Khamis, 10 Mei 2012

GEMPAR!!! Identiti Mahasewel Malaysia PERTAMA yang BAKAL DIPANCUNG di Arab Saudi didedahkan!


"Cubaan atau mengadakan tunjuk perasaan atau demonstrasi di Makkah dianggap sebagai bughah kepada Kerajaan Arab Saudi. Sekalipun yang melakukannya adalah rakyat negara asing tetapi apabila berada di Makkah, mereka akan dianggap sebagai 'tetamu yang dilindungi'.

Tetamu itu bagaimanapun tidak akan terlepas dari undang-undang bughah yang merupakan salah satu dari hukuman yang terdapat dalam hudud. Pesalah bughah biasanya dipancung. Tiada sebarang alasan yang boleh diberikan termasuklah tunjuk perasaan yang diadakan bukan untuk Kerajaan Saudi sebaliknya untuk kerajaan negara masing-masing. Sebaliknya Arab Saudi akan menjatuhkan hukuman yang sama kepada warga asing yang melakukan demonstrasi di Makkah atau mana-mana bahagian di negara tersebut atas nama bughah..."
- The Flying Kick

Jutaan tahniah kepada PAS dan fuckatan kerana anda semua bukan sahaja menyebabkan seorang mahasewel kader mereka kini menjadi buruan pihak berkuasa Arab Saudi (kerana kesalahan "BUGHAH" yang membawa kepada hukuman mati), bahkan "menaik taraf" perbuatan pencemaran kesucian rumah Allah SWT di peringkat nasional ke tahap francais antarabangsa sehingga ke Tanah Haram! 

US dan Yahudi Zionis pun tidak pernah berjaya meletakkan penchacai mereka berdemo dan membuat kecoh di Masjid Nabi seperti ini! Tidakkah ini semua membuktikan kehebatan Anwar Ibrahim sebagai boneka dajjal Yahudi yang ulung?!!

Tahniah PAS sekali lagi kerana berjaya melahirkan germbolan penchacai dungu yang sentiasa wala' untuk menjahanamkan Islam atas nama agama!


27 comments:

Tanpa Nama berkata... 10 Mei 2012 1:42 PTG

BIJAK TAK BOLEH NAK DIIKUT!!! BODOH TAK BOLEH NAK DI AJAR!!!...

Tanpa Nama berkata... 10 Mei 2012 2:02 PTG

whooooooosssshhhhhh....mengiringi hayonan pedang....tergolek kepala falahyana al fandani....pah peh pih poh puh

Tanpa Nama berkata... 10 Mei 2012 3:01 PTG

kalu betul la berita ni, aduh mak pasni x dpt tgk lagi pokok, bulan, matahari, langit, bintang. Tu la lain kali pikir dulu sebelum buat. Mana ambiga? mana anuar?

Ayah man berkata... 10 Mei 2012 3:25 PTG

Tidak lagi kedegaran laungan "Takbir" bergema2 mengatakan PAS, DAP, Keadilan hebat kerana berjaya mengibarkan sepanduk PROTES mereka menyokong BERSIH 3.0 sahingga ke Arab dan Madinah.
Mereka secara sedar atau tidak turut suka dan berharap org2 Arab bangun menentang kerajaan mereka kerena DEMOKRASI.
Perbuatan mereka harus didakwa dan dibicarakan di Arab Saudi. Barisan2 peguambela2 Pakatan sepenuh masa bolihlah membuat persiapan utk berhadapan dgn sistem Keadilan kerajaan Arab Saudi. Disinilah letaknya intelek politikus Pakatan, dgn strategi politik membinasa diri.

manjung (TIBAI) berkata... 10 Mei 2012 3:33 PTG

nasib ko le mahasewel....apa2 pun ucapan takziah dari aku...huhuhu

Tanpa Nama berkata... 10 Mei 2012 3:34 PTG

senang 2 ambiga kata mamat ni declare murtad .... buang kes .... hahahahahah

Tanpa Nama berkata... 10 Mei 2012 3:46 PTG

Mana pegi org tua yg punya koleksi fatwa sesat ? Senyap je..kalo kene kjaan bwh tadbiran BN yg buat bende ini, huh, mau 1 donia depa punya spin kata BN zalim, kejam n sgl mcm tudohan la...

