Sabtu, 10 Mac 2012

ARTIS mana yang masuk PAS hari ini?!!

Di bawah ini adalah senarai artis-artis yang telah menyertai PAS dan fuckatan atau pro kepada mereka:



Akhil Hayy dan isteri barunya (selepas mentalak isteri lama anak lima), Waheeda


Pak Jabit Hantu Mak Limah - Sebenarnya dia ini lebih pro kepada PKR


Zahid AF - Kecewa sebab sering tidak mendapat perhatian


Azmil Mustafa - Bekas ROMEO yang sudah puas mengentot rakan artis yang kini menjadi ekstremis khawarij


Bob Lokman - Artis yang masuk PAS sebab ingat boleh bertaubat dan masuk syurga


Ringgo Arrow - Sama kes macam Bob Lokman. Sesat hidayah.


Yassin - Bekas pelajar SMKA Maahad Hamidiah Kajang yang mencuri lagu-lagu nasyid kumpulan Mirwana untuk menubuhkan Brothers. Bila sudah popular, Brothers entah ke mana, nasyid entah ke mana. Datang dari keluarga Wahabbi yang memecah belahkan masyarakat di Kampung Sungai Kantan Kajang.


Amy Search - menghadapi kekeliruan ketika mencari sinar hidayah dan taubat. Insya Allah kini semakin sedar.



Yang di atas tadi itu adalah yang sudah sedia menyertai/menyokong PAS atau fuckatan. Namun, hari ini dikhabarkan ada seorang lagi artis yang bakal menyertai PAS. Berita lanjut di bawah ini:





Ini baru betul-betul dinamakan Transformasi! Daripada Ulama' Khawarij kepada ARTIS! HAHAHA!

Punyalah terdesak PAS ketika ini, sampaikan orang ularmak mereka sendiri pun terpaksa mengaku artis?!! Takkan teruk sangat sokongan rakyat sekarang ini sampaikan Mursyidul Am sendiri kena mengaku artis?!!

Jadi, Nik Aziz hendak jadi artis apa?!! Penyanyi dangdut atau pelawak slapstik?!!

Ini sudah jadi macam kes melanggan pondan lah ini. Hendak cari perempuan, tiada siapa yang mahu, nafsu pula meluap-luap setiap hari. Sabun di bilik mandi pun dah habis dikerjakan. Last-last tibai lubang taik dan anggap macam faraj betul!

Itu belum cerita bab anggap bini orang lain macam bini sendiri!

Memang rosak betul PAS sekarang ini! HAHAHA!


*Nampaknya Nik Aziz memang betul-betul telah diliwat Anwar yang suka anggap ainul dubur sama macam faraj!

31 comments:

Tanpa Nama berkata... 10 Mac 2012 11:08 PTG

Tang Yassin tu hang jangan nak kutuk famili dia kata depa Wahabi bawak pecah belah ... tengok dulu sapa ayah dan abang dia ... cari dalam youtube ... hang akan terkejut beruk dan terpaksa jilat ludah sendiri nanti ...

Tanpa Nama berkata... 4 April 2012 5:09 PTG

puki mak hang berbau....buat malu agama je....

Tanpa Nama berkata... 19 Mei 2012 1:50 PG

kau bodoh

Tanpa Nama berkata... 21 Mei 2012 2:32 PTG

Bodoh xbertempat!! Otak ada tp letak dlm tong taik!! Artis umno terang2an berpakaian seksi smpi xnmpk mcm pki baju tu pun ko xnmpk apa hukumnya? Lg ko kutuk org yg mula berhijrah mencari kebenaran n mula menutup aurat...dasar anti Islam ko ni kan? Baik ko kuar Islam dr hidup memalukan Islam saja.

Tanpa Nama berkata... 21 Jun 2012 1:17 PTG

ngko ni memang jahil bab agama,sah tak pernah dengar ceramah agama...komen-komen ngko bukan ilmiah...hanya bdasarkan bacaan pro kerajaan shj

Tanpa Nama berkata... 24 Jun 2012 12:50 PG

mmg betul bodohla empuanya blog nie...agaknya mata dah buta! telinga pekak! mulut tue bisu!ko ingat artis tue semestinya yang berpakaiaan seksi dan yang membuat maksiat dalam filem tue ke? pikirla sikit! artis sepatutnya seorang role model yang bijaksana dan berilmu untuk mengajak penonton kpd kebenaran bukan yang buat maksiat dalam movie dan filem yang ada dlm tv tue! mmg patut pun semua rakyat jadi serupa perangainya mcm semua artis malaysia tue! bodoh..berpakaiaan seksi...buang anak...buat maksiat sana sini! Ko tak malu ke? ko patut mengharumkan nama negara bukan menabur kekotoran. btw ada ke patut ko memfitnah tok guru sampai begitu sekali? Allah sahaja yang dapat membalasnya. Alhamdulillah kerna sudah ramai artis yang mula sedar dan bertaubat ke pangkal jalan. Semoga Allah merahmati mereka semua. Ko tu bukannya artis pun tapi mata buta! malu la sikit....

