Rabu, 29 Februari 2012

GEMPAR!!! Gambar Melayu Bertudung Pergi Ke Gereja. @KhalidSamad

Khalid Samad dan PAS Selangor kata Dr. Hasan Ali menuduh tanpa bukti.

Khalid Samad dan PAS Selangor kata gerakan kristianisasi hanya ciptaan Dr. Hasan Ali dari JATI.

Khalid Samad dan PAS Selangor juga mempertahankan DUMC.



Khalid Samad dan PAS Selangor secara terang-terangan cuba menyembunyikan gerakan Kristianisasi.

Habis tu GAMBAR INI BUKAN BUKTI?



MyMassa harapkan rakan blogger sebarkan gambar ini terutamanya kepada facebook penyokong PAS yang masih menidakkan gerakan Kristianisasi dan percaya kepada tuduhan Khalid Samad terhadap Dr. Hasan Ali.

Akhir kata dari MyMassa, hayati doa Dr. Hasan Ali pada HIMPUN. Marilah kita sama-sama menyokong perjuangan HIMPUN dan JATI.



*Khalid Samad dan kumpulan parasit sudah checkmate. Jangan lupa sebarkan gambar ini.

25 comments:

pukimaq berkata... 29 Februari 2012 11:53 PTG

Ini semua satu pembontotan dan pitnah.

Tanpa Nama berkata... 1 Mac 2012 12:41 PG

Bukn kebontotan bro, tpi kepundekan @ kecibaian. Tpi kalo ostad bedullamin tu adalh keburitan.. Dh dpt dua pantatan,pun masih tk cukup. Bingai punye pas pkr, btg bedul tu myuduk pantatan bini org pun kate konperasi pm ngn umno. Cube bwk kt aku, akn aku lancapkn dn masukanburitan nurul jijah..porahhhh..pigidah mampos paspkr. SORI GUE GUNE BHS KASAR.mmg patutpun

Tanpa Nama berkata... 1 Mac 2012 6:33 PG

"INI KONGPIRASI UMNO/BN" bagi aku tulong jawap bagi pihak khalid gereja

Tanpa Nama berkata... 1 Mac 2012 6:55 PG

Dah kena pancing dgn duit kot..murtadkan umat Islam yg terdesak. Umpan dgn wang..
Nak dgr apa pl komen pejuang agama pas esp khalid samad?

Tanpa Nama berkata... 1 Mac 2012 8:37 PG

diorang hantar lauk katering kot... aku dulu pun penah hantar lauk katering dalam gereja.. isk.. cubelah berprasangka baik..

Tanpa Nama berkata... 1 Mac 2012 8:50 PG

korang ni hak asasi manusia lah nak masuk keluar gereja...takkan lah khalid nak menidakkan hak pompuan tu masuk gereja walaupun secara logiknya seorang wanita bertudung tak mungkin ada urusan dengan gereja kecuali lah dia seorang pegawai dari majlis pebandaran datang untuk bagi notis....ahaks lepas ni dorang kata konspirasi POS sebab taknak tolong hantar surat jadi kenalah hantar pompuan2 ni... hahahahahaha

MymassaVoice berkata... 1 Mac 2012 10:18 PG

tak nampak pun bawak periuk belanga? takkan katering bawak badan aje? nak katering apa?

Tanpa Nama berkata... 1 Mac 2012 10:32 PG

ISLAM XBLEH MSUK GEREJA ERK????
DRP: KUNO

Tanpa Nama berkata... 1 Mac 2012 10:33 PG

sori....org islam???
drp : KUNO

Tanpa Nama berkata... 1 Mac 2012 7:28 PTG

saya muslim sabahan yg tinggal dikelilingi dgn gereja pun x pernah pergi gereja...x ada sebab pun nak pegi...

Tanpa Nama berkata... 1 Mac 2012 9:08 PTG

Dah tu nape Hasan Jati tak selamatkan pompuan tu masa dia masih ada kuasa? Nape baru sekarang didedahkan? Ohh paham.. Tunggu time baik kot utk jadikan modal.. hehehe..

Tanpa Nama berkata... 1 Mac 2012 9:23 PTG

anon 9:08ptg,

krn nak banteras org islam ke gerejalah dato hj hassan ali ditendang keluar dari pas!! krn nak banteras jualan arak di selangorlah dato hj hassan ali dicantas oleh pr! krn nak tolong melayu mantapkan akidahla dato hj hassan ali kena sergah dgn khalid samad tu! kamu lupa ka dato ni terjah gereja yg cuba murtadkan org Islam dgn jais ari tu? kamu lupa ka dato hj hassan serbu club2 yg hidangkan arak mlm tahun baru ari tu manakal puak2 pas berhibur2 hati dgn muzika azhar&zizan tu? apa yg kamu bengap sgt ni?

