Khamis, 3 Mei 2012

GEMPAR! Bukti Gerakan Kristianisasi Di Sebalik #BERSIH ?

Apa pandangan pembaca mengenai gambar ini?







Sebenarnya kelibat mamat berjubah dalam gambar di atas juga pernah dirakam ketika demo anti PTPTN di Dataran Merdeka di sini (http://mymassa.blogspot.com/2012/04/gerakan-kristianisasi-mahasiswa-di.html).


Sudah terang lagi bersuluh!


*Di Malaysia, rakyat bebas menganut agama masing-masing dengan aman dan damai. Namun bukan Islam tak boleh menyebarkan agama mereka kepada orang Islam. Kalau dah pakai jubah macam ni, berarak di khalayak ramai dengan lambang salib besar di payung, bukan sebarkan Kristian ke? PAS sudah tersesat jauh apabila menyertai BERSIH.

9 comments:

Tenggiling berkata... 3 Mei 2012 1:34 PTG

Nik Aziz dan Hadi kata dia takde kat situ, dia tak nampak benda tu berlaku. Gambar tu fitnah UMNO untuk burukkan pembangkang. Itu lah jawapan standard yang akan dikeluarkan mereka jika ditanya.
Betullah tu, kamu berdua dah tua. Tak larat dah nak berarak macam tu. Kita pun maklum. Tapi kalau dah tak nampak di mata kepala, janganlah kau butakan mata hati kau tu pulak.
Kau selalu tegur orang sana sini pasal kau rasa kau pandai, tapi bila kau sendiri kena tegur, melenting pulak. Apa punya guru kau ni.

Ahmad Shukri Mokhtar berkata... 3 Mei 2012 1:47 PTG

sbnarnya dorang berdua ni anak didik N. Ajis. Org tua kutuk tu sememangnya sorang paderi. Nama penuhnya pok jon najis.. Paderi umum di kelantan. Bukan islam tau? Korang dah lama tertipu..

Tanpa Nama berkata... 3 Mei 2012 2:14 PTG

rupa paderi betul elok lagi..ni saja je ni

Tanpa Nama berkata... 3 Mei 2012 11:18 PTG

wahai nik ajis..kau muhasabah diri kau lah..berhenti serta merta dari memecahkan umat islam di negara ni dengan fatwa2 sesat kau...jangan ingat kau sorang yg menerima pendidikan agama dari mak bapak..anutan kamu sekarang makin banyak yg nampak tak selari dengan amalan yg umat islam majoriti di malaysia ini anuti...kerana tiada siapa yg berani tegur kau maka kau jadi makin mengila sehingga lupa diri kau pun manusia biasa yg tidak terlepas dari membuat dosa...KAU BUKAN ULAMAK..BUKAN WALI DAN BUKAN NABI...KAU SEDAR NIK AJIS KAU CUMA HAMBA ALLAH YANG DHAIFF!!!!

Tanpa Nama berkata... 6 Mei 2012 12:21 PG

nik aziz kata apapun dah tak guna ,dia pun tak sempat pru13 insyaalah dia pergi dulu,

Tanpa Nama berkata... 6 Mei 2012 9:36 PG

Janagnlah cakap aje sebab blog ini tak dapat kesan identiti kamu. Saya berasa malu dengan sikap para penulis blog ini. Kita sebagai rakyat malaysia yang beragama islam, tidak baik menfitnah dan mengata pada orang tua (nik Aziz)

Tanpa Nama berkata... 6 Mei 2012 11:05 PG

Pigi dah, gambar orang hidup lagi dikalung bunga mcm hindu mengingati orang mati. Siapa yang lakukan.

Tanpa Nama berkata... 9 Mei 2012 1:20 PG

dia sebenarnya SB menyamar dalam kumpulan bersih....kakakaka

Tanpa Nama berkata... 10 Mei 2012 1:11 PG

nik aziz..hang nih aku nak cakap pun susah ..tak cakap lagi susah.
hang lahir zaman keris ke parang kontot. hang jgn pikir hang teror agama lebih dari org sampai hang jadik rabun jiwa...
jap hang kata Allah mencarut...
Rusuhan rosak harta bendapun hang kata halal..
Kapir baca quran utk org islampun kau kata ok..beres...
org kapir masuk mesjid ..surau ..senaman seksipun hang kata ok..
Org sana tipu..sini tipu...semua orang yg tipu...

banyak lagi fatwa2 yg hang keluarkan ...yg ta penah aku tahu dan diberitahu oleh ustat masa aku sekolah..atau dgar ceramah agama dulu2..
Markas arqam kat kg aku pun dulu ta cakap mcm hang cakap..
macam2 la hang nih...

hang ni sebenarnya org tua yg hampir nyanyuk yg ta boleh kene tegur pasal hang rasa hang teror lebih dari mana2 org kat malaysia nih,,sampai hang lupa generasi baru atau hang pikir generasi baru tak blajar mcm hang blajar..

hello nik aziz...generasi skarang kalu nak pi mekah beberapa jam aje untuk menimba illmu..dan dengan kaedah jauh lebih maju dalam mencari ilmu..cepat mudah dan tepat..

hang dulu naik sampan berapa bulan sampei weeeeeiiii....budak

Catat Ulasan