' KATAKANLAH KEBENARAN SEKALIPUN PAHIT ' Begitulah bunyi sebuah hadis yang amat luas pengertiannya.Menuntut " KEBERANIAN "untuk menegak "KEBENARAN."Menjadi ubat yang amat mujarrab kepada yang berpenyakit.Terutama bila melihat keadaan pada masa ini penuh dengan perkara-perkara yang menghalalkan cara.Menjadi PAK TURUT dan PENGIKUT yang TAKSUB lagi JUMUD.Nafsu AMMARRAH jadi pedoman.Segala FITNAH dan ADU DOMBA bahan rujukan.Terus menjadi kepercayaan jadi bualan serta syarahan.Akal fikiran sampai tak keruan.Sebagai INSAN kerdil menjadi tanggungjawab bersama sahabat-sahabat yang seangkatan menyahut SERUAN suci ini sama-sama kita BERJIHAD dengan BERANI BERKATA BENAR SEKALIPUN PAHIT. Allah knows the best!

aziz k.p berkata... 1 Julai 2012 8:53 PTG

x abs2 nk kutuk2 tok guru. mcm la dia tu lebih mulia dri tok guru. kalau la ang ditakdirkan mati hari ni.. x dn ang nk bertaubat... baru ada akai.. cuba bayang.. berapa bnyk orng baca apa yg ang tulis. tanggng la dosa ang.. fitnah lagi.. tunjuk bukti dulu.. baru orng pecaya.. x dk bukti apa nk fitnh orang...

Tanpa Nama berkata... 17 Julai 2012 2:58 PTG

Kenape le sanggup buat fitnah hanya untuk keseronokan dunia. Orang dapat hidayah di kate macam-macam. Tok guru orang yang baik berbanding ngko yang suka buat cerita. X taulah kalau anda ni memang hanya suka dunia dan lupa akhirat. Mati tak menunggu sape, kalau hari ini anda mati apa nak anda jawab kerana menyokong pembesar yang tidak mengikut cara islam. Tapi x pelah yang menyayangi PAS lebih ramai....kesian anda

Tanpa Nama berkata... 22 Julai 2012 5:55 PTG

ya allah,kenapa tergamak ko kutuk nik aziz sampai begitu sekali?ko tu baik sangat ke?cerminlah diri tu dulu sebelum fitnah tok guru.artis tu adalah contoh yang baik untuk di contohi bukannya seperti artis yang tidak berpedoman dan yang lupa pada dosa pahala yang di tetapkan oleh allah.nik aziz adalah contoh terbaik untuk di buat model sebagai seorang yang hidup berpandukan agama islam dan bukannya dunia semata-mata.sepatutnya ko tu ptut minta mf dengan tok guru atas kenyataan buruk ko tu.buat orang menyampah dengan ko jer.ingat mati sikit.

Tanpa Nama berkata... 25 Julai 2012 4:02 PTG

mmg jahil agama penulis blog nih...xde iman dalam dada sbb tu dia xtau yg mana baik yg mana buruk..xpelaa biarlaa dia kutuk ulamak, pasni bila anak2 dia rosak dgn masalah sosial baru dia fhm kenapa perlunya ISLAM yg sebenar. harta kekayaan, pangkat, darjat xbawa kita ke mana...hanya taqwa yg menentukan kehidupan yg aman damai di dunia mahu pun di akhirat

Tanpa Nama berkata... 25 Julai 2012 4:11 PTG

well aku org kelantan yg amat bangga ada TGNA dan sultan Muhammad V sebagai pemimpin negeri...xpelaa xde cinema, xde mega shopping complex pun...at least duit gaji aku yg keje profesional ni dpt digunakan spenuhnya utk keluarga, sedekah, zakat, wakaf etc...xdelaa nk berhabis duit utk benda2 xelok je kan..that's why kami di kelantan xguna loan pun wat umah lebih 1/2 juta...kat k'tan org Melayu yg menerajui bisnes etc...sekian...

Tanpa Nama berkata... 26 Julai 2012 3:08 PTG

Semoga Allah s.w.t ampunkan dosa ko!

Tanpa Nama berkata... 30 Julai 2012 1:55 PTG

semoga ALLAH S.W.T membuka pintu hati engkau....
bertaubatlah...
dah banyak sangat dosa yang kau buat...
cukup-cukup lah tu...
pintu taubat masih terbuka...

Tanpa Nama berkata... 30 Julai 2012 2:02 PTG

hei,mung ingat dok...mase artis tu dok masuk pas lagi,bikan main lagi mung puju,sanjung dorang?padahal mase tu artis2 nie ade melakukan kemungkaran..pahtu,bile artis2 nie nok menuju ke jalan yang diredhoi Allah,mung tuduh dorang macam2...aku dok tahu nok royak gane lagi ke mung nih..cume,aku harap meng cepat2 bertaubat dan semoga Allah mengampunkan dose2 mung tu!!!!!
mung kene ingat,dunie nie hanye pinjaman..bile2 mase je malaikat izrail buleh cabut nyawe mung..semelum mung mati,mitok tobat dulu nah...

