Rabu, 18 April 2012

'Peluru' Yang Boleh Buatkan Adam Adli Dan Rakan-rakan Berundur Dari Dataran Merdeka.

Cuba tengok gambar ni.



Eh...kad kawin la. Siapa yang kahwin tu?



Khalid Ismath rupanya. Salah seorang ahli kumpulan perusuh. Dia kahwin 21 April ni kan.


Si Khalid Ismath ni suka buat kacau tempat orang lain. Apa kata kita buat kacau kat kenduri dia pulak. Hehe. Best tu.


*Si Khalid ni Khalid ni kahwin pakai duit PTPTN ke? Banyak duit mamat syiah ni ye.

24 comments:

Tanpa Nama berkata... 18 April 2012 10:27 PG

Pasang khemah duduk kat umah bakal bini dia amacam?khemah luar rumah
Kawasan luar rumah kan hal rakyat boleh pasang khemah sesuka hati kan?pastu bantah ptptn masa dia menikah ke hidup hidup mansuh masuh khalid khalid bodoh bodoh...dia kawin pakai duit ptptn ke mak bapak tanggung?

Tanpa Nama berkata... 18 April 2012 10:28 PG

eh eh belum kahwin dah sentuh sentuh pulak yer...jangan2 dah dah dah

Tanpa Nama berkata... 18 April 2012 10:30 PG

SEMUA BLOGGER DIJEMPUT DI LUAR KHEMAH KAHWIN SAUDARA KITA NE UNTUK KITA SOKONG PERJUANGAN DIA MENENTANG PTPTN...KAHWIN BOLEH BYR UTANG TAK LER LA PULAK ADDDOI...MAKE SURE BERKHEMAH DI LUAR KAWASAN TEMPAT DIA KAHWIN TAU...RISALAH2 TU EDAR KAT PINTU MASUK AJER...PUCHONG BUKAN JAUH PUN...

Tanpa Nama berkata... 18 April 2012 10:33 PG

jom2 ramai2 jom demo depan umah dia... pls la.. aku nak ikut sama demo depan umah dia...

Tanpa Nama berkata... 18 April 2012 10:34 PG

Khalid Ismath nie kawin betul-betul ke kawin mut'ah stail syiah. Kalau mut'ah,nak join skali boleh x?

Tanpa Nama berkata... 18 April 2012 10:35 PG

jom kite ramai2 berkampung kat umah die..baru die tau n rase ape orang lain rasa...

Tanpa Nama berkata... 18 April 2012 10:40 PG

JOM WAR-WARKAN...biar depa rasa mcmana rasanya kalo ado org demo kat tempat dia pulak...kata hebat..jgnlah panggil RELA, RELA tu kan bawah BN..panggillah Polis Singapore, minta bantuan DAP jaga majlis kawin dia tu, betul tak betol betol betol

Tanpa Nama berkata... 18 April 2012 10:43 PG

eh? bapak dia kata tak cukup duit? dia pulak masih belajar? kahwin pulak? apsal tak kumpul duit dulu? dari mana dapat duit utk majlis kahwin?

jika 21 april majlis perkahwinan, dah nikah ke? bila nikah? jika 21april baru nak nikah, boleh pulak peluk camtu waktu org lain tgh solat?

Tanpa Nama berkata... 18 April 2012 10:54 PG

Wow...xkawin lagi dah bole pelok2 bakal isteri...ini ke yg di katakn pejuang Islam...ooo kalo sblh depa semua bole, halal tapi kalo sblh BNyg buat haram , berdosa , xmasok sorga...

Cakap xserupa bikin...nak ngajor org len wat mende betol , diri sendiri la yg kena lurus n betol dulu...

Haktuiii..kahak kahak..

Tanpa Nama berkata... 18 April 2012 10:56 PG

Mamat Syiah tu bro. Kawin ngan x kawin sama je. Kalau kawin mutaah murah sket. Belum kawin dah bleh geli2.

Tanpa Nama berkata... 18 April 2012 10:58 PG

muka khalid samad dgn bakal bini atau pun dah jadi bini macam rumah tak siap itu sebab akal pun tak sukup siap & adam adli tu pun sama tak berapa pandai tapi dapat peluang belajar kerana kerajaan BN dan UMNO yang berusha banyakkan IPTS dan IPTA. Kalau aku teliti ucapan yang dia buat buatpun sebenarnya idea revolusi hampas je.