Fatwa xkuar ke org tua utk mnghalalkn demo kat Mekah n Madinah pulak? sbb fatwa sesat org tua inila ramai penganut PAS dah makin xjumpa jalan lurus...kalo majlis fatwa kat Malaysia pon org tua tu dok pelece, awat ..kjaan Arab Saudi hang xmau pelece pulak ke? Awat ?Teloq dah temasok ke dalam ka?

Tu la org tua..cakap main sedap ikot mulot , xmau guna akal kurniaan Ilahi...akhirnya musibah yg datang....

Aq dah xbole nak mnghormati org tua itu sbg ulamak...dah amat jauh terpesong, memesongkn org ramai pulak tuh...

Semoga org tua itu bertaubat n betolkn kekusutan yg dia mulakan sblm trlambat..syurga negara hny Allah yg tahu bkn kamu wahai org tua...

Tanpa Nama berkata... 10 Mei 2012 5:09 PTG

al fandani cuba minta tolong sama al juburi la, untung sabut tenggelam, ops khilaf la, untuk batu tenggelam

Tanpa Nama berkata... 10 Mei 2012 5:36 PTG

Blog Pena Minang dah kene hack laa tuan. Dari semalam cuba masuk tapi tak dapat. Kesian. Baca kat AIDC ... baru saya tahu. Tuan pun kena hati2 sebab pakatan ni mula meroyan tahap gaban. Silap2 pun kena hack juga. Mana lagi nak dapat info2 terkini. Kesian le kat kami ni rakyat marhaen. Hati2 ya tuan.

Tenggiling berkata... 10 Mei 2012 11:42 PTG

Memang mahaSEWEL dan konco nya tu tak boleh dimaafkan atas perbuatan nya tu. Mereka adalah manusia manusia zalim yang mencemarkan tanah suci dan menganiaya r ayat kita yang nak buat ibadah haji dan umrah.
Kita umat Islam harus menolak mentah mentah mereka ini dan seboleh kita pastikan mereka mendapat hukuman setimpal atas kezaliman mereka.

Tenggiling berkata... 11 Mei 2012 12:05 PG

Tengok muka pun tau, ni mukadam pun tak lancar.

Tanpa Nama berkata... 11 Mei 2012 10:00 PG

nanti tengokla ada orang yang merayu tahap gaban mintak di selamatkan
mintak tolong pada sape??? pada kerajaan,, kerajaan sape?? bn jugakkk
kalau betol bende nih jadi..kita tengok ape kata pas lepas ni

Tanpa Nama berkata... 11 Mei 2012 10:24 PG

habis nanti kalau btul kena hukuman...
apa status dia nie....
dewan fatwa pas kata syahid juga ke....

Tanpa Nama berkata... 12 Mei 2012 1:52 PG

arab saudi bukan negara demokrasi, dan pencinta demokrasi pasti d hukum seberatnya. mempromosikan demokrasi sama tuduhannya cuba mengulingkan pemerintah keluarga beraja. berani buat, lu tanggunglah sendiri, harap kerajaan jangan bazirkan duit cukai aku hantar atase perundangan membela pengkhianat ini, sesungguhnya aku tak akan pangkah dacing jika kerajaan hntr org membela lakhnat nie. biar dia sendiri merasa bagaimana indahnya hidup d penjara kat tgh gurun thahlud... lokasi penjara khas utk pejuang demokrasi d arab saudi

Juventus Loculus berkata... 12 Mei 2012 2:56 PG

aku tak kesah...kalau arab saudi pancung pun memang salah depa...heret sekali anak tantawi dan anak Nik Najis..minta tolong le kat ambiga

Tanpa Nama berkata... 12 Mei 2012 1:12 PTG

tangkap je dan hantar kat arab saudi.....biar depa putuskan hukumam nya
aku rasa ilang kepala budak ni.....bodo...!

safleyadmad berkata... 12 Mei 2012 5:55 PTG

PENCACAI slalunya akan rugi esp utk kes membabi buta camnie.

