Ahad, 29 April 2012

GEMPAR! Video Insiden Mistik Yang Dirakam Semasa #bersih 3.0

Semalam MyMassa ada menunjukkan gambar lelaki misteri ini.

Hari ini MyMassa ingin berkongsi video mistik pula.

video


Dalam video ini perusuh BERSIH mendakwa polis melanggar orang awam sehingga mati.

Fitnah ini bukan sahaja disebarkan semasa kejadian (seperti dalam) video, malah ketika berlangsung penyebaran fitnah secara besar-besaran oleh penyokong pembangkang bahawa punca kereta polis dirosakkan kerana melanggar orang awam.

Jadi mana unsur mistiknya? Ianya terletak kepada pemerhatian anda dalam video di atas.

Adakah anda lihat sesiapa di bawah kereta polis tersebut? Kalau tiada, mana perginya mayat orang awam seperti didakawa oleh penyokong pembangkang? Adakah mereka melihat polis langgar 'HANTU'???

Sampai sekarang ianya masih menjadi misteri......

Jangan biarkan hidup anda diselubungi misteri fitnah pembangkang. Sebarkan posting ini untuk menjawab tuduhan jahat pembangkang di facebook atau twitter.


*Macam mana kereta polis tak kemalangan kalau bawa kereta dengan cermin pecah dihentak perusuh BERSIH 3.0. Itupun pembangkang masih nak salahkan polis dengan sebarkan fitnah polis langgar orang.

50 comments:

Tanpa Nama berkata... 29 April 2012 5:23 PTG

Pada pandangan aku selepas tengok video klip ni, bukan saja kereta polis tu pi rempuh orang ramai, kereta polis tu dah teruk kena lanyak, hentak, cermin pecah depan dengan tepi driver. Pemandu mungkin cedera parah kena baling dengan objek keras. Cedera hilang kawalan. Pemfitnah dari grup pakatan-ambiga-golongan-'muslimin'-confirm-ke-syurga-asalkan-pangkah-PAS ni tuduh kata ada orang bawah kereta. Jahat tak jahat angkat-angkat tak ada orang pun. Yang darah pulak atas lantai pulak, puak2 penjilat bijik ambiga ni pi belasah Jurukamera TV Al Hijrah yang nak menolong jangan pukul driver polis yang memang dah cedera dah tu. Tapi, disebabkan oleh ajaran Islam versi pukimak-PAS-confirm-masuk-syurga-ni-PKR-DAP ni, maka fatwa puak2 trilogi menghalalkan boleh belasah boleh bertindak ganas boleh buat apa saja. Aku tengok bukan BERSIH 3.0 ni bersih, jijik kotor. Yer tahu, ada tindakan goverment yang nampak tak betul, pincang dan sebahagian yang korup, tetapi cara begini bukan cara yang di bawah oleh Junjungan Yang Mulia, iaitu Rasulullah SAW dan Islam sendiri.

Review THE AVENGERS (klik sini) berkata... 29 April 2012 5:33 PTG

realitinya, Bersih 3.0 adalah permainan bodoh pembangkang

Tanpa Nama berkata... 29 April 2012 6:00 PTG

tapi yg paling bodo ialah pencacai2 yg diupah buat demo tu....BODDO!!

Tanpa Nama berkata... 29 April 2012 9:20 PTG

kenapa mreka bodo? sebab tak cerdik dengar cakap pemimpin yg tak................

Tanpa Nama berkata... 29 April 2012 9:59 PTG

memang niat mereka utk timbulkan huru hara....

Tanpa Nama berkata... 29 April 2012 10:03 PTG

Dalam Harakah mereka kata polis bawa kereta dengan laju dan melanggar 3 orang termasok seorang wanita cina yang terperosok bawah kereta. Itu sebab mereka terbalikkan kereta itu untuk mengeluarkan mangsa bawah kereta. Sebaliknya dalam video tersebut tak ada mangsa yang kena langgar sebaliknya polis dan wartawan kena belasah teruk. Akhbar Harakah Pas sebuah parti islam sanggup memfitnah dan membohongi rakyat. Nauzubillah...

Tanpa Nama berkata... 29 April 2012 10:06 PTG

Bershit yg BONGGGGOOOOKKKKKKKLA>

Tanpa Nama berkata... 29 April 2012 10:31 PTG

Kesian diorang ni kekurangan kasih sayang rupanya.. Ikut idol dia latu Bapok Anwar.. Kesian ernyokongnya yg sangkakan permata rupanya taik rupanya..