Tanpa Nama berkata... 1 Mac 2012 10:43 PTG

gambar nih aku da tgk mase aku zaman skolah rendah lg.. xde kaitan dgn kerajaan PR skrg nih pon laa.. kelakar btol

Tanpa Nama berkata... 1 Mac 2012 11:26 PTG

yg pasti gerakan kristianisasi mmg ade..org bodoh je kata tade....

Tanpa Nama berkata... 2 Mac 2012 8:47 PG

jangan jadi cerita Sang Anjing dengan bayang2nya...ape2 pun, chek dulu betul2...klu main dengar & baca aje cerita org, lama2 kita pun dijualnya... rasanya cerita 2 org islam masuk gereja tak best dengarlah, klu kita cerita berpuluh ribu orang islam masuk kedai nombor ekor @ beli nombor lagi best kot... dan ape dah jadi klu satu hari nanti digereja org jual nombor ekor...nanti kita lihat sapa yg masuk...

Cicit Tok Kassim berkata... 4 Mac 2012 12:16 PTG

Khalid Samad mesti letak jawatan atau dinyahkan. Bahaya kepada umat Islam.

Tanpa Nama berkata... 5 Mac 2012 9:51 PTG

MY MASSA.. hanya sekadar blog untuk org umno yang suka mencarut, bermoral rendah, mentaliti rendah...dan hanya berani melepaskan kemarahan kepada org pakatan rakyat..sebarkan fitnah, tuduh melulu tak usul periksa melalui ...blog... haprak ni sama macam blog sedaranya pisau.net poorah...cit

Tanpa Nama berkata... 6 Mac 2012 4:09 PG

Yang masuk gereja tu adalah orang PAS nak buat kerja dakwah kpd orang kristen..betul sangat ler bila Dr.Zul kate kerja ni lebih baik drp mendekati orang umno minum arak.Dah minum arak tu kafirun lah. Yang dok beli arak di 7e pun putera umno jugak.

PUTRA MERDEKA berkata... 6 Mac 2012 3:22 PTG

gua folllow bro..!tq

NanyangZ berkata... 6 Mac 2012 4:04 PTG

Nak selamatakan ppuan mcm mana??..kalo xde sper nak bagitau....lagipun budak tu nak gi gereja nak bagitau semua org ker??....kalo org dah tau awal2 dah tentu mana2 jabatan Islam dah dtg....tetapi bila dah buat serbuan ada pulak barua Islam yg mengeji org Islam yang selamatkan akidah org Islam.....itulah gampang namaya...

Tanpa Nama berkata... 7 Mac 2012 8:11 PG

Yoo Khalid..kasi bikin lagi gereja laa...mari take beer laa

Tanpa Nama berkata... 7 Mac 2012 6:44 PTG

hikhikhik..puak2 pas suka ceramah2 yg menggunakan bahasa kasar seperti (BODO) tu pasal fanatiknya pas kat ustaz azhar..main gitar buleh jgn smpai jd najis..dh tentu2 hukum alat muzik bertali tu haram..jgn pusing2 ustaz..nie aku rujuk kembali hukum2.. dari Mazhab Hambali.
Haram: Segala alat muzik yang ditiup dan bertali seperti seruling dan gitar serta lain-lainnya.

Mazhab Shafie.
Haram: Segala alat muzik bertali, bertiup dan segala alat muzik yang dipalu melainkan kompang. Seperti seruling dan gitar serta lain-lainnya.

Mazhab Maliki.
Haram: Menggunakan alat-alat muzik yang bertali seperti gitar dan lain-lainnya.

Mazhab Hanafi.
Haram: Semua jenis alat muzik kecuali kompang.

Tanpa Nama berkata... 11 Mac 2012 4:26 PTG

anak haram PKR WTF PAS islam pada rupa sahaja.........jiwa2 kosong...mengata orang yang lebih.....mahu dipuja mcm artis (exp:nik ajis)

Tanpa Nama berkata... 19 Mac 2012 2:52 PTG

Undilah Khalid Samad, blh simpan saham neraka.

Tp kata fulamak PAS ahli PAS by default mmg masuk syurga (fulamak! cayalah beb)

Tanpa Nama berkata... 21 Mei 2012 9:57 PG

Pompuan tu jual nasi lemak agaknyer...

Catat Ulasan