Berani-buat-berani-tanggung!!

Tanpa Nama berkata... 12 Mei 2012 6:56 PTG

hahaha.mati syahid lah kot.dpt msuk syurga ko-nek najis.wahai pas,fuckatan moh lah duk marayu meleleh air kencing mntak tlg bebaskn itu mahasewel.anunuk iblis-him p htar anak ko skali g sne..xpyah pncung..bg siat2 kulit bg ko ngn bini ko mkn.

Tanpa Nama berkata... 12 Mei 2012 7:51 PTG

Macam biasalah beb! Nik adjust n konco2nya misti salahkan UMNO,diaorang cuci tangan!Padan muka budaktu/keluarganya.Suruh belajar yg gmakan taik u sape suruh!Dengar cakap enggang,makan buah belolok,dengar cakap PEMBANGKANG,LU SENDIRI TERJUN LUBUK! kesian!

Tanpa Nama berkata... 13 Mei 2012 5:41 PTG

Buar demostrasi di Makkah konon, orang Arab tinggal di Makkah tidak tahu ada demostrasi pun.

Tanpa Nama berkata... 13 Mei 2012 11:08 PTG

kepala butuh laaa puak2 amnoporno hampa dah takdak modai dah,laaa ni aku tengok talihayat hidup hampa ni selain dari bur....t,dah tak ada dah.ada ka puak bersih tu dok belarak macam kat dataran merdeka,yang arab tu nak marah sangat.bangang punya stament,sebab tu kata puak2 hampa langsung tak boleh pakai,patut laaa dr mahadit kata orang cerdik tak sokong amnoporno,yang ada ni puak2 banggang kesemua.

Tanpa Nama berkata... 14 Mei 2012 9:41 PG

siap tengok talihayat tu...wakakaka..
orang cerdik tapi buta jer yang dok sokong pembangkang...
orang yang cerdik dan celik jer yang dok sokong umno..
ko tanya la pak arab tu napa depa dok marah sangat??
kalau dapat tangkap habisla mamat tuu..ngeeeee!!!

praha2 berkata... 15 Mei 2012 3:02 PTG

jangan dio soran jo. mano yang lain tu? kan mereko semuo ahli pas pis pus. tangkap semuo dan dihukum lah apo lagi pancung. kalo ramai lagi elok ini satu pengajaran kepado pas pis pus. kalo dio dah balik kosini pDRM mosti tangkap dan hantar balek ke Saudi untuk dibicarokan.

Tanpa Nama berkata... 15 Mei 2012 9:22 PTG

fuyooo..boleh mati syahid tuuu.. nak takut apa.. itu yg ditunggu2 puak2 Pas ni.... muhahahaaa... takebeeerrrr Passsss...........

Tanpa Nama berkata... 16 Mei 2012 5:07 PTG

awat ramai sgt nak jadi politician semenjak dua menjak ni..taksub sungguh la dgn pemimpin..yg lagi kelakar tu, jadi alat puak kafirun secara terang-terangan tapi tak sedar rasa diri betul..aduss..mmg tk blh wat ape dah weeii..rosak2..ISA patut di kaji semula la aku rasa

Tanpa Nama berkata... 16 Mei 2012 10:52 PTG

ade ke berita dlm surat khabar saudi mengatakan mamat nie di buru atas kesalahan bughah. Bukan tak percaya tp kena ada bukti dulu polis buru budak bughah wal baghal nie.
ty

Tanpa Nama berkata... 16 Mei 2012 11:58 PTG

Baru la puas orang pas tak dapat hukum hudut di malaysia dapat kat arab saodi.ini semua salah UMNO.mana penjilat2,anjing pas salak sangatla bodooooooooooooo punya olang.

Catat Ulasan