Ahad, 18 Mac 2012

PANAS! Gambar PAS Buat Kacau Kat Pesta Belon Putrajaya

Kenapa perlu bawa bendera parti kalau bukan PAS punya program?



Tadi MyMassa ada update di twitter bahawa mat-mat rempit PAS bawak bendera di tengah kesesakan jalan raya di Putrajaya sebentar tadi.

Tolong jangan malukan negara. Pesta Belon Putrajaya ini dihadiri oleh pelancong asing. Takkan diorang nak tengok perangai berok mat yeh PAS nak berpolitik tak kira tempat.

Malu siot. Dah tua-tua pun masih tak matang. Bawak bendera parti ke hulu ke hilir. Ingat ni hari sukan sekolah ke nak provok macam ni!!!


*Korang tengok la, belum memerintah dah perangai macam ni. Aktiviti sosial macam pesta belon udara pun nak bawak bendera parti. Memang layaklah PAS digelar Parti Adat dan Sosial.

46 comments:

meUher berkata... 18 Mac 2012 5:43 PTG

Patut halau je, mengacau orang nak makan dan bersantai dihari minggu!

Panglima Perang berkata... 18 Mac 2012 5:47 PTG

MALU---malu...

Tanpa Nama berkata... 18 Mac 2012 6:08 PTG

Orang2 pas memang macam itulah tak ada bahasa,pemalas,bodoh,banyak sangat minum air lior dap sikafir laknat tu.

Tanpa Nama berkata... 18 Mac 2012 6:14 PTG

orang PAS ni kalau nak pegi jambanpun sekarang ni akan bawak bendera. Semuanya pasal politik dan pilihanraya.

Tanpa Nama berkata... 18 Mac 2012 6:34 PTG

Memang memalukan....itulah tahap pemikiran dan perjuangan diaorang....
Nak sampai kemana?? ke bulan kot!!

Tanpa Nama berkata... 18 Mac 2012 6:39 PTG

hidup susah mati pun susah, mati pun kena pegang bendera. Ha ha ha

Tanpa Nama berkata... 18 Mac 2012 8:06 PTG

UMNO lagi BODOH...errr lepas ni ada cadangan x bukak ladang LEMBU kt PUTRAJAYA? BODOH PUNYER KERAJAAN BG RM250juta kt NFC utk LEMBU...mmg PARTI KRONI!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata... 18 Mac 2012 8:21 PTG

Tolong ingatkan org2 PAS kalau ada yg mati nanti PASTIKAN masukkan bendera PAS sekali dlm kubur supaya senang malaikat nak kenal merekalah yg PATUT dimasukkan terus kedlm syurga kerana menyokong PAS.

Bodoh tak boleh diajar, pandai tak boleh diikut.

Tanpa Nama berkata... 18 Mac 2012 8:30 PTG

UMNO dan BN memang bodoh bagi duit RM600 juta kat Kelantan utk urus air. Sampai sekarang pemimpin PAS kaya raya makan duit haram rakyat, cukup utk 10 generasi tak habis2. Rakyat dapat air berkeladak sampai kiamat. Org2 bodoh bengong PAS terima dgn berbaik sangka, takut nak bersuara, terlalu takut tak dibenarkan pemimpin PAS masuk syurga. BODOH.

Tanpa Nama berkata... 18 Mac 2012 8:59 PTG

Merujuk kepada peristiwa di atas, bukan yang lain. Puak-puak PAS ni kalau diberi tahu perbuatan dia tu bodoh, tak nak terima. Dia pulak kata orang bodoh. MEMANG PAS ITU BODOH.

Tanpa Nama berkata... 19 Mac 2012 11:57 PG

ni sumer umno punya konspirasi...bodoh punya pas!

Tanpa Nama berkata... 19 Mac 2012 12:16 PTG

tempat ambo bila mati ada juga bendera PAS buat lapik mayat.bila baca talqin ada yang kata ingat kir (mungkar nakir)ni orang kita. dalm rumah pula letak gambar nik aziz. ada yang buat lapik tidor.tiap rumah bagi kelendar gambar nik aziz. La ni pulak masjid letak gambar ulamak ulamak di malaysia yang mana barisan bawah sekali termasuk gambar nik aziz konon nya ulamak juga. tajuk gambar gambar tersebut pula BERSAMA MENNYOKONG ULAMAK. ini lah cara PAS .

ejarll berkata... 19 Mac 2012 12:18 PTG

Apa la sgt rm250 juta klu nax d bandingkn dgn rm600 juta krajaan klantan telan

Tanpa Nama berkata... 19 Mac 2012 12:18 PTG

mereka ini tak ada kerja lain ke ke hulu ke hilir dok usung bendera,jangan sampai ada yg mati berdiri pun peggang bendera

Tanpa Nama berkata... 19 Mac 2012 12:24 PTG

ahli pas muka kat bontot

Tanpa Nama berkata... 19 Mac 2012 1:48 PTG

ade org kate org umno nie sombong.. orang pas nie bodoh.. aku rase elok lagi org umno.. w'pum sombong tapi pandai.. tak macam org pass.. memang bahalol..

