Rabu, 18 April 2012

GEMPAR!!! @Khalid_Ibrahim cuba BUNUH rakyat Selangor dengan SAMPAH! Jom #Bersih kan Selangor daripada Fuckatan!




Inilah hasilnya selepas kontrak pembersihan sampah Alam Flora ditamatkan demi untuk membuka ruang bisnes kepada kroni. Selepas beberapa hari pokok dipotong pun, sampahnya hanya dibiarkan bersepah dan reput di tengah-tengah jalanraya sehingga mengganggu lalu lintas!

Apa yang lebih membimbangkan, semenjak Kerajaan Fuckatan mengambil alih Selangor ini, kebanyakan lampu-lampu jalanraya dimatikan pada sebelah malam. Tidak pastilah sama ada mahu berjimat atau pun kerana tidak mempunyai hasil negeri yang mencukupi (sebab habis ditarah pemimpin fuckatan/hutang SYABAS), namun begitulah juga keadaannya di Jalan Dato Sharif Jajang, di Sg Merab ini.

Bayangkan jika orang luar yang tidak biasa melalui jalanraya ini pada sebelah malam dan terbabas melanggar batang-batang pokok yang besar itu! Tidak ke ini semua mengancam nyawa rakyat?!!

Nampaknya masalah sampah di Selangor kini bukan sahaja menyusahkan penduduk, malah kini sudah sampai ke tahap mendatangkan risiko kematian! Itu pun ada hati lagi hendak anjur perhimpunan Bersih dan tambah menyusahkan orang lain lagi. Bersihkan dulu negeri yang kau tadbir ini dulu Khalid DOLL oi!!

*Nasib baik ada banyak bendera BN kat situ...sejuk sikit hati bila memikirkan yang fuckatan bakal pupus di Selangor ini...

2 comments:

Tanpa Nama berkata... 18 April 2012 5:51 PTG

sampah dah menjadi siu semakin teruk la..kat tempat saya di gombak tu kubu kuat pkr tp xde jalan penyelesaian ke utk mengurangkan atau selesaikan masalah sampah ni? yang paling best skali ialah sampah tu betul2 dekat pintu masuk dewan yg mereka selalu adakan ceramah ataupun prog. lalu-lalang masuk pun buat x tau..ibarat gajah depan mata pun x nampak

abe berkata... 19 April 2012 8:17 PG

klu DAP n PKR, memang tak perlu hairan sebab mereka memang pengotor. tapi klu PAS, memang perlu hairan coz dalam islam "kebersihan itu sebahagian dari kesempurnaan iman" dah tak ada dalam amalan harian mereka....mungkin la dah cuba nak belajar ilmu pengotor dari DAP n PKR

Catat Ulasan