Tanpa Nama berkata... 29 April 2012 10:37 PTG

berani betui polis tu sanggup sabar...kalau aku aku tekan minyak ..rempuh beruk makye tu semua...klu aku mati pun kurang2 ada 5,6 ekor beruk mati sama......tahniah pada polis yg penyabar...andalah wira

sunan muria berkata... 29 April 2012 10:53 PTG

Mereka yang join demo tu adalah insan yang telah mati hati dan akal budi sbb tu giler meroyan nak cuba gulingkan kerajaan sedia ada kononnya kerajaan yang ada adalah kerajaan yang zalim.Anuar dah semakin terdesak sejak PRU12 lagi pelbagai cara telah direncana utk mengambilalih kerajaan yang sah ini.Ini semua dilakukan dek kerana pelaburan asing yang melabur utk menaikan Anuar sebagai PM mula terdesak kerana apa yg dirancang masih belum terhasil lagi malah PRU13 pula hampir mengambil tempatnya.

acidad berkata... 29 April 2012 11:42 PTG

kalau pengotor nak jadi bersih kena bersihkan diri sendiri dahulu barulah bersiih namanya.ini tidak sendiri bau taik sibuk marah orang lain...ini bukannya bersih 3.0 ini bahalul 100/100 ahahahaha..

Tanpa Nama berkata... 30 April 2012 11:19 PG

Ya wiranya dalam situsai ini ialah PDRM... Tahniah... Yang sasaunya, yg baju kuning...

Tanpa Nama berkata... 30 April 2012 2:48 PTG

Tahniah PDRM..jika terkorban pun berbaloi sb mempertahankan keamanan....Mohon sangat pada semua Umat Islam nilailah dengan pandangan hati..adakah layak PAS ini untuk memimpin negara,yg 2 tu x pyh ckp lah.

Tanpa Nama berkata... 1 Mei 2012 1:08 PG

Kepada semua yang benci kepada keganasan bershit & parti pembangkang...jom let's our voice be heard. Let's say out loud that kita sokong dan sanjung tinggi PDRM dan benci Bershit..Ambiga, Anwar Peliwat, Azmin pelacur bini, komunis Sabu....tolong create satu site untuk ini

mdmdmd berkata... 1 Mei 2012 1:11 PG

PAS parti yang patut dikuburkan. Mana pernah buat jasa kepada orang islam. Kalau dengan kapiaq sampai londeh kain seluaq..

Bangga dengan maki caci, fitnah, menghasut dan meprovokasi dan paling x boleh pakai menipu. Ada wartawan penipu, haramkah penipu...dan mursyidur yang dah tipu rakyat kelantan 22 tahun.

Bagi peluang kepada PAS bererti menyusahkan anak cucu dimasa akan datang.

Tanpa Nama berkata... 1 Mei 2012 2:14 PG

dengan adenya bersih 3.0.. maka dengan rasminya ramai dah menyampah dengan politik kotor pembangkang.. banyak keburukan dari kebaikan.. kerja yg wajib dijanjikan TIDAK dilaksanakan, lagi nak huru-harakan rakyat.

Tanpa Nama berkata... 1 Mei 2012 3:02 PG

teruk betul fitnah masa skarang...takkan video tu pun photoshop jg kalau dah terang2 mmg takde org pun kat bawah kereta tu. Yang teruk kena bantai oleh pejuang Bersih la sangat tu ialah jurukamera dgn polis. Terdengar suara ppuan menjerit "ada orang bawah tu" pun sanggup jerit mcm ayam nak berak. Mata dia kat mana sebenarnya tak tengok betul2. Menjerit melalak takde adab santun ppuan. Memalukan...sanggup jadi pgkianat bangsa pada pekara yang mereka sendiri pun tak tahu apa matlamat sebenarnya bersih ni diadakan. Saya tak faham apa sebenarnya dorang ni nak.Ni ke namanya AMAN....aman ler sangat.

Tanpa Nama berkata... 1 Mei 2012 5:22 PG

nih semua pencacai pembangkang . nak sgt pegang malaysia sampai sanggup gunakan agama sebagai cara nak dptkan malaysia . pastuh hasut student2 suh bangkang kerajaan . tp dy tak tau ta smua peajar bodoh mcm bdk2 akademik freedom tuh ! takkan lah kerajaan na bg kau bljar free wei ! baik kau g masuk u ke kerjaan bg duit kau g lah wat modal beniaga jual bendera ke apa ! kalau dpt ptptn pun student2 wat beli benda ngarut nih kan dpt free wei ? tu ta leh pk??besok anak ko study na bg dorg pakai wet apa?? wat daun?? adoi ! org melayu pun ramai ta reti bersyukur dok sokong pembangkang . tp br1m sanggup beratur nk dptkan ! asal kat ambiga dorg minta air minirel jeh ! hahaha minta ah ambiga bg kau sorg2 7 8 ratus ! bodoh punya parti pembangkang !