Tanpa Nama berkata... 19 Mac 2012 2:41 PTG

Agak2 diorang berak kat jamban bawak bendera tak?

Jokiden berkata... 19 Mac 2012 3:12 PTG

Bebal nak mapooooosss, Tapi bila teruk kena lanyak macam ni, mereka akan spin tu, tuding jari pada orang...kata itu semua keja UMNO, menyamar jadi org PAS. Kalau untung mereka ngakulah...

Ingat masa demontrasi di Jalan Duta dulu, sampai tanggal-tanggal kain muslimat pas, pun ada yang cuba kata itu org UMNO.. hishishis!!

Tanpa Nama berkata... 19 Mac 2012 3:31 PTG

Nampaknya orang Putrajaya dah semakin dekat dengan PAS. UMNO bila lagi nak buat program.X kan sonyap jo...

Tanpa Nama berkata... 19 Mac 2012 3:56 PTG

org umno tak perlu buat nie suma.. sebab dorang sume pandai...yg mane benar dan yg mane tipu.. org pas je yg bodohhh.. harkk tuiii

Tanpa Nama berkata... 19 Mac 2012 8:42 PTG

buat malu negara je.. event macam ni, BN pun x letak bendera dia... siap ada ucapan plak tu... ingat ni event apa??? xdak akal!!!!

Tanpa Nama berkata... 19 Mac 2012 9:54 PTG

laaa..kan depa parti adat dan sosial.. event2 sosial camni, depa kibar bendera parti depa la. itu menunjukkan puak2 pas itu sendiri telah menerima hakikat depa memang bukan berlandaskan agama...hanya adat dan sosial je. kopiah kat kepala tu hanya hiasan semata2..

Tanpa Nama berkata... 19 Mac 2012 10:04 PTG

tu jela kerja orang PAS..politik 24 jam...kalau bercakap je politik...cuba la berzikir ke...bekerja dengan ikhlas...ni tak..waktu kerja pun cakap pasal politik...kutuk orang sana sini macam PAS je yang betul????

Tanpa Nama berkata... 19 Mac 2012 11:32 PTG

saya pengundi BN dan tetap bersama BN sampai bila-bila .

Tanpa Nama berkata... 20 Mac 2012 1:27 PG

tak malu ker dorang datang putrajaya?....puak dorangkan yg nak lelong putrajaya dan kata membazir?...

apsal kibar bendera kat sini? why...why...!!?

Tanpa Nama berkata... 20 Mac 2012 11:35 PG

Tak kesah lah umno pandai ke x yg pasti peog kna jln kt mana2, mmg la org pas bodo sbb ikut telunjuk dap tapi at least mrk berusaha..kita jgn ckup selesa....

Tanpa Nama berkata... 20 Mac 2012 12:08 PTG

umno dulu kini dan selamanya

Tanpa Nama berkata... 20 Mac 2012 12:52 PTG

aku dah bosan dengan pr

Tanpa Nama berkata... 20 Mac 2012 8:41 PTG

politik pas dah jauh tertinggal di belakang....

Tanpa Nama berkata... 20 Mac 2012 10:11 PTG

Rakyat dah sedar siapa PR....DAP semakin tertekan bila PAS dan PKR tak ikut ckp depa....Rakyat Selangor, Pulau Pinang, Kedah dah ditipu depa....Kembalikan HAK RAKYAT!!

BN TOLONG KAMI, BN TOLONG BANGSA MELAYU, BN TOLONG PERTAHANKAN ISLAM DR DAP!

Tanpa Nama berkata... 21 Mac 2012 11:36 PTG

ORG UMNO TAK BERDIRI KAT TEMPAT2 MCM TU..
LOKASI SASARAN NYA MASA ORG TERIMA BRIM..

Tanpa Nama berkata... 22 Mac 2012 5:08 PTG

PAS - Parti Ajaran Sesat, Piti Ambik Sokmo, Parti Anjing Suruhan, Parti Akidah Songsang, dan banyak lagi la.... Pelancung asing skg ne pun dah takut kalau nampak orang Malaysia pakai kopiah putih, dengan mengesyaki mereka ini terrorist,pengganas, pengacau dsbnya. Rosak3 Parti Ajaran Songsang ne...

Tanpa Nama berkata... 22 Mac 2012 10:46 PTG

cemuih sngat dah ngan umno tu..sbb tu usung bendera pas tak kira tempat

Tanpa Nama berkata... 23 Mac 2012 8:48 PG

ekekeke....dulu menjejes2 air lior puak2 PAS mengata putrajaya projek membazirrrrr......

skrg menjejess2 air lior nak jilat putrajayaaa.....hahahaha...

muka tak tau malu, muka2 munafik tu semua.....hehehe


din proton

Tanpa Nama berkata... 23 Mac 2012 4:54 PTG

fitnah ni bukan pas ni..ini umno punya kerja nak malukan pas

Tanpa Nama berkata... 23 Mac 2012 4:57 PTG

memalukan diri sendiri

Tanpa Nama berkata... 23 Mac 2012 6:06 PTG

manalah pas tu tau malu, kalau depa tau malu sape lagi ambiga, anwar, pkr dan dap tu nak suruh guling-guling atas jalan?

