Isnin, 30 April 2012

Mistik! Gambar Jin Islam Tolong Demonstrasi #bersih Berjaya Dirakam.

Inilah gambar yang disebarkan di facebook penyokong pembangkang seolah-olah BERSIH 3.0 mencapai matlamat mengumpulkan rakyat Malaysia seramai 500,000 orang.



Pelik bin ajaib, sepanjang 28 April, tiada siapa yang berjaya memasuk padang Dataran Merdeka. Bagaimana pembangkang boleh tangkap gambar ini?


*Pandai betul puak-puak pembangkang ni pakai khadam @ jin Islam. Sampai boleh suruh pakai baju kuning dan berarak ke Dataran Merdeka!

10 comments:

Tanpa Nama berkata... 30 April 2012 6:51 PG

imam mahadi anwar dan nabi nik ajis ada muzizat

are din berkata... 30 April 2012 11:35 PG

fotoshop....

Tanpa Nama berkata... 30 April 2012 3:34 PTG

bendera bersih dah sama besar ngan bagunan abdul samad...tak ke gila tu...bangsat betul puak2 ni.

Tanpa Nama berkata... 30 April 2012 4:14 PTG

hk ada pokok hilang trus kna tindih ngan gambo...nk edit pn biar logik...hehehe

Tanpa Nama berkata... 30 April 2012 6:18 PTG

PARTI KENCING RAKYAT DAN PARTI AJARAN SESAT

Tenggiling berkata... 30 April 2012 6:48 PTG

Sekarang memang tak mustahil perkara macam ni. Sebenarnya jin pun tak boleh nak buat macam tu. Ini semua kerja manusia yang pandai teknologi IT tapi mempunyai hati busuk dan berniat jahat. Apa pun boleh buat dengan teknologi sekarang.
Persoalannya sudahkah Ambiga sebarkan gambar ni ke serata dunia untuk menipu penduduk dunia tentang BERSIH 3?
Kalau Sudah, tindakan perundangan harus diambil kepada mereka yang melakukannya kerana ia adalah satu PENIPUAN GLOBAL yang memudaratkan MALAYSIA.

Tanpa Nama berkata... 30 April 2012 10:02 PTG

puak2 mu ni bengong belako....bnda molek ke 2,,xkan puak2 mu nk sokong kerajaan hok tipu rakyat...ada akalpk la kwnnn

Tanpa Nama berkata... 30 April 2012 11:04 PTG

Bersih 3.0 kurap...

Tanpa Nama berkata... 30 April 2012 11:57 PTG

alamak sg gombak xnak kasi penoh ka?

Tanpa Nama berkata... 1 Mei 2012 2:01 PG

aku rasa semut ajer tuh yg memenuhi KL...ish, cuba tgk betul2, semut kan ? Kan ?..

Catat Ulasan