Khamis, 17 Mei 2012

PANAS! Siapa Punya Kerja Super Impose Gambar Nik Aziz Ni???

Cuba tengok betul-betul, apa yang tak kena dengan gambar ni.


MyMassa saje letak gambar saiz kecil. Nak test kepekaan pembaca MyMassa.

Kalau tak nampak jugak, MyMassa besarkan lagi.



Nampak tak surat khabar apa yang Nik Aziz baca dalam kereta mewah miliknya? Malu-malu kucing pulak Pok Nik. Sampai nak baca Utusan pun tunggu dalam kereta. Itu pun tunggu kereta dah ada atas jalan baru baca. Takut kantoi dengan penyokong yang dah lama Nik Aziz suruh boikot Utusan!


*Nasib baik yang kat depan tu tajuk dia Mingguan Malaysia. Kalau Panca Indera.........

40 comments:

Tanpa Nama berkata... 17 Mei 2012 11:48 PG

pancaindera baca kat rumah...hehehee

Tanpa Nama berkata... 17 Mei 2012 11:53 PG

Tu mesti orang umno yg letak ...

Aku Sayang Tun Mahathir berkata... 17 Mei 2012 12:02 PTG

hebak FIAT 124 nicky azix.......al-maksum la katakan......hahahahahaha

Tanpa Nama berkata... 17 Mei 2012 12:07 PTG

akhbar tersebut telah berkonspirasi dengan umno/bn...akhbar tersebut telah terbang sendiri terus landing kat sebelah nikko azeez...yg wat muka poyo selamba derk jer...sampai begitu sekali yer...naskah akhbar pon pandai berkonspirasi...keh keh keh

Tanpa Nama berkata... 17 Mei 2012 12:12 PTG

Cantik kereta..;)

Tanpa Nama berkata... 17 Mei 2012 12:15 PTG

jawapan pecacai ........ ini semua salah umno...

muahahahaaaa..... dah tau dahh.. cai tolong spinnn...

Tanpa Nama berkata... 17 Mei 2012 12:19 PTG

fitnah... fitnah....fitnah......
gambar sebenarnya kan dia naik kereta lembut tu.
kalau tak caya tanya penyokongnya.
ieya wa cakap lu...........

Tanpa Nama berkata... 17 Mei 2012 12:23 PTG

Sebelum nickey ajis masuk dalam kereta ada orang UMNO yang letak.... Cakap dengan puok nickey ajis tu...tak salah nak baca .... kan tu pun maklumat can ne nak hentam kerajaan...kalau baca harakah je.. apa dapat ... ubat kuat tenaga batin.... banyakkk.. lemah syahwat betul puak PAS nie....

Tanpa Nama berkata... 17 Mei 2012 12:23 PTG

Harakah satu2 nya paper yg TAK BERANI KRITIK boss boss mereka !

Tanpa Nama berkata... 17 Mei 2012 12:29 PTG

bukan salah letak, tu pemandu dia yg punya, tak pun salah masuk kete orang umno.

Tanpa Nama berkata... 17 Mei 2012 12:47 PTG

alahai lembu umno..salah ke nak baca?dlm utusan tu ada juga bole pakai..berita dlm negeri@luar negara..yg takleh pakai lg banyak..

Tanpa Nama berkata... 17 Mei 2012 12:57 PTG

KUALA LUMPUR: Dewan Muslimat PAS Pusat menyeru setiap ahli muslimat seluruh negara supaya menyokong kempen boikot Utusan Malaysia yang dilancarkan oleh Menteri Besar Kelantan, Tuan Guru Dato’ Nik Abdul Aziz Nik Mat.

http://www.muslimat.pas.org.my/v2/index.php?option=com_content&view=article&id=289:muslimat-seluruh-negara-diseru-boikot-utusan&catid=1:terkini&Itemid=63

Yang lancar kempen boikot utusan tu Nik Aziz, tapi dia sendiri yang baca. Munafik macam ni pun boleh jadi ulamak ke?

Tanpa Nama berkata... 17 Mei 2012 1:42 PTG

berita dlm negeri sume x btul..yg betul cuma berita luar negeri ngan result 4D je..intisari rancangn pn kadang2 tipu gak..