Tanpa Nama berkata... 24 Mac 2012 2:01 PG

Parti Amalan Setan

Tanpa Nama berkata... 24 Mac 2012 7:13 PG

Nampak macam puak PAS tak terlayan komen pro BN. Dulu ramai yg bela, tp kini semakin sedikit yg cuba komen membela sebab dlm gambar pun tak ramai yg sanggup usung bendera. Nak buat macamana, ramai rakyat tengok PAS ni dah jd parti serba tak kena.

Tanpa Nama berkata... 24 Mac 2012 4:16 PTG

Awok2 kite..baca skett..

Dari Abu Hurairah r.a meriwayatkan bahawa satu ketika seorang lelaki sedang mencaci Abu Bakar r.a sedangkan Nabi s.a.w sedang duduk di hadapannya. Orang itu terus mencacinya sedangkan Abu Bakar r.a dan Nabi s.a.w terus bersabar mendengarnya. Lantas Nabi s.a.w tersenyum. Apabila orang itu mencacinya dengan keterlaluan, lantas Abu Bakar r.a menjawab akan caciannya. Mendengarkan akan jawaban itu, Nabi s.a.w begitu marah, bangun, lalu meninggalkannya.

Abu Bakar r.a menyusul Nabi s.a.w dibelakangnya dan berkata: Ya Rasulullah s.a.w, apabila orang itu terus mencaciku engkau masih tetap duduk dan apabila aku menjawabnya, tuan nampaknya marah dan bangun?

Nabi s.a.w menjawab: Semasa kamu diam dan bersabar mendengarnya, seorang malaikat bersama denganmu yang mana sedang menjawab caci maki orang itu bagi pihakmu, tetapi apabila kamu menjawabnya semula, malaikat itu meninggalkanmu, dan syaitan telah datang di antara kamu, dan aku tidak mahu duduk bersama dengan syaitan; oleh kerana itu aku meninggalkan kamu.

(Hadith Riwayat Ahmad)

-Iman Didahulukan, Akhlak Diutamakan-

Tanpa Nama berkata... 24 Mac 2012 4:27 PTG

Memang kurang ajarpengikut pengikut PAS ni..!akal letakkat bontot..! secara rasionalnya itu kan tempat semua org membawa ahlikeluarga bersantai serta berjalan jalan hujung minggu..termasuk juga saya membawa anak dan isteri saya pada masa itu.Saya sungguh malu dengan kejadian tersebut.hinggakan anak saya pun takut..kenapadengan kamu semua wahai pengikut PAS...?tunggu sajalah PRU13...jgn ganggu kemakmuran negara dan org ramai..alhamdullinlah saya serta keluarga dan keluarga mertua saya langsung tidak pandang pada perjuangan PAS sekrg.kerana perjuangan mereka telah tersimpang jauh.Selepas kematian Haji Fadzil Nor.

Tanpa Nama berkata... 26 Mac 2012 4:47 PG

wahai penchachai umno bangang sekelian,sampai bila nak biaq bapak2 umno laknat ni merosak dan melanun wang negara untuk kegunaan peribadi depa berjuta2?sedarlah sblm terlambat,sblm anak cucu cicit maki hamun dkt kita kerana tak berubah sementara masih ada peluang...nak ckp ttg agama dgn ameno?ada agama ka bapak2 umno ni?hidup penuh maksiat hari2..

Tanpa Nama berkata... 26 Mac 2012 8:35 PG

Melanun duit rakyat sampai buat Putrajaya. Dulu puak-puak PAS jugak pakat nak gadai. Sekarang ni sibuk nak tawan pulak. Kalau bagi kat PAS, satu Malaysia dah kena gadai macam janji PAS nak gadai Putrajaya.

Tanpa Nama berkata... 27 Mac 2012 12:07 PG

Pas dah rosakkkk....

Tanpa Nama berkata... 17 Mei 2012 7:45 PTG

ini gambar di medan selera presint 9.bukan di pesta belon.FITNAH semata2.

Tanpa Nama berkata... 11 Oktober 2012 10:37 PG

Hmm..setahu aku x pernah 1 program pun yang dipohon secara baik oleh Pas Putrajaya dpt kelulusan atau permit. Yang x bagi permit tu la bacul. Potong la k***k tu bagi mkn anjing. Bila org buat mcm ni berbunyi pulak. Umngok buat program mane celah Putrajaya ni x penah pun ade permitnya. Ingat Putrajaya ni umngok punye..? Bumi ni milik Tuhan bro2 sekalian...adooiyaaii..sape yg xde akal nih..??!!

Catat Ulasan