam, mesti putuskan jawatan ketiga-tiga diplomat ini.

Tanpa Nama berkata... 25 Jun 2012 6:13 PTG

Hang buat apalah nak cakap pasal air. Cinapura sudah cukup air, air masin sudah ditawarkan dan air najis telah dibersihkan dan boleh diminum.
Aku pernah tengok gambar di surat kabar presiden Majlis Agama Islam Singapura waktu itu
dan seorang pegawai atasannya meminum yang berasal dari air najis dan dinamakan New Water.
Bodoh sangat kalau nak timbulkan isu air kerana ia cerita basi.

Tanpa Nama berkata... 25 Jun 2012 6:53 PTG

New water ? yeah..go ahead with that new water..NEW means Not Enough Water maaaaa...kah kah kah

Tanpa Nama berkata... 25 Jun 2012 7:32 PTG

New Water? NEW means Not Enough Water maaaaa..hahaha

Tanpa Nama berkata... 25 Jun 2012 10:39 PTG

Tentang isu air, memamng betul Singapork sedang berusaha untuk tidak bergantung kepada bekalan air Malaysia. Ini adalah sebahagian dari perancangan strategik masa depan untuk survival mereka

Tanpa Nama berkata... 25 Jun 2012 11:37 PTG

1. Regina LOW Kay Yin (regina_low@mfa.gov.sg), First Secretary (Political) yang turut memakai baju kuning BERSIH 3.0.

2. Philomena AW Li Fen (philomena_aw@mfa.gov.sg), First Secretary (Political).

3. Ariel Eunice TAN Hwi Tiang (ariel_tan@mfa.gov.sg), Deputy High Commissioner and Counsellor.

MARI RAMAI2 KITA PENUHKAN EMAIL INBOX 3 EKOR BERUK
NI. SEKOLAHKAN SIKIT...

Tanpa Nama berkata... 26 Jun 2012 8:34 PG

Alhamdulillah! Masih ada yang menyayangi negara trcinta ini, menaruh harapan Pemimpin Negara tidak akan berdiam diri akan terus bertindak demi kepentingn rakyat. Jgn ada' Musang Berbulu Ayam.

Tanpa Nama berkata... 26 Jun 2012 6:03 PTG

Dah bayak dah musang yang ta berbulu. Kerana tamak dengki dan fikir diri tu pandai dek lepas masuk u dengan jalan belakang mereka tak sedar digodam depan belakang. Berdoalah islam yang di pesakan itu dapat sedikit mendinding mereka dari jadi petualang ugama dan bangsa.

Tanpa Nama berkata... 27 Jun 2012 12:54 PG

This is the video clip that show only 3 seconds of the Singapore Envoys walking along the procession at 4 minute 35 second of the video frame. Please confirm and thanks.

The URL to video clip is http://www.youtube.com/watch?v=i5CmOaXADcE&feature=relmfu

Tanpa Nama berkata... 27 Jun 2012 5:27 PG

itu gimik je perjnjian air xsilap sampai 2060..tupun about 10 year ago sibuk nak sambung perjanjian...dia nak psiko mesia tu je

Tanpa Nama berkata... 27 Jun 2012 11:12 PG

NEW WATER ? NEW to bermaksud Not Enough Water maaaaa..kah kah kah

Tanpa Nama berkata... 27 Jun 2012 2:16 PTG

Kesian...jadi balaci AMBIGA....diplomat x de otak...

Tanpa Nama berkata... 27 Jun 2012 10:42 PTG

Setuju dgn tindakan yg sawajar nya,..Wack the PAP garment..!!!

Tanpa Nama berkata... 27 Jun 2012 10:48 PTG

PAPig memang ada agenda mahu cuba mencerobohi kedaulatan Melaysia..Dont trust the Sin-A-pork regime..Rakyat singapura tak kisah dan tak mahu masok campur urusan kerajaan sin-a-pig.

Tanpa Nama berkata... 27 Jun 2012 10:51 PTG

Kerajaan malaysia di perkudakan oleh PAPigs..Bagus kalau di putuskan diplomatic antara sinpork dan malaysia..!!!

Tanpa Nama berkata... 27 Jun 2012 10:58 PTG

Rakyat cina dan india yg berkerja di sinpork rata2 semua menghina kerajaan malaysia apabila mereka di sinpork..Kerajaan Melaysia masih tak reti2 dan tak mahu ambil tahu..sebab tu DAP/PKR/PAS semua ambil peluang hentam BN..sinpork adalah batu api..mahu lagakan rakyat melaysia..!!!tutp CAUSEWAY PECHAKAN JAMBATAN YG MERUGIKAN KERAJAAN MELAYSIA. SINPORK SUDAH BANYAK DI BERI MUKA TAPI MASIH TAK CUKUP..KINI MAHU URUS NEGARA YG BERDAULAT MALAYSIA.--MERDEKA..MERDEKA..MERDEKA.

Tanpa Nama berkata... 28 Jun 2012 7:15 PG

satu tindakan singapura yang tidak langsung memranjatkan saya. Tujuan China baik singapura mahupun malaysia nak berkuasa.. dengan apa cara sekalipun.. itu pun kalau melayu melayu pas dan pkr tak sedar2 .. memang mereka ni sial.. Anwar bapa sial..

Tanpa Nama berkata... 28 Jun 2012 11:51 PG

lancau PAS,ANWAR JUBUR,MANA ADA KOTE NAK G GEGAR.
MAIN BONTOT BERANI LA

UMNNO BERANI

Tanpa Nama berkata... 28 Jun 2012 12:24 PTG

PAKATAN RAKYAT..TAK ADA MARUAH UNTOK MEMPERTAHANKAN KEDAULATAN KERAJAAN MALAYSIA. PARTI PAS ADALAH PARTI MURTAD MENYURGAKAN AHLI MEREKA..PARTI PKR ADALAH PARTI MAIN JUBUR/LIWAT/MENGHALALKAN ZINA/PARTI JANTAN/BETINA SAMA..BUNTUT BOLEH MASOK/PUKI BOLEH MASOK/DAP PARTI RACIST DIMANA MEREKA ADA AGENDA MAHU MENGHAPUSKAN MELAYU DI BUMI MALAYSIA.DAP JUGA MAHU RAKYAT ISLAM MURTAD DAN TAK PERCAYAKAN TUHAN..DI MANA WANG DAN KEKAYAAN ADALAH TUHAN(GOD)..DI SINGAPURA SEMUA RAKYAT MELAYU SINGAPURA MAKAN BABI..CINA/MELAYU/INDIA DI SAMAKAN..KEDAI KOPI TIAM PENOH DGN NAJIS BABI..DAN BANYAK LAGI..!!!!!

Tok Sagor berkata... 1 Julai 2012 11:18 PTG

Kuang ajaqqq punya babi tambak niii..dari dulu lagi tak habiss habis cari pasal....patut la di panggil yahudi asia tnggara....ayuhhhh kerajaaan malaysia jgn berlembut lagi dgn babi babisss niii....lancarkan serangan....die..die...die....yeahhhhhh.....majulah sukan utk negara....pagi ni italy menang kott....opssss silap lari tajuk.....maki balik,,,..kuang ajaq, butoh punya singapork, mkn taik, macam bagusss, haremmmm jadahhhhh..

Tanpa Nama berkata... 2 Julai 2012 12:24 PG

Dah lama dah citer ni tapi ramai yg tak sedar2 lagi....hakikatnya lebih separuh dari mereka yg diharamkan masuk ke kem2 tentera kita adalah rakyat singapig....apa sebabnyer?sendiri dah tau jawapannya kan,....:-)

Catat Ulasan