Tanpa Nama berkata... 18 April 2012 11:06 PG

hutang tak nak bayar tapi pantat pandai plak ko nak celop...

musibat punya lakhanat syiah...

pejuang hamas...

abe berkata... 18 April 2012 11:24 PG

dia dah rasa dulu "barang" baik awek dia punyer...cikgu anuwar tu yang ajaq..ada dia kisah ajaran islam?????majlis kawin tu cuma nak bagi tau mak bapak dia ajer...esok lusa bleh pas kat adam ali pulak bini dia...kmdn blh kongsi "barang" bini dia tu nganorang lain. bila dah bermasalah, bw jumpa ostad bad untuk kuliah jam 3 pagi......hantu tul ko khalid...

Tanpa Nama berkata... 18 April 2012 11:40 PG

...aku tumpang simpati kat bakal isteri dan mentua si Khalid ni.
Entah-entah dia org pun tak tau yang si khalid ni penganut....Kita tunggu dan lihat jer lah dari luar khemah...

Tanpa Nama berkata... 18 April 2012 12:22 PTG

Aku terima nikahnya NURUL JANNAH BINTI AZIZ dengan maskawinnya PERCUMA sebagaimana tuntutan kami pada PTPTN.......kah... kah....kah.....

Tanpa Nama berkata... 18 April 2012 1:01 PTG

Untung jugak dapat bini mithali .. pakai tudung labuh lagi ... boleh jadi ustazah pilihan ...

tak perlu lah komen banyak-2 .. sekurang-2nya mereka bernikah supaya hubungan itu halal ...

K'9999

TEAM FM2010 berkata... 18 April 2012 2:27 PTG

Saudara Khalid dan Jannah dh sah sbg suami isteri la bro...ko agak2 la nk fitnah @ buruk sangka...jgn menabahkn dosa je...dia ni akad nikah xslp sy 2 minggu yg lps.

Tanpa Nama berkata... 18 April 2012 2:39 PTG

Aljuburi nikahkan ke atau Hadi Awang atau LGE? majlis semua free kot... org yg sewakan khemah, masak nasi, lauk-pauk...takut dia minta Perrrrrriii mcm PTPTN...Hati2, kad kawin tu bayar ke free..hehe. Kawinlah cepat2...kurang sikit meroyan tengah jalan...tp hati2 klau jumpa abg nuar...takut yg dikendong meleleh2 yg dijinjing ter gelebeh2...Selamat Pengantin Baru...

Tanpa Nama berkata... 18 April 2012 2:43 PTG

Lawak la korang team mahasewel. Tak boleh fitnah @ buruk sangka kat Khalid tapi Khalid boleh suka hati fitnah pemimpin negara. Kepala butuh la nak cerita pasal dosa pahala dengan mahasewel @ mahasyiah macam Khalid ni.

Tanpa Nama berkata... 18 April 2012 6:40 PTG

mmg dasar mahabaruwa.

Tanpa Nama berkata... 20 April 2012 9:32 PG

aik...dieorg ni dh akad nikh ke blom sbrnya..

Tanpa Nama berkata... 20 April 2012 10:04 PTG

x yah akad pun x pe ..

Tanpa Nama berkata... 24 April 2012 5:27 PTG

tu ari aku tengok video bapak dia kata anak kesayangan dia ni tak cukup duit. Tu pasal dia sokong anak kesayangan dia ni nk mansuhkn ptptn. Tapi masih belajar, bole plak kahwin? Patutlah nk mansuhkn ptptn, sbb dh terpakai duit ptptn tu utk kahwin. Pas tu, tk mampu nk bayar dia pun sokonglah mahasewel2 tu!

Tanpa Nama berkata... 7 Mei 2012 11:30 PTG

kahwin memang lah 21 aprilll... ko kena lah tanya dier dier nikah bilew ??aper kew bodo nyew ko nie...hehe... orang kawen tp law x nikah mne nk halal lagi...tp kalau ko da nikah tp x wat kenduri kawin lg halal da kot..hehehe..cube ko tnye dier sat ...hehehe

Catat Ulasan