Tanpa Nama berkata... 1 Mei 2012 6:03 PTG

Dalam PKR ada Nuar, Dalam PAS ada Nik Aziz. Penyokong macam beruk sama macam pemmimpin dia juga.Sial betul.....

Tanpa Nama berkata... 1 Mei 2012 8:45 PTG

member aku lagi dasat.Dalam facebook dia sarankan buat Bersih 4.0 pulak untuk tumbangkan kerajaan BN melalui rusuhan jalanan.Alasan dia pilihanraya takkan memberi kemenangan pada PR.....GANAS betul diaorang ni,mudah diperbodoh oleh orang yg gila kuasa....

Tanpa Nama berkata... 1 Mei 2012 11:20 PTG

kenali mereka2 yg ikut demo bersih,sama2kita bersihkan mereka dari bumi malaysia

Tanpa Nama berkata... 2 Mei 2012 12:29 PG

Golongan PR adalah sangat taksub kepada parti dan pemimpin mereka. Untuk matlamat menghalalkan cara mereka sanggup kecoh, bohong, samseng, kejam dan bermacam lagi.Kita akui kerajaan memang tak perfect tapi pembangkang lagi teruk. Kalau dah sekali berlaku huru hara perkauman dan sebagainya di malaysia ini, semua orang akan merana, tak kira Melayu dan lain-lain bangsa. Kalau betul setakat duduk membantah apa kejadahnya sampai perlakuan kejam ala binatang dipamerkan? Maknanya dan hakikatnya PR aka pembangkang ini penuh dengan penipuan, sabotaj, zalim dan penting diri sendiri. Wahai penjawat awam dan guru-guru yang sokong PR, anda telah membuat pilihan tepat jika menolak PR yang tidak menepati janji, pembohong, gila kuasa dan bermacam kejelikan lagi.. Kerajaan tak pernah sekat harakah dan suara keadilan walaupun ada kuasa, tapi PR dah menyekat Utusan dan TV3 walaupun belum berkuasa.. Siapakah yang lebih telus dan bebas mengambilkira siuasi di atas? pikirlah baik-baik, bangsa asing memang sangat suka untuk sokong PR kerana mereka akan dapat hak yang sama seperti bumiputera. Cuba tiada sebab ini...adakah mereka akan sokong?????

Tanpa Nama berkata... 2 Mei 2012 8:01 PG

Aku ada kawan seorang kaum Cina,dia marah sangat kat BERSEH 3,sampaikan dia kata AKU YANG MAKAN BABI NI PUN,PERANGAI X SEBABI PENDEMO U,sambil menendang kerusi depan aku,terkejut aku,aku terpesona dengan hujah patriotik beliau untuk membela negara!

Tanpa Nama berkata... 2 Mei 2012 11:12 PG

MALANG SUNGGUH ORANG MELAYU....ADA HATI, ADA PERASAAN, ADA IMAN, ADA KEKUATAN, ADA SEGALA2NYA....TAPI KALAU TAK ADA AKAL...TAK BERGUNA...

Tanpa Nama berkata... 2 Mei 2012 4:43 PTG

Jangan haraplah lepas ni parti rakyat dapat undi aku, bodohnya aku pada PRU12 dulu

Tanpa Nama berkata... 2 Mei 2012 8:30 PTG

Kenapa mereka pakai warna KUNING sebab idea Anwar yang suka LUBANG KUNYIT yang warna kuning

Tanpa Nama berkata... 2 Mei 2012 10:41 PTG

Pndai la u,,nuar mmg ska kaler kuning. BERSIH apa cm tu mkin KOTOR adalh....

williamwee berkata... 3 Mei 2012 8:20 PG

ggrrrrrr geram bila tenguk video ni.Babi punya Ambiga, pukimak punya anwar, latnatullah punya Nik Aziz n Hadi Awang....

manjung (TIBAI) berkata... 3 Mei 2012 12:19 PTG

macam sial la pualk2 ni...kalau meletop kereta polis tu ok gak biar mampos anak2 haram kat situ...

Tanpa Nama berkata... 3 Mei 2012 2:12 PTG

kerajaan patut hukum dah ambiga dgn anuar tu
tapi kenapa mesti berlembut dengan depa!!!
ni semua salah kerajaan la jugak
sampai naik lemak dah anak2 haram ni semua

Tanpa Nama berkata... 4 Mei 2012 5:43 PG

aku dpt info dr anggota polis sendiri yg mereka tidak dibekalkn dgn pistol peluru hidup.aku x dpt bayangkn kalaulah mereka dibekalkn dgn peluru hidup ntah beratus org mati katak kna tembak.Pendek kata sume yg terlibat dgn BEERSHIT 3.0 ni mcm akai takdak (pinjam ayat abah kwn aku)..