Tanpa Nama berkata... 30 Julai 2012 3:16 PTG

semoga penulis blog di laknati allah s.w.t....

syedfairus al-idrus berkata... 31 Julai 2012 9:28 PTG

Penulis ni insyallah klu tak bertaubat jadi kayu api neraka bersama2 Abu Jahal ni..

Tanpa Nama berkata... 3 Ogos 2012 6:01 PG

Kalau kamu punya dosa dulu spt derhaka pada org tua, sudah tentu mereka menggunaka hujah yg sama pada kamu.. "Apa lah anak derhaka punya blog sebegini rupa, memang dasar sialan anak derhaka". Perkara yg lepas tidak dpt dijadikan Hujah, mengapa perlu takut pada masa yg lampau, yang penting kamu sekarang Bagaimana?

Tanpa Nama berkata... 7 Ogos 2012 10:20 PTG

Penulis blog ni mmg bangang tahap ultraman!!

Tanpa Nama berkata... 10 Ogos 2012 5:11 PTG

dasar org giler..takde otak duh tuduh tok guru mcm 2..

Tanpa Nama berkata... 18 Ogos 2012 12:43 PTG

my massa.. semoga kamu tidak diazabkan dalam kubur dan tidak diaibkan jenazah kamu ketika kamu diuruskan nanti amin..

Tanpa Nama berkata... 20 Ogos 2012 9:14 PTG

orang islam dekat Malaysia semua bijak bermusuh sesama sendiri.Tengoklah siapa yang susah nanti.Penyakit dengki dan irihati sudah sebati dalam jiwa tidak kenal orang alim ataupun jahil.Hebat2 belaka.

Tanpa Nama berkata... 20 Ogos 2012 9:23 PTG

SUATU HARI NANTI TIDAK HAIRAN ORANG MELAYU ISLAM MALAYSIA MEREMPAT DI TANAHAIR SENDIRI KERANA BEREBUT KUASA BANGSA LAIN YANG MENANG.KATA MEREKA HEBAT NANTI SUJUD DI GUBUK2 TIDAK MENDENGAR AZAN YANG KITA DENGAR BUNYI LOCENG.

Tanpa Nama berkata... 22 Ogos 2012 8:50 PG

aku rasa ko ni bkn islam la, baik ko tukar agama je senang, ko nk buat ape2 pun xyah pikir dosa pahala...buka cikit mata ko tu, skrg ni pnyokong pas makin ramai le.. kalu x tau pasal agama jgn duk kutuk org yg alim dr kita... bertaubat wahai sahabat..

Tanpa Nama berkata... 26 September 2012 11:35 PTG

mmang musibat andang orang yg punya blok ni,klau aku baik bunuh diri aje dah konfom msuk neraka drpd dok fitnah ulamak yg bukan-bukan.

Tanpa Nama berkata... 2 Oktober 2012 9:27 PTG

Sokong tanpa nama..jangan nk prtikaikan parti pas klo xbtl2 fhm dan mdlami islam..jgn nk ktuk ulama sbarangan klo xnk prut jd bsung 6t..6t jd ko rselah..ko tggu lh kbangkitan islam 6t..

Tanpa Nama berkata... 18 Mac 2013 8:56 PG

Dulu aku memang penyokong krajaan sedia ada...aku jahil...aku x suka TGNA...tetapi sejak isu Lahad Datu & 6 org Imam Muda masuk Pas aku kaji sedalam2nye apa yg telah terjadi...aku juga berfikir kenapa ramai artis yang berhijrah automatik memilih Pas...mungkin Allah telah buka pintu hati aku untuk terima kebenaran dan hidayah-Nya...kepada penulis blog ini aku mmg x de la nk salahkn ko...tapi aku berdoa semoga Allah membuka pintu hatinya untuk berubah ke arah kebaikan....InsyaAllah...

Tanpa Nama berkata... 9 April 2013 12:34 PG

babi mu . mu kato ko tok guru aku. dasar anak mok mu beranak mu dlm rumpun buluh betong, haram jadah kau. puki maaaak kau.

Tanpa Nama berkata... 4 Jun 2013 10:08 PTG

ap pnya banganp j ko ni...!!!

Arnold Collins berkata... 14 September 2013 12:16 PTG

Tuan punya blog , tak professional . Nak berdemokrasi , tapi tak tahu apa erti demokrasi . Kalau dorang sokong parti mana2 pun , suka hati dorang la . Tu hak mereka , hak mengundi hak mereka . Ini negara demokrasi lah , tak perlulah hina mana2 parti , kau contohi Amerika , dorang pun mengamalkan demokrasi tapi takdalah sampai menghina parti .
Booo lah

Tanpa Nama berkata... 22 November 2013 6:57 PTG

Admin bercakap macam tak berpegang kepada agama. Semuanya penuh dengan bersangka buruk.

Tanpa Nama berkata... 1 Januari 2014 1:59 PTG

APA le...sma2 bangsa nak maki hamun kita henda berfikir utk satu bangsa bukan nak jatuhkn bangs a.

Catat Ulasan