Tanpa Nama berkata... 17 Mei 2012 1:48 PTG

Tanpa Nama 12:47 PTG, tension ye... hehehe

Tanpa Nama berkata... 17 Mei 2012 3:20 PTG

haha Pok Nik baca utusan pun UMN0 jugak yg dipersalahkan adehhh...

Tanpa Nama berkata... 17 Mei 2012 3:32 PTG

boikot2 sayang la tu..kah kah kah

KZSO berkata... 18 Mei 2012 9:30 PG

ini mesti konspirasi umno nih..tak habih-habih konspirasi umno nih... takkan tgna baca mingguan..takkan..

Tanpa Nama berkata... 18 Mei 2012 11:16 PG

respek Nik ajis dia tipu penyokong dia hidup2

ex admin berkata... 18 Mei 2012 11:10 PTG

eh mesti la
kena tengok surat khabar UMNO wat fitnah ape
senang sikit nak hujah nanti...
propaganda je semua nih
hahahaha...
hidup putera UMNO!!! teruskn usaha anda mengandungkn Puteri UMNO..
hehehe :)

Tanpa Nama berkata... 19 Mei 2012 10:09 PG

Setahu aku nik ajis memang dendam kat umno sudah sekian lama. Sehingga sekarang pun beliau masih belum boleh berlapang dada dalam menerima kenyataan bhw Islam di Msia mempunyai kedudukan yang sangat istimewa dalam hampir semua segi hasi usaha UMNO ( tiada kerajaan dalam dunia yang sempurna )tapi DAP juga yang disokong.Seorang yang dakwa hebat imannya ( sbb orang lain semua tak betul )masih Allah tak buka hatinya utuk berbaik-baik sangka sesama Islam ( UMNO ) dan berlapang dada utuk mengajak kearah kebaikan demi Ummah. Beliau sanggup jual agama demi dunia yang bakal kita tinggalkan suatu hari nanti. Kesian....

HIDUP UMNO & PAS berkata... 19 Mei 2012 7:52 PTG

kan best kalau gabungkan UMNO ngn PAS
barulah MELAYU maju
nih negara kita tapi org CINA yg menguasai
lebih2 lagi bidang perniagaan

Tanpa Nama berkata... 20 Mei 2012 12:01 PG

7.52ptg...renti kan le berangan...ni bkn zaman hj.hadi dah...yg buleh dikencing2..no more UG...pegi mampos...dgn ahsang ali sekali...

Tanpa Nama berkata... 20 Mei 2012 10:47 PG

utusan tu tujuan untuk alaskaki supaya habuk pasir tak melekat pada alaskaki asal.maknanya taraf utk alas kakije.saya rasa nik aziz kene baca sbb paper ini byk memfitnah nya.hari2 berita asyik buruk2kan pas.

FIRDAUS HUSAIN berkata... 20 Mei 2012 11:22 PG

kecian nye la , sempit btul fikiran awok2 nih...mmmmm

Tanpa Nama berkata... 20 Mei 2012 11:32 PG

laaaaa aku selama ini ingat di gi opis naik unta. hahahahahhahahaha..cantik kete!!!!!Padanlah nak jadi MB sampai mati.

Tanpa Nama berkata... 20 Mei 2012 7:09 PTG

Dulu kata org UMNO shj yg naik kereta besar ...tapi ....hari ni ckplain..esok ckp lain...itulah Ulama PAS...pak turut DAP d PKR...Melayu bodoh..

Tanpa Nama berkata... 20 Mei 2012 9:57 PTG

sabelum mati kena naiklah kereta mewah,kena rasa bagaimana selesanya duduk dikerta mewah ,kalau tidak jangan dikatakan kufur nikmat.

zaminc berkata... 21 Mei 2012 4:21 PTG

utusan kan lidah umnuu..
saja carik bahan nak hentam umno..
takkan itu pon cai umnu tak paham...
ish ish.. teruk sgt level cai umnuu ni...

zamunc berkata... 21 Mei 2012 5:27 PTG

dia nak tgk intisari rancangan, sinetron puteri yang ditukar tu ulangannya pukol berapa daaa....

yihaaa berkata... 22 Mei 2012 1:33 PG

pasal surat khabar pun nk dijadi isu
disitulah nmpknye kebodohan org Melayu
xde plak org cina @ india kisah
org melayu jah mencaci dlm blog nih...hahaha :P

Tanpa Nama berkata... 22 Mei 2012 4:47 PG

ini kes orang melayu mencaci orang islam...