Tanpa Nama berkata... 4 Mei 2012 1:06 PTG

kuatkuasakan ISA kembali. tangkap lahanat - lahanat yang cuba huru harakan negara ni. kami cintakan MALAYSIA. sedih tengok bangsa sendiri, bertudung, berkopiah sertai perhimpunan KOTOR yang dikatakan bersih tu.

Tanpa Nama berkata... 4 Mei 2012 8:20 PTG

saya bukan melayu tapi org malaysia...yang sedihnya kebanyakan pendemo trdiri daripada belia melayu
nampak sangat jadi alat kepada sesuatu pihak yang mahu melihat melayu berpecah,islam hancur di bumi malaysia.Melayu sepatutnya bangkit bersatu dalam satu kumpulan yang kuat menegakkan ISLAM dan kekalkan penguasaan politik malaysia..Apa yang dikhuatiri suatu masa nanti melayu malaysia akan jadi melayu singapura yang tiada punya apa apa suara.APAKAH KITA MAHU ISLAM! MELAYU LENYAP DI MALAYSIA? Kepada PM kita saya shorkan kembalikan ISA kalau mahu keharmonian,keamanan dan ketamadunan rakyat Malaysia berkekalan..

Tanpa Nama berkata... 4 Mei 2012 8:27 PTG

Saya tak dapat bayangkan camna kalau anwar ibrahim jd PM..rasanya impian kita untuk melihat Malaysia jadi negara Maju menjelang 2020 hanya angan2 .atau mungkin kita semua akan berbunuhan sesama sendiri dan akan jadi seperti mana negara2 asia barat yang jadi mangsa amerika yahudi..

Tanpa Nama berkata... 5 Mei 2012 3:15 PG

Awas...!!! klip vdeo tu dah pun diedit oleh pencacai2 umno utk tujuan yg jahat. Hrp anda rajin2 mcari klip vedio yg asal, dan nilai semula...

Tanpa Nama berkata... 5 Mei 2012 3:18 PTG

aku dah cari lain2 clip ... semua hampir sama malah ada yg lg detail..
dari pemerhatian aku dlm clip "Tayangan video kronologi Perhimpunan Bersih 3.0 " - YOU TUBE,

1. memang kereta tu yg kena lanyak cukup2
2. tak ada mangsa seperti yg didakwa sehingga kini sebaliknya polis yg menjadi mangsanya bersih

Awas...!!! rajin2 lah menipu semoga ada yg terpedaya ..

Tanpa Nama berkata... 5 Mei 2012 9:49 PTG

dorang yg join perhimpunan yg x berasas nie x sedar diri yg dorg selama nie membesr di Malaysia,mendapat ilmu di mlaysia dan dapat hidup dalam kemewahan di malaysia tempat lahir mereka sendr... knapa harus dorg huru hara kan negara kelahiran mereka sendri.. PIKIR2KAN LAH...

Tanpa Nama berkata... 5 Mei 2012 9:49 PTG

"diedit" lah video yang "asal" lah... aku rasa lebih baik pergi sendiri dan lihat dengan mata sendiri... lepastu buat lah kesimpulan sendiri... sekarang ini aku rasa susah nak cari yang benar, masing2 nak tegakkan "benang" masing2 walaupun "dah basah" (termasuklah aku)

Tanpa Nama berkata... 6 Mei 2012 10:37 PG

yg lelaki giler babi tu jerit2 ada org bawah100x ...sj nak bagi dgr org ramai, nak tuduh polis langgar...tup tup hantu yg kena langgar ...hahaha betul2 org ber SHIT tu giler babi...

Tanpa Nama berkata... 6 Mei 2012 9:18 PTG

tak ada orang bawah kereta !
tak ada yg mati kena rempuh , tak ada sesiapa bawah kereta tu !

yg aku tahu kreta polis tu dah kena serang teruk dari hujung jalan , sepanjang jalan dia kena baling objek , cermin pecah , kena baling kayu , helmet dan kun , cermin kereta tu dah pecah dan polis didalam tu dah berdarah kena serang

dia terbabas kerana dah separuh pitam , kalau tak diserang polis tu tak akan terbabas , siapa buat kereta tu terbabas ? setan BersHitlah !!

kalau benar ada orang dibawah tu , kenapa tak angkat ? mana orangnya ? kalau mati mana mayatnya ?

kalau betul ada orang terhimpit bawah kreta tu , kenapa lari ? terang benderang kereta tu terbalik , bawah tu tak ada apa ?

pembohong , pembohong dan pembohong ! itulah kerja pembangkang untuk menyelamatkan diri dari kutukan rakyat !

