Sabtu, 16 Jun 2012

DUA TOKOH PRO-PEMBANGKANG BERSEDIA KEMBALI KE BN

Masih Dirahsiakan...

Kemas Kini 9.30am, 15/06/2012 - Pertemuan Kedua Mymassa dengan bekas keluarga pensyarah tersebut menyatakan beberapa persoalan. Pertama, jika beliau melompat apakah pekerjaan yang ditawarkan kepadanya. Kerana anak-anaknya yang ramai daripada beberapa isterinya tanpa pekerjaan tetap amat menyulitkannya, keluarganya yang lain terpaksa membantu menyara hidupnya.

Kedua, bagaimana keselamatannya kerana seperti yang berlaku kepada YB Zulkifli semalam, para genster Anwar tanpa memberi salam boleh membunuh begitu saja. Anda tahu sikap semulajadi Anwar pemanas, pemarah, pendendam, pembenci dan perejam.

Bagi mymassa, isu ini terpulang kepada political will pihak kerajaan. Beliau tidak akan menyertai UMNO, tetapi beliau akan menyokong kerajaan yang diketuai UMNO.

Kata keluarganya ini, abangnya ini sudah "fed up".

14/6/2012 - Pertemuan mymassa dengan dua individu penting memberikan beberapa indikasi yang perlu segera diambil oleh pihak kerajaan.

Individu pertama, bekas pensyarah di sebuah universiti terkenal yang berpuluh tahun mengikuti Anwar telah menyatakan kepada keluarganya untuk kembali semula ke pangkuan kerajaan. Beliau yang dipinggirkan partinya kerana isu moral yang membelenggunya, telah menyatakan hasratnya kepada keluarganya untuk kembali semula ke pangkuan kerajaan.

Individu kedua yang ditemui mymassa ialah seorang tokoh sasterawan. Beliau juga menyatakan hasratnya kepada anak terunanya untuk kembali semula ke pangkuan kerajaan. Apapun mymassa mengambil pendekatan berhati-hati di dalam hal ini supaya tidak ada pihak yang terasa dan terganggu keselamatan mereka.

Anda tahulah Anwar Ibrahim, dia akan menghantar gengster untuk menakut-nakutkan orang-orang mereka yang cabut lari. Kini kita tunggu political will di pihak kerajaan pula.

Mereka berkata kepada kami, jika hardcore seperti Yb Zulkifli Nordin, YB Nallakarupan, YB Zaharin, YB Gobalakrishnan, Dr. Chandra dan lain-lainnya boleh cabut lari, mengapa kami tidak! Anwar Ibrahim bukan Tuhan! Terpegunn kami mendengarnya...

9 comments:

Tanpa Nama berkata... 14 Jun 2012 12:35 PTG

Ya! betul...Anuwar bukan tuhan dan zaman reformasinya sudah tamat...ayuh! rakan2 ku yg masih setia pada PKR.. kita tinggalkan PKR..Ayuhh !!

Tanpa Nama berkata... 14 Jun 2012 4:13 PTG

Kena cakap dengan betul.. jangan hanya main-main je sebab pilihan raya dah dekat....

maie1958 berkata... 14 Jun 2012 6:07 PTG

masuk lah kau dalam tong taik bersama2 dengan lembu2 kak jat kau tu,nasib kau baik dapat tido sekali dengan lembu kat kondo????hahahah

Tanpa Nama berkata... 15 Jun 2012 7:12 PG

tido dengan lembu...? Kat kondo...? Aku nak.. Aku nak.. Camana nak kontek tuannye...? Sape tuannye...? Rafizi tu ke..? Em..! Kalau si mamat ni, aku takut la gembalanya datang. Boleh koyak buntut aku..!

Tanpa Nama berkata... 15 Jun 2012 4:04 PTG

Heeelloo

Ada ke sesiapa dengor Nizar Tokak nak join UMNO dicawangan Golok..senang bedil membedil........

Sebab yg aku dengor tokak dia dah tahap kronik..

Ye ke ? bior bebenor...

Tanpa Nama berkata... 16 Jun 2012 12:29 PTG

Lembu duduk kondo namanya Rafizi jambu..... kah kah kah kah

Pewaris Wasiat berkata... 18 Jun 2012 8:55 PG

Haaaaah....aper..??? PKR Offer Bontot Jambu...China Doll, Siam Doll, Makan Aiskrim dalam Jamban....beeest nyeeeer....best nyeeer...!!! nk masuk PKR laaaa....cawat besi ader bagi taak...????

salleh13 berkata... 19 Jun 2012 1:40 PG

"Beliau yang dipinggirkan partinya kerana isu moral yang membelenggunya, telah menyatakan hasratnya kepada keluarganya untuk kembali semula ke pangkuan kerajaan." dah kena pulau baru nampak kerajaan ke?

isu moral? bahaya ni. nanti esok BN terpalit sama. kalau nk sokong kerajaan pun, dia boleh buat dari belakang tabir. tak siapa akan tahu.

apakah pekerjaan yang ditawarkan kepadanya? masa dia sokong anwar dulu ada ke dia fikirkan pasal kerajaan? kalau betul dia nak sokong kerajaan tak usah nak perasugut kerajaan pulak.

bukan tak perihatin pada dia ni tapi rasanya dia ni selfish & tak ada pendirian. org mcm ni tak akan dapat membantu BN malah menyusahkan.

Tanpa Nama berkata... 19 Jun 2012 9:12 PTG

Orang macam ini bukan boleh dikasihani.Masuk jer dalam guni dan humban ke sungai.Buat menyemak jer

Catat Ulasan