Tanpa Nama berkata... 22 Mei 2012 2:52 PTG

nik ajis bodo mengalahkan bapak lembu..

Tanpa Nama berkata... 24 Mei 2012 9:36 PG

Aiiah memberikan kita akal fikiran.setiap org islam wajib berfikir secara islam di dlm setiap lapangan hidup.fikir dulu utk berkata2 takut akidah tergenlincir sbg seorg islam.bukan pandai tapi peringatan bersama

Tanpa Nama berkata... 26 Mei 2012 2:22 PG

kepada anon 22 Mei 2.52 ptg
habis kau tuh rase2 pandai sgt la
cermin diri dulu nk kate org bodo gak
solat maghrib @ isyak berjemaah di masjid belum tentu lagi kau pergi
ada hati nak kata orang Bodo
sekurg-kurgnye Nik Aziz blh jadi tok Imam di kampungye
cakap tuh tapis gak eh.. NAJIB mg tuh buleh ko dop jadi Imam
acu suh dio try test skali eh kat masjid negara tuh.. hehehe

Tanpa Nama berkata... 26 Mei 2012 4:57 PTG

tantah harakah memang nik aziz xbaca sebab xnak hati gelap walau ayat2 tu datang dari dia.. hahaha.. munafiq betul.. lawa kereta, kata pemimpin sederhana tapi selera besar. bawa la motor, anuar pon pandai bonceng walau muka penunggang yang seram takut kena cucuk..

Tanpa Nama berkata... 27 Mei 2012 12:06 PG

owg tua ny kan da nyanyuk. .da nyanyuk bodoh pula. .
da bodoh mau keluarkan fatwa yg bkn2 pulak tu. .
siap ad hukum lagi. .ala2 nabi gitu. .
FUCK..!!!

news 2012 berkata... 31 Mei 2012 8:47 PTG

berita terkini yg tidak disiarkan di TV3 ~
Puteri2 Umno telah ramai mengandungkn anak haram
anak2 itu adalah hasil drp usaha Putera2 Umno sendiri
adakah usaha2 mereka ini adalah untuk mencapai target populasi rakyat Malaysia 100 juta orang di masa depan nanti iaitu 2020??
sama2 kita saksikan
hehehe..
p/s : nak temu ramah dgn mangsa pun boleh.. tapi TV3 jgn cut scene yg penting ye ^_^

Tanpa Nama berkata... 31 Mei 2012 9:13 PTG

KESIAN news2012 tak dpt terima hakikak hehe

news 2012 berkata... 1 Jun 2012 5:32 PTG

eh mesti laa!!
dah la ramai puteri2 UMNO yg comey..tp..
alahai..ngn org tua mati pucuk pun nk..
asal kn boleh duit..
frustrated nih!!! hehehe

Tanpa Nama berkata... 4 Jun 2012 6:19 PTG

Sape2 yg mengaku dia Islam dan beramal kt sini, udah2 la dok kutuk ulamanye. Pelik la korang ni, kalu bab2 kawin, ikut cara Islam, bab nk berbini 4, ikut cara Islam. tp pengisian dalam hidup harian2, xde plak Islamnye. yg korang dok kutuk2 ni, ulama yg bawa ayat quran, yg berjuang hukum hudud. korang hina ape yg diucapkan TGNA, sama la korang hina ayat quran yg dia dok bc tu. insaf la skit, korang nk generasi depan anak korang ni jadi perangai cam jahiliyah ke, xpun cam perangai Iblis laknatullah? sejahat2 Iblis, dia xpenah hina hukum Allah, ayat Allah. iblis di usir keluar sebab x nk sujud kepada Nabi Adam A.S. je. yg korang ni, siap hina2 lg ulama, pewaris kpd perjuangan Rasul. Balik2 mengucap, bertaubat la ye. ^_^

Catat Ulasan