PRU akan datang , aku akan undi BN !!!!

Tanpa Nama berkata... 6 Mei 2012 11:48 PTG

memang puak2 bershit ni gila babi belaka. mereka dahagakan darah, terutama darah polis. yang pakai baju merah ( unit amal pas ) tu macam anjing yg terlepas dari kurungan. menyerbu ke arah polis. bodohnya orang melayu dari pas ni. malu aku, lihat perangai melayu yg membabi buta ikut telunjuk ambabiga, anwar gila dan azmin jamban ni!

Tanpa Nama berkata... 7 Mei 2012 12:03 PG

jangan harap PR nak dapat undi aku dan seluruh keluarga aku pada PRU nanti, aku akan pastikan semua keluarga aku akan sokong BN.kita tau BN skang pun bukan sempurna pun, tetapi bagi aku kita kene pilih yang mana yang kurang memudaratkan daripada yang merosakan spt PR ni.sah2 DAP and si Ambiga tu orang kapir. yang pertama bagi aku, mesti sokong ISLAM, kedua orang Melayu.So untuk BN, lepas ni kalau dapat tawan semula 5 negeri yg terlepas PRU lepas, diharap buat lah pertimbangan seadil-adilnya nanti untuk tawan hati rakyat semula dan jangan buat banyak masaalah lagi, masih belum terlambat. dan aku percaya puak2 PR ni, dapat menilai semula siapa seharusnya mereka pilih utk PRU akan datang.

wasalam, orang yg cintakan kedamaian bersama keluarganya.

Tanpa Nama berkata... 8 Mei 2012 1:29 PG

PRU 13 kali ni main jauh2 la pembangkang nk dapat undi....jgn mimpi la aku nak kasi undi sama calun ko orang....aku dh bagtau seluroh family aku..jgn bg 1 undi pun kat parti melaun aka PAS,DAP PKR......AKU MAU BN.......

Tanpa Nama berkata... 8 Mei 2012 11:34 PG

there is no one under the police car
why they shouting like there is or are somebody under the car

Tanpa Nama berkata... 10 Mei 2012 1:54 PTG

aku rasa nik aziz., anwar ibrahim and kroni2nye adalah bayangan dajal..tu sbbnye ape kenyataan2, fitnah2 mereka walaupon terbukti terang lagi bersuluh adalah fitnah, penipuan dan putar belit..pengikut2 mereka masih tetap sokong dan menyanjung mereka..

ape sumbangan nik aziz sehingga disanjung bagaikan NABI??
orang yang betul2 beriman, tawaduk dan suci tidak akan mengembar gemburkan amal ibadat yang dilakukan..setakat berjaga malam mendoakan rakyat kononya xpayah nk heboh 1dunia..

KZSO berkata... 10 Mei 2012 8:52 PTG

TERIMAKASIH HISHAMMUDDIN KERISPONDANMUDIN ATAS KEPONDANAN DAN KELEMBIKAN SEBAGAI MENTERI DALAM NEGERI YANG MENGATAKAN BERSIH3 BUKAN ANCAMAN KEPADA KESELAMATAN NEGARA!

UNDUR! UNDUR! KERISPONDANMUDIN UNDUR!

Tanpa Nama berkata... 11 Mei 2012 7:16 PTG

kan wat malu diri sendiri n parti sang parya tu....hhaahhhahahaaa cam sakaila......

Tanpa Nama berkata... 15 Mei 2012 8:36 PTG

lariiii....lariiiiii, tdi hantu yg kne lggar. ingatkan bershit tadiiiii kahkahkah

Tanpa Nama berkata... 16 Mei 2012 10:59 PTG

sedarlah wahai pengikut pakatan..korang secara automatik dah jadi pengkhianat bangsa.korang tak sedar yg korang dah masuk dalam permainan komunis..korang dah jadi bahan weii..sedarlah cepatt..adoihai wahai bangsa melayu..sedar cepat..lupakanlah siapa nak jadi pemimpin tu semua..kita dulukan bangsa dan agama kita dulu..lepas tu nak bergasak ke ape ke lantak korang la.

Tanpa Nama berkata... 16 Mei 2012 11:03 PTG

aku sokong kenyataan saudara kat atas tu..ISA perlu dikaji semula.baru sekrg rasa betapa perlunya ISA

